Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen ikävään... :(

Vierailija
25.10.2006 |

Mies lähti viikoksi matkalle, ja on niin outoa olla yksin!

Pitäisi keksiä jotakin tekemistä, mutta eipä oikein ole ideoita... Rahatkin vähissä ja siivoaminen tmv. ei todellakaan kiinnosta...;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hyvä viinipullo. Vuokraa tyttöjenleffoja. Jos sinulla on lapsi/lapsia tee jotain erikoisempaa hänen/heidän kanssaan. Viettäkää vaikka askarteluilta, tai käykää elokuvissa tms.

Itse arvostan kyllä omaakin aikaa aina välillä. Kun mies on poisa teen esim. näin: Vuokraan 6-vuotiaan lapseni kanssa jonkun hyvän lastenelokuvan, teemme poppareita ja katselemme leffaa sohvalla vieretysten. Myöhemmäksi, kun lapsi menee nukkumaan, olen vuokrannut vielä jonkun toisen tyttöjen nyyhkyleffan, sellaisen jota mies ei jaksaisi koskaan katsoa. Juon lasin viiniä ja syön suklaata, katselen sitä leffaa sohvalla vilttiin kääriytyneenä. Tai sitten käyn pitkässä kylvyssä kynttilänvalossa, kuuntelen sen jälkeen villasukat jalassa musiikkia tai sateen ääntä ja nautin ihan vaan rauhasta ja hiljaisuudesta ympärilläni. Siivoan aina miehen lähdettyä heti asunnon ja nautin siitä, ettei kukaan muu ole sitä sotkemassa (olen vähän siisteysfriikki). Jonain iltana kutsun tyttökaverin kylään ja juoruilemme rauhassa tyttöjen juttuja. Tai sitten kirjoittelen päiväkirjaa tai vaikka keskityn joihinkin omiin rästihommiini kaikessa rauhassa.

Minusta on aivan ihana olla mieheni kanssa, mutta toisinaan on myös ihan kiva olla aivan omillaan. Ja ikäväkin on loppujen lopuksi ihan kiva tunne kun sitä oikein ajattelee. Ajattele, että sinulla on joku, jota rakastat niin paljon, että ikävöit häntä ihan hulluna kun hän on pois (ei kaikilla ole). Ajattele, että teillä täytyy olla aika hyvä parisuhde (monet ovat vaan helpottuneita kun mies on nurkista poissa). Ja ajattele, miten ihanalta tuntuu taas käpertyä miehen syliin viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi