Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musiikkimakujen erot parisuhteessa

Vierailija
18.08.2022 |

Miesystäväni kuuntelee metallimusiikkia ja ränttätänttä-rokkia. Itse tykkään melodisemmasta musiikista, Suomi-popista ja jopa jotkut vanhatiskelmät uppoaa. Miehen mielestä minulla on huono maku ja automatkoilla kuunnellaan vain miehen suosikkeja. Minä taas en tykkää metelistä ja uhoilusta.

Onko meillä oikeasti tulevaisuutta jos musiikista mies irvailee?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tuollainen "sun musiikkimaku on huono ja mun hyvä"-hoopoilu on ymmärrettävää 12-vuotiaalta, ei aikuiselta ihmiseltä.

En katsoisi päivääkään jälkeenjäänyttä miestä. Kaipaan älykästä seuraa, musiikkimaku on suhteessa täysin sivuseikka.

No aloituksen perusteella ap:lla on ihan samanlainen asenne itsellään.

Luettiin varmaan eri aloitukset.

Vierailija
22/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mielipide on aina henkilökohtainen loukkaus naisille.

Riippumatta mistä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kohtuullisen hyvä käytäntö: Kuski päättää, mitä kuunnellaan. Toinen ajatus on se, että kuulokkeet päähän.

Vierailija
24/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beethoven soimaan niin tunnelma rauhoittuu.

Vierailija
25/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antasin jollekin heviurpolle kenkää välittömästi. Todennäköisesti mies heikkolahjainen muutenkin

Ei sentään kuuntele räppiä kuitenkaan.

Entä sitten jos kuuntelisi?

Minä ainakaan en pystyisi sellaisen kanssa elämään.

Vierailija
26/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole suhteen kesto musiikkimausta, eikä edes erimielisyyksistä kiinni. Meillä minä olen aina rakastanut heviä ja mies melodisempaa. Monistakaan asioista emme ole samaa mieltä ja tinkaamme useasti ja se on kyllä suola. Yhdessä jo yli 35v.

Vierailija
27/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa itsekkäältä ja lapselliselta. Mielestäni se on teidän suhteessanne erilaista musiikkimakua paljon suurempi ongelma. Jos ei pysty ottamaan toista huomioon edes noin pienessä asiassa, niin miten sitten suuremmissakaan?

Automatkoilla voisitte kuunnella kompromissina jotain sellaista musiikkia, joka ei ole kummankaan lempimusiikkia, mutta jota kuitenkin pystytte kuuntelemaan. Keskustelemalla löydätte varmaan jonkin ratkaisun, jos tahtoa siihen on puolin ja toisin. Tietysti voitte myös kuunnella pelkästään puheohjelmia tai sitten olla kuuntelematta mitään.

Vierailija
28/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi vaikuttaa itsekkäältä ja lapselliselta. Mielestäni se on teidän suhteessanne erilaista musiikkimakua paljon suurempi ongelma. Jos ei pysty ottamaan toista huomioon edes noin pienessä asiassa, niin miten sitten suuremmissakaan?

Automatkoilla voisitte kuunnella kompromissina jotain sellaista musiikkia, joka ei ole kummankaan lempimusiikkia, mutta jota kuitenkin pystytte kuuntelemaan. Keskustelemalla löydätte varmaan jonkin ratkaisun, jos tahtoa siihen on puolin ja toisin. Tietysti voitte myös kuunnella pelkästään puheohjelmia tai sitten olla kuuntelematta mitään.

Esim. Spotifyyn kannattaisi tehdä automatkoille soittolista, jossa on molempien mielimusiikkia ja sellaista, joka kelpaa molemmille. Puhelimen liittämiseen auton soittimeen on monia tapoja, FM-lähetin vaatii vain autoradion ja (äly)puhelimesta bluetoothin.

Vierailija
29/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Spotifyyn kannattaisi tehdä automatkoille soittolista, jossa on molempien mielimusiikkia ja sellaista, joka kelpaa molemmille. Puhelimen liittämiseen auton soittimeen on monia tapoja, FM-lähetin vaatii vain autoradion ja (äly)puhelimesta bluetoothin.

Ja "tupakansytytin"-tyyppisen virtaliitännän.

Vierailija
30/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antasin jollekin heviurpolle kenkää välittömästi. Todennäköisesti mies heikkolahjainen muutenkin

Miksi yksi tietty musiikin tyylilaji aiheuttaa niin voimakkaan reaktion?

Herää kysymys, kuinka laajasti ja monipuolisesti olet ylipäätään tutustunut rap-musiikkiin?

Vierailija
31/33 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi tietty musiikin tyylilaji aiheuttaa niin voimakkaan reaktion?

Herää kysymys, kuinka laajasti ja monipuolisesti olet ylipäätään tutustunut rap-musiikkiin?

Se on minusta täysin sietämätöntä psskaa.

Vierailija
32/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat näköjään edelleen nirsoja musiikin suhteen. Ei saisi kuunneella kuin paria genreä, mikä olisi erittäin vaikeaa henkilölle, joka kyllästyy samaan musiikkiin parissa kuukaudessa. Tuosta syystä genre vaihtuu täällä melkein päivittäin, joka saisi naisen raivostumaan 100% varmasti.

Vierailija
33/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa muuta musiikkia pystyy kuitenkin kuuntelemaan jonkin aikaa, jos on pakko. Mutta jos joku kuuntelisi autossa räppiä, hyppäisin mieluummin ulos liikkuvasta autosta kuin jäisin hetkeksikään kuuntelemaan sitä. En kestä sitä myötähäpeää, joka räpistä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän