Tekeeekö muiden miehet sitä, että panttaavat omaa orgasmiaan, jotta vaimo saisi monasti päivässä?
Eli mieheni "pihtaa" omaa orgasmiaan, monasti aivan seuraavaan päivään tai jopa sitä seuraavaan, jotta pystyy aina vaan minut tyydyttämään monastikkin päivässä?
Siis pitkä parisuhde kyseessä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies todellakin panttaa, vaikka siis panee jokapäivä. Eli antaa minulle monasti päivässä.
Hän jopa sanoi, että ihan panttaa jotta jaksaa varmasti panna monasti päivässä. Olen tosi onnellinen tietysti, ja oikeasti yritän pillulihaksilla lypsää kuitenkin hänetkin - usein kyllä onnistunkin.
Saan kalun pystyyn helposti sen 5 kertaa päivässä.
Aika epäitsekäs mies mulla, olen siitä kiitollinen, sillä tarviten paljon seksiä joka päivä.
Onko ihan epätavallista? Vai onko mulla timantti miehenä?
Ihan normaali mies, panee vaan.
N panee ja tekee muutaki kivaa ja ihanaa, mutta ei itse saa, siis jokakerta.
Jos sukupuolet olisivat toisin päin, olisi hillitön raivo ja kysely, mitä nainen saa.
No siis pokkeus vahvistaa säännön.
Joku mies tekee näinkinpäin!yleensähän se on just toisinpäin.
Tässä se nähdään taas! On kuulemma timantti kotona ja sitten pitää pettää jännempien kanssa jotka panee vaan ja näitä on paljon, koska puhutaan kaikista miehistä! Sitten huudellaan täällä kuinka miehet on huonoja, paitsi se oma jota pettää.
Kuka tuossa nyt oli ketään pettänyt?
Kun yksi ja sama, hyvin tunnistettava ihminen, kertoo olleensa avioliitossa iäsyyden ja siltikin tietää miten muut miehet käyttäytyvät sängyssä, niin vahva savuinen aromi leijailee hajuresptoreihin. Jos taas ihmisten kertomaan on uskominen, niin kyllä sitä klitorista ahkerasti lirputellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mö toimin miehenö juuri niin että pidättelen ja varmistan että naiseni saa mona kertaa. Olen ehkä jäänyt tuohon koukkuunkin hieman.
Mutta totta tuokin kommentti on että jos tilanne olisi toisin päin, huuto olisi kova. Miksi naisen pitäisi huolehtia ja uhrautua miehen orgasmien puolesta jne.
Voi olla, mutta eihän tässä mies jää ilman, ja itse ihan noi haluaa tehdä. Eli toki sitten lopulta saa kun itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö toimin miehenö juuri niin että pidättelen ja varmistan että naiseni saa mona kertaa. Olen ehkä jäänyt tuohon koukkuunkin hieman.
Mutta totta tuokin kommentti on että jos tilanne olisi toisin päin, huuto olisi kova. Miksi naisen pitäisi huolehtia ja uhrautua miehen orgasmien puolesta jne.
Voi olla, mutta eihän tässä mies jää ilman, ja itse ihan noi haluaa tehdä. Eli toki sitten lopulta saa kun itse haluaa.
Toisinpäinhän se usein meneekinniin, ettei sa nainen saa ollenkaan, ainakin mitä usein saa täällä lukea. Ihan eri asia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies todellakin panttaa, vaikka siis panee jokapäivä. Eli antaa minulle monasti päivässä.
Hän jopa sanoi, että ihan panttaa jotta jaksaa varmasti panna monasti päivässä. Olen tosi onnellinen tietysti, ja oikeasti yritän pillulihaksilla lypsää kuitenkin hänetkin - usein kyllä onnistunkin.
Aika epäitsekäs mies mulla, olen siitä kiitollinen, sillä tarviten paljon seksiä joka päivä.
Jos sukupuolet olisivat toisin päin, olisi hillitön raivo ja kysely, mitä nainen saa.
Tässä se nähdään taas! On kuulemma timantti kotona ja sitten pitää pettää jännempien kanssa jotka panee vaan ja näitä on paljon, koska puhutaan kaikista miehistä! Sitten huudellaan täällä kuinka miehet on huonoja, paitsi se oma jota pettää.
Kun yksi ja sama, hyvin tunnistettava ihminen, kertoo olleensa avioliitossa iäsyyden ja siltikin tietää miten muut miehet käyttäytyvät sängyssä, niin vahva savuinen aromi leijailee hajuresptoreihin. Jos taas ihmisten kertomaan on uskominen, niin kyllä sitä klitorista ahkerasti lirputellaan.
Minä taas uskon, että hän aivan vilpittömästi uskoo tietävänsä muiden miesten käytöksen muutaman satunnaisen palstakirjoituksen perusteella, joista 2/3 on provoja ja loput kaivettu esiin jostakin vuodelta 2007. Ja aivan vilpittömästi hän myös uskoo olevansa kaikkien naisten asialla tällä ristiretkellään.
Seksiaddikti hän voi olla, mutta ollakseen pettäjän luonteinen olisi myös tarpeeksi kiero, että osaisi myös näitä tekstejään muokata ja säätää uskottavampaan suuntaan sen perusteella että mikä näyttää menevän yleisössä läpi.
En tajua, miksi tästäkin pitää tehdä tämmäinen tappelu miehet vs naiset. Minusta aloittajan mies on ihana ja pitää ihanasti huolta naisestaan. Tietysti tilanne on ihan eri naisella, joka voi laueta vaikka kymmenesti päivässä kun miehellä, joka voi laueta vaan harvemmin. Eli eihän tätä voi suoraan kääntää toisinpäin.
Ihania on miehet, jotka huolehtii naisensa seksuaalisista tarpeista noin ihanasti. Ja ihania on naiset, jotka huolehtii miehensä seksuaalisista tarpeista vastaavasti ihanasti. Eikö?
Enminä ole väittänyt että tiedän mitä kaikki miehet sitä ja tätä. Omastani saan puhua kyllä.
Ja mistä tuokin on keksitty,että pettäisin. Johan on kumma. En petä miestäni, ei ole tarvetta.
Ja mitä tulee tunnistettavuuteen - entä sitten. Tunnistan minäkin tuon yhden miehen joka suorastaan stalkkaa ja vänkää riitaa joka ikiseen asiaan.
Vai olen minä jo kiero pettäjä...
Vierailija kirjoitti:
Enminä ole väittänyt että tiedän mitä kaikki miehet sitä ja tätä. Omastani saan puhua kyllä.
Ja mistä tuokin on keksitty,että pettäisin. Johan on kumma. En petä miestäni, ei ole tarvetta.
Ja mitä tulee tunnistettavuuteen - entä sitten. Tunnistan minäkin tuon yhden miehen joka suorastaan stalkkaa ja vänkää riitaa joka ikiseen asiaan.
Olet väittänyt kaikista miehistä! Sanoit "No siis pokkeus vahvistaa säännön." Nyt hivenen vastuuta niistä omista puheista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten nainen ei voi mielestäsi haluta koskaan pelkkää yhdyntää, esim vaikka pikapanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väittänyt kaikista miehistä! Sanoit "No siis pokkeus vahvistaa säännön." Nyt hivenen vastuuta niistä omista puheista!
Ei ota, eikä välitä. Jatkaa seuraavassa ketjussa vänkäystä.
Se olet sinä stalkkaajamies, joka kysyt ja vastaat itse. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ihan sama! Puhu asiallisesti ja älä valehtele vain haukkuaksesi miehiä. Enkä oo mikään stalkkeri, vaan kyllästynyt sun paskanjauhantaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on täällä monia jotka sinun sanomisiisi puuttuu. Mutta palataanpa asiaan. Jos viestissä #10 sanoit että
Joku mies tekee näinkinpäin!yleensähän se on just toisinpäin.[\quote]
Niin mitä se sitten on kuin väittämistä muista miehistä kuin siitä omastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on täällä monia jotka sinun sanomisiisi puuttuu. Mutta palataanpa asiaan. Jos viestissä #10 sanoit että
Joku mies tekee näinkinpäin!yleensähän se on just toisinpäin.[\quote]
Niin mitä se sitten on kuin väittämistä muista miehistä kuin siitä omastasi?
On jo haukuttu stalkkeriksi ja toivotettu heipat. Tämä tapahtuu aina kun eteen tulee liian vaikea kysymys tai hän huomaa puhuneensa itsensä pussiin.
Täällä on tosiaan useampia, jotka on kyllästyneet tähän vänkäämiseen, että ihan turha väittää, että täällä on vain joku yksi, joka stalkkaa ja kiusaa kh-raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiaddikti hän voi olla, mutta ollakseen pettäjän luonteinen olisi myös tarpeeksi kiero, että osaisi myös näitä tekstejään muokata ja säätää uskottavampaan suuntaan sen perusteella että mikä näyttää menevän yleisössä läpi.
Tulkitsin tämän niin, että "ollakseen pettäjän luonteinen pitäisi olla myös tarpeeksi kiero, että osaisi näitä tekstejään muokata ja säätää uskottavampaan suuntaan", eli nimenomaan sanottiin, että ei ole pettäjä, koska ei osaa muokata tekstiä niin, ettei tunnisteta.
Kertokaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsin tämän niin, että "ollakseen pettäjän luonteinen pitäisi olla myös tarpeeksi kiero, että osaisi näitä tekstejään muokata ja säätää uskottavampaan suuntaan", eli nimenomaan sanottiin, että ei ole pettäjä, koska ei osaa muokata tekstiä niin, ettei tunnisteta.
Kertokaa, jos olen väärässä.
Kirjoitin siis sen pohtimasi tekstin. Ja mielipiteeni on tosiaan tuo, että jos puheena oleva henkilö olisi pettäjän luonteinen, niin olisi ehkä myös sillä tavalla kierompi, ovelampi, mitä sanaa nyt haluaakin käyttää, että osaisi muokata viestiään saamansa palautteen perusteella vaikuttavampaan suuntaan. Nythän hän kuitenkin vain torveaa omaa asiaansa loputtomiin uudestaan välittämättä mitään meidän yleisön vastauksista, korkeintaan muuten kuin loukkaantuen aina uudestaan ja uudestaan kun häntä ei ymmärretä. Minulle siitä ei vain synny mielikuvaa pettäjästä, vaan tietyllä tapaa äärimmäisen suoraviivaisesta ja tunteella käyvästä ihmisestä joka on juuri sitä mitä haluaa olla ilman teeskentelyä, eikä ehkä edes osaisi teeskennellä kovinkaan pitkään.
Ellei sitten ole trolli, mutta siinä tapauksessa olisi kyllä taitavin koskaan näkemäni. En oikein usko, ehkä.
Miten joku mies voi olla noin sekaisin ja fiksautunut johonkin ihmiseen.
Ja todella kaukana aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
Miten joku mies voi olla noin sekaisin ja fiksautunut johonkin ihmiseen.
Ja todella kaukana aiheesta!
Olet sitten varmaan jollakin oudolla tavalla kiehtova persoona. Jyräät ja jyräät, eikä mikään palaute koskaan mene millään tavalla läpi. Tietyssä mielessä kuitenkin kehittää omaa ajattelua, kun yrittää perustella sulle jotakin mahdollisimman aukottomasti, vaikkei sillä siitäkään huolimatta ole mitään toivoa mennä perille. Ehkä jollekin toiselle lukijalle kuitenkin jotakin avautuu, jos on joutunut miettimään omia perustelujaan ja sanavalintojaan oikein tarkkaan. Että hyvä siinä mielessä.
Mutta ihan vaan muistutuksena, minä en todellakaan ole mitenkään ainoa joka sinua tykkää haastaa, kyllä tässä fan clubissa jäseniä riittää. Jotkut sanoo tökerömmin, jotkut yrittävät olla asiallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis jos uskomme ihmisten kertomaan että klitorista huomioidaan, niin eikös se puhu juuri sen puolesta, ettei hänellä ole mitään hajuakaan siitä miten muut miehet naisia pitävät hyvänä? Hänhän väittää aina tasan päinvastaista.