musiikkimakujen erot parisuhteessa
Miesystäväni kuuntelee metallimusiikkia ja ränttätänttä-rokkia. Itse tykkään melodisemmasta musiikista, Suomi-popista ja jopa jotkut vanhatiskelmät uppoaa. Miehen mielestä minulla on huono maku ja automatkoilla kuunnellaan vain miehen suosikkeja. Minä taas en tykkää metelistä ja uhoilusta.
Onko meillä oikeasti tulevaisuutta jos musiikista mies irvailee?
Kommentit (33)
Antasin jollekin heviurpolle kenkää välittömästi. Todennäköisesti mies heikkolahjainen muutenkin
Ymmärrän miestäsi. Tuollainen musiikkimaku voi olla vaikea niellä. Suosittelen kuitenkin teitä molempia tutustumaan avoimesti toistenne musiikkimakuihin.
Ei ole pakko tykätä samoista asioista kuin toinen. Mutta tasapuolinen pitää olla esim. automatkoilla.
Jos tuo on suurin ongelma suhteessanne, teillä menee todella hyvin.
Jos ei voi kuunnella möykkäänsä kuulokkeilla, niin en voisi olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Antasin jollekin heviurpolle kenkää välittömästi. Todennäköisesti mies heikkolahjainen muutenkin
Ei sentään kuuntele räppiä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee myös sitä toista puoliskoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Saman vaatimuksen pitää koskea sinuakin. Olisitko valmis?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ränttätänttä-rokki?
Popeda jms
Kuulostaa aika ahdasmieliseltä jos ihminen ei ole valmis kuuntelemaan koskaan mitään muuta kuin sitä tuttua lempimusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman vaatimuksen pitää koskea sinuakin. Olisitko valmis?
Tietenkin.
Pakkoko siellä automatkalla on kuunnella musiikkia?
Mitä yhtyeitä/artisteja siis itse kuuntelet?
No onhan se vaikeaa. Itse en saa kuunnella omaa mielimusiikkiani (enimmäkseen industrial metal -tyylistä), itse annan miehen kuunnella souvareitaan, vaikka välillä tympiikin.
Heh. Tuollainen "sun musiikkimaku on huono ja mun hyvä"-hoopoilu on ymmärrettävää 12-vuotiaalta, ei aikuiselta ihmiseltä.
En katsoisi päivääkään jälkeenjäänyttä miestä. Kaipaan älykästä seuraa, musiikkimaku on suhteessa täysin sivuseikka.
Suosittelen molempia tutustumaan laajemmin rock- ja metallimusiikkiin. Suurimmalla osalla siitä ei ole mitään tekemistä "metelin" ja "uhoilun" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuollainen "sun musiikkimaku on huono ja mun hyvä"-hoopoilu on ymmärrettävää 12-vuotiaalta, ei aikuiselta ihmiseltä.
En katsoisi päivääkään jälkeenjäänyttä miestä. Kaipaan älykästä seuraa, musiikkimaku on suhteessa täysin sivuseikka.
No aloituksen perusteella ap:lla on ihan samanlainen asenne itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään kuuntele räppiä kuitenkaan.
Entä sitten jos kuuntelisi?
Luin vahingossa "maskimakujen ero parisuhteessa" ja mietin vertaileeko pariskunta kaupassa kangasmaskien kuvia, värejä ja kuvioita. Vai turvautuuko mies kertakäyttöiseen.
Lähetä miehesi tänne, niin me voidaan kuunnella metallia ja jutella siitä vaikka koko päivä.