Remppa vai muutto Suomi 2. kausi OFFICIAL
Remppa vai muutto Suomi jatkuu 8.9. Odotatteko innolla vai tuletteko muuten vaan tähän ketjuun kommentoimaan, ettei voisi vähempää kiinnostaa?
Kommentit (675)
"Tuntu, et Anne ei oo ihan kuunnellu meidän toiveita."" :D :D :D :D
"Mua ehkä on vähän yllättänyt nää Annen valitsemat kohteet." :D :D :D :D
Kiinteistönvälittäjä-Anne vaikuttaisi oppineen tässä kausien välissä, että asunnoilla on hintapyyntÖ. Viime kaudella puhui vielä "pyynnistä".
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa ekaa jaksoa. Montakohan minuuttia menee, ennen kuin ensimmäinen panopenkki asennetaan kylpyhuoneeseen?
Mä vähän odotin, että lopputuloksena lapsiperhe ei olis saanu yhtään lisähuonetta, mutta alakerran kylppäanteeksi SPA-OSASTOLLE olisi asennettu panopenkki. Ja 58 sadesuihkua.
Kyllä on pieniä tontteja noilla esitellyillä omakotitaloissa ykkösjaksossa. Miksi asua omakotitalossa, jos naapuri on heti vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Joo Annen esittelemät kohteet ovat usein jotain aivan muuta kuin mitä on pyydetty. Se yksikin viime kaudella, jotka halusivat omaa rauhaa, Anne vei heidät kerrostaloon. WTF! Ja juurikin budjetti puoli. Ehkä Anne on vaan liian nuori ymmärtämään mitä ihmiset oikeesti elämässään tarvitsevat. Ja iso miinus että esittelevät vain BO:n kohteita.
Aikuiset eivät todellakaan tarvitse jättimäistä makuuhuonetta.
Jos valkkaisin jonkun tekemään remonttia kotiini niin ensimmäinen valinta olis Mikko Vesala.
Annen esittelemät kohteet eivät vastaa pariskuntien toiveita siksi, että Bo LKV:lla on niin vähän myytäviä kohteita mistä valita. Tähän olisi ehdottomasti pitänyt saada joku suurempi toimija (esim. Huoneistokeskus, Kiinteistömaailma) mukaan.
Siis mitä, lapsiperheeseen remontoitiin vessa, jossa ei ole käsienpesuallasta.
Onpa kökköä hehkuttaa asunnon arvonnousua vuoteen 2013 verrattuna. Eivätpä taida vuoden 2023 hinnat olla vertailukelpoisia vuoden 2022 hintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kökköä hehkuttaa asunnon arvonnousua vuoteen 2013 verrattuna. Eivätpä taida vuoden 2023 hinnat olla vertailukelpoisia vuoden 2022 hintojen kanssa.
Kirjoitusvirhe, siis 2013 vs. 2022.
"Julkisen liikenteen yhteydet olivat reilassa, paitsi lasten koulumatkojen osalta." :D :D
Tämä oli ehdottomasti paras remontti tässä sarjassa. Toi rutkasti toiminnallisuutta lisää ja kerrankin saattoi oikeasti nostaa asunnon arvoa rempan hinnan verran.
Vierailija kirjoitti:
Hekohekoheko. Tää vois olla ihan hyvä ilman näitä tekonauruja.
Tämän takia en pysty katsomaan kyseistä ohjelmaa.. yritetty on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Siinä ohjelmassahan on tarkoitus selvittää paljonko REMPPA nostaa asunnon arvoa eikä mikään yleinen arvonnousu.
Vierailija kirjoitti:
Allas oli ihan sen vessakopin vieressä pesuhuoneen puolella. Ihan järkevä ratkaisu, säästää rahaa ja tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allas oli ihan sen vessakopin vieressä pesuhuoneen puolella. Ihan järkevä ratkaisu, säästää rahaa ja tilaa.
Järkevä ratkaisu epähygieenisille ihmisille, jotka eivät pese takapuoltaan ulostamisen jälkeen. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset olivat huonosti kasvatettuja, kun heittelivät kamojaan ympäriinsä. Huushollissa järkky määrä turhaa roinaa. Tuolla tyylillä uusi talokin olisi hetkessä sotkuinen, ja taas pitäisi muuttaa. Tulisi halvemmaksi palkata ammattijärjestäjä, kuin Marko Paananen.
No ei heidän talo nyt niin täynnä roinaa ollut ja yläkerta oli selkästi pidetty "edustuskunnossa". Eikö nyt ollut melko selvää, että tuo lasten tavaroiden heittely oli ihan tarkoituksella tehty draaman kaari, kuten myös perheen äidin muka-epätoivoinen hiusten raastaminen eteisessä :D :D
Mielestäni remontti oli onnistunut. Kodinhoitohuoneeseen voi heittää lätkäkamat kuivumaan jatkossa, ei niitä eteisen kaappeihin kai ollut tarkoituskaan tunkea? Tuliko se uusi kodinhoitohuone ylä- vai alakertaan? Meni ohi. Siitä olen samaa mieltä kuin moni muu, että oli erikoinen ratkaisu poistaa vanhempien uudesta makkarista takka. Toisaalta emme tiedä, kuinka paljon asukkaat itse ovat lopulta tehneet ratkaisuja rempan edetessä. Ehkä toivoivat, että takka lähtisi veks.
Katsoin jakson eilen minäkin digiboksista samasta syystä kuin muutkin samaan ratkaisuun päätyneet. 😁
Sen kenkien ja lelujen heittelemisen oven taakse voisi kyllä jo unohtaa, se on niin väsynyttä, samoin siihen joka kerta liittyvän sanailun. Muutenkaan tämä konsepti ei Suomeen sovi, tai sitten tosiaan tarvitaan isompi kiinteistönvälitys hankkimaan vaihtoehtoasuntoja. Tässä ei ole mitään jännittämistä kumpaan päätyvät, remppaan vai muuttoon, muut asunnot tai talot nähtyään katsoja kyllä äkkää heti, miten siinä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ratkaisu epähygieenisille ihmisille, jotka eivät pese takapuoltaan ulostamisen jälkeen. Yök.
Joo, en pysty kuvittelemaan että ois noin omassa asunnossa. Mm tuon takia inhottaa julkiset vessatkin kun harvemmin kopissa on pesuallas, toki mulla aina mukana jotain savettia tai kosteaa wc-paperia.
Markon habitus on niin epäsiisti ja hän on itseään täynnä. Siksi ohjelmaa ei pysty katsomaan. Myös tekohauskuus ärsyttää.
Kissattomat taloudet eivät ehkä tuulikaappia kaipaa, mutta minä en kissan kanssa kyllä muuttaisi taloon, josta kissa pääsee livahtamaan ulos heti kun ulko-oven avaa. Onneksi asuntoa ostaessaan voi vielä valita millaisen ostaa. Minulla pitää olla tuulikaappi, mutta seinät keittiön ympäriltä olen tästä purattanut. Se on taas joillekin sellainen piirre, että jättäisivät tämän ostamatta.
Hassatkoon vaan Bo rahojaan tähän. Surkea kiinteistön"välittäjä".