Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nyt pitäis lopettaa täällä hengailu ja tarttua tenttikirjaan!
25.10.2006 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos yhtään lohduttaa, niin itse aioin tehdä nyt samoin.. :) Eli nyt luen ainakin klo 13.30 asti, ja sen jälkeen annan itselleni luvan tulla kurkistamaan hetkeksi, mitä täällä tapahtuu!
Mennään lukemaan, eikös vaan!