Ollaan mökillä ja mulla on kait hiivasieni siellä, en pääse apteekkiin mutta luonnonjugua on, en vaan ymmärrä miten saa sitä sisään
Kommentit (31)
Tyhjennä sampoopullo, laita jugurttia ja ruiski sisään.
Minä olen laittanut jugurttia siteeseen ja siteen housuihin.
Seiso käsilläsi ja mies lusikoi sisään.
Lataat painepesurin sillä ja ylennät ukkosi juggernautiksi.
Auttaisko jos ekaksi mies dippaa peeniksensä jugurttiin ja sitä kautta sit...
Jos mökillä on tehty remonttia, on saattanut jäädä tyhjiä silikonimassapatruunoita, jonka voi täyttää jukurtilla ja sitten ladata puristimeen. Kannattaa vaan varmistaa, ettei patruunaan varmasti ole jäänyt liimamassaa.
Olette mökillä ja sulla on hiivasieni siellä? Onko mökki siis homeessa vai miten siellä voi hiivasieni olla?
Vierailija kirjoitti:
Olette mökillä ja sulla on hiivasieni siellä? Onko mökki siis homeessa vai miten siellä voi hiivasieni olla?
No niin😂😂😂
Kuten huomaat, ei täällä kannata kysellä
Provo. Se lisää tulehdusta sisäosissa.
Onko sinulla tamponia mukana?
Kastele se piimässä tai jugurtissa ja käytä normaalisti!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on homeessa. No piimämaalihan on hyvä traditionaalinen tapa uusia pintoja.
Kerrankos sitä on MÖKKI MAALAUKSESSA.
Onko siellä tyhjää lääkeruiskua, siis semmoista jolla annetaan lapselle antibiootit? Pese se, täytä jugurtilla, mene makuulle ja ruuttaa pimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Se lisää tulehdusta sisäosissa.
MAUSTAMATON jugurtti on tunnettu ensiapu hiivatulehdukseen. Jostain mansikkajugurtista saattaa paikat ärtyäkin entisestään
Auttaako tuo jugurtti tosiaan pillutulehduksiin? Minkälaista jugurttia sen kuuluu olla, käykö mikä vaan?
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika, minulla on hiiva em""timessä! Tajusitko? Siellä mistä vauvat tulee.
A.p
Tommosiin olosuhteisiin kun lähtee niin kannattaa aina olla hiivalääke mukana ja C-vitamiinit palauttamaan vaginan ph. Joku on kuitenkin jossain vaiheessa pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako tuo jugurtti tosiaan pillutulehduksiin? Minkälaista jugurttia sen kuuluu olla, käykö mikä vaan?
Luonnonjugurtti,se rauhoittaa tulehdusta ja helpottaa kutinaa mutta jos mahdollista niin päälle vielä emätinpuikot tai sitten suun kautta otettava pilleri apteekista.
Joku ottakoon suullisen jugurttia ja purskauttaa sinne.