Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei välitä minusta :(

Vierailija
25.10.2006 |

Hankin itselleni kissanpennun. Nyt kuitenkin kuukausien mittaan on ilmennyt että kissa on ottanut miehestäni isännän. Olen paljon kotona, teen etätöitä. Kissaa ruokin ja yritän rapsuttaa. Kun mieheni on poissa(esim. työmatkalla), kissa nukkuu jossain sohvan nurkassa. Miehen kotona ollessa kuuluu armoton kehräys ja kissa tunkee miehen syliin kokoajan, sohvalla ja sängyssä.

Ei tunnu kivalta. Mä kaipaan rapsutettavaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: sen parikuisen omistaja

Vierailija
2/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tuoksu on puoleensavetävä. Kissan ei tarvitse haistaa kuin kerran ja se muistaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut kissanomistaja, minulla on ollut useita kissoja pitkin elämää. Osaan nostaa kissaa oikein, tiedän mistä paikoista rapsuttaa. Kissaa ei saa tuijottaa, tiedän millaisista leikeistä kissat pitää.

Miehellä on kokemusta vain lapsuuskodin naapurin mummon kissasta. Mieheni ei välitä kissasta niin paljon kuin minä. Minä annan olla kissan rauhassakin, jopa kokonaisia päiviä. Mutta edelleen, kun mies ilmestyy kotiin, kissa juoksee miehen perässä.

Minä tosin olen raskaana ja aika väsynyt työn ja raskausvaivojen vuoksi - vaikuttaako se kissaan? Koira on sen sijaan entistä enemmän kanssani, kulkee joka paikassa perässäni ja tuijottaa minua (huolestuneena?).Se saa saman verran huomiota kuin aiempinakin vuosina.

Toivon vaan, että kissa mieltyy minuun enemmän, tulen olemaan kotona sen kanssa vielä kauan ja vieläpä vauvan kanssa. Ei tunnu kivalta sohvan nurkassa murjottava haamu. Tai ainakin siltä tuntuu.

ap

Vierailija
4/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä voi olla vaikutusta. Mutta ei hätää vielä, kunhan teet tuttavuutta lisää ja oikeasti pidät kissasta niin kissakin sen tajuaa ja teistä tulee vielä läheiset :)

Vierailija
5/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kissoilla on taipumus vaistota mm. stressin, masennuksen ja allergiat. Kaikki em. asiat tekevät kissan käytöksestä sellaisen, että se hakeutuu tällaisen ihmisen luo.

Minä itse olen sellaista tyyppiä, että eläimet ja lapset tulevat luokseni jatkuvasti ja jatkuva huomion kohteenaolokaan ei välttämättä ole kovin auvoista. :/

-kolikon kääntöpuoli

Vierailija
6/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä on taipumus hakeutua sen luokse joka niiden kanssa enemmän on tekemisissä. Ota joskus kisu syliin kun menet sohvalle tv:tä katsomaan, aina ei tarvitse odottaa että kissa hyppää syliin. Kun kisu huomaa että sinunkin sylissäsi saa rapsutusta niin se alkaa tulemaan syliin oma-aloitteisesti. Eli: leiki, rapsuta, silitä ja hemmottele!

Vierailija
7/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välittänyt appivanhempien edesmenneestä kissasta pätkääkään ja kissa yritti miellyttää ja mielistellä minua jatkuvasti. Ei kelvannut kenenkään muun syli kuin minun, kun olimme appivanhemmilla. Olen enemmänkin koiraihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan