Sdp:ssä uskotaan, että suomalaiset osaavat nähdä eron yksityiselämän ja pääministerin työn välillä
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Mutta osaako pääministeri nähdä omien ja valtion varojen eron kun järjestää bileitä virka-asunnossaan ?
On aiemminkin jäänyt jo kiinni siitä että koko suku on muonitettu valtion rahoilla, on siis syytä tutkia onko myös bileet ja biletarjoilut vingutettu valtion kortilla.
Sillä ei ole merkitystä.
Joku mies saa potkut ja luottamus menee jo tekstarin laitosta
Vanhoillinen Turkki on päättämässä Suomen Nato-jäsenyydestä kun Suomen bileprinsessan videot ja kuvat leviävät sodan uhan alla?
Marin vietä vaan kesälomaa, mutta pääministerin pestiin ei kuulu heikentää kokonaisen kansan elinmahdollisuuksia. Onko tullut mieleen?
Kalus setä ei ollut tyytyväinen.
Marin on suorastaan enkeli kun verrataan esim. entiseen Suomen presidenttiin Urho Kekkoseen. Silti moni kunnioittaa Kekkosta kuin jumalasta seuraavaa. Itse muuten en, kunnioitan Sannaa. Hänellä on oikeus omaan elämäänsä, ei hän mikään kuninkaallinen ole.
NATO hommeli ei mennyt putkeen, täytyy vähän näppäistä.
Juu. Jauhojengillä leuat vääntyy jengalle kuin Ridge Forresterilla ja silmät pyörii päässä kuin Ray-peliautomaatin pelimerkit..mittää ei olla otettu..ei siis yhtää mittää... 😂
Kuka on sosiaalidemokraattien päihdevastaava? Pöhinä-Ilmari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olemme oikeastaan nähneet kaiken mahdollisen. Minulle ei juuri tule mieleen mitään asiaa, mikä voisi pääministerin asemaa horjuttaa tämän jälkeen. Se on mielenkiintoista!
Minkään yksityiselämässä tapahtuvan laillisen asian ei pidä voida horjuttaa pääministerin asemaa niin kauan kuin hän hoitaa virkaansa kelvollisesti.
Tämä on sinun näkemyksesi asiasta. Jos ajatellaan poliittista historiaa, Ike Kanervan ero joidenkin tekstiviestien jälkeen oli aika pientä. Siinäkään ei rikottu mitään lakia, ja kuitenkin Kanerva teki johtopäätökset ja erosi.
Ei minulla ole mitään ylimääräistä vaatimusta, kunhan kommentoin, että totisesti uusia aikoja elämme.
Muistaakseni kun Kanerva nimitettiin ulkoministeriksi niin hänen täytyi vakuuttaa että ne tekstiviesti sotkut ei jatku ja jos jatkuu niin tulee erota. Jatkui ja erosi.
Vaikka ihmiset osaavatkin nähdä yksityiselämän ja työn välillä, ei täällä hyvällä katsottaisi, jos esimerkiksi korkeimman oikeuden tuomari kaveeraisi ja bilettäisi vapaa-ajallaan tiedettyjen murhamiesten ja rattijuoppojen kanssa ja katsoisi silmiensä alla tapahtuvaa laittomuutta, vaikka ei itse olisi tehnyt mitään "lainvastaista".
Mut kait keski-ikäisiä perheenäiskiä, jotka on tarpeeksi kauniita ei saa arvostella tällaisesta dilemmasta.
Miten vaikuttaa teidän elämäänne bilettääkö vai ei Pm.?
Pääministeri on pääministeri 24h joka vuorokausi vuoden ympäri. Ei hänellä ole erikseen työaikaa ja vapaa-aikaa tehtävästään ja vastuistaan, vaan hän edustaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olemme oikeastaan nähneet kaiken mahdollisen. Minulle ei juuri tule mieleen mitään asiaa, mikä voisi pääministerin asemaa horjuttaa tämän jälkeen. Se on mielenkiintoista!
Minkään yksityiselämässä tapahtuvan laillisen asian ei pidä voida horjuttaa pääministerin asemaa niin kauan kuin hän hoitaa virkaansa kelvollisesti.
Tämä on sinun näkemyksesi asiasta. Jos ajatellaan poliittista historiaa, Ike Kanervan ero joidenkin tekstiviestien jälkeen oli aika pientä. Siinäkään ei rikottu mitään lakia, ja kuitenkin Kanerva teki johtopäätökset ja erosi.
Ei minulla ole mitään ylimääräistä vaatimusta, kunhan kommentoin, että totisesti uusia aikoja elämme.
Muistaakseni kun Kanerva nimitettiin ulkoministeriksi niin hänen täytyi vakuuttaa että ne tekstiviesti sotkut ei jatku ja jos jatkuu niin tulee erota. Jatkui ja erosi.
Jokaisen joskus juhlineen suomalaisen poliitkon tulisi erota?
Porukka on niin rakastanut kulisseihinsa, ettei edes enää muista niiden takana olevan elämää.
talvella kynttilänvalossa nähdään se ero valtion johtamisen ja yksityiselämän välissä. Päreen valossa luetaan fortumin ja finnairin konkurssista, samalla kun valmistetaan pettuleipää puu-uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoillinen Turkki on päättämässä Suomen Nato-jäsenyydestä kun Suomen bileprinsessan videot ja kuvat leviävät sodan uhan alla?
Marin vietä vaan kesälomaa, mutta pääministerin pestiin ei kuulu heikentää kokonaisen kansan elinmahdollisuuksia. Onko tullut mieleen?
Niinpä. Marin on jo turvallisuusriski meille.
Palstapersun ulina on kauneinta musiikkia.