Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut oikein kestätte tätä hiostavuutta?

Vierailija
17.08.2022 |

Vai eikö muilla liimaannu kaikki vaatteet ihoon kiinni alta aikayksikön? Ja ihan sama ainakin mulla onko päällä hengittävää sporttivaatetta vaiko puuvillaa.
Tekee olosta ihan super-epämukavan eikä tee mieli olla yhtään ulkona tai tehdä mitään.

Ja siis liimaantuu nämä vaatteet päälle sisälläkin mutta kotona voi olla alastikin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmintä ja ihanaa näin illastakin olla ulkona kun tarkenee ilman vilttejä. Ihan kuin ulkomailla olisi. Rakastan tätä lämpöä.

Vierailija
62/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottuu jos työskentelee olosuhteissa joissa hikoilee jatkuvasti tai harrastaa säännöllisesti hikiliikuntaa.

Ei totu. Töissä umpihikistä ja kosteaa, kukaan meistä ei totu. Ei alkukesästä eikä nyt. Tää on ihan tuskaa.

Ei totu hallissakaan jossa työstökoneet entisestään nostaa sitä lämpöä. Väsyä vaan pukkaa, kun on niin raskas ilma ja märkä hiki valuu jokapuolelta kehoa. Pahemmin tulee hikoiltua kuin saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin minä voin sanoa pärjääväni hyvin jossain asiassa (:D), minua hiostava kuumuus ei haittaa ja pystyn toimimaan täysin normaalisti. Olin työn puolesta kaksi tuntia ulkona suorassa auringonpaisteessakin, osa paikallaolleista tuntui olevan hyvin tuskaisia, itse en kokenut tarpeelliseksi edes pitää taukoa. Töiden jälkeen kävin ajamassa 1,5h maastopyörälenkin.

Lähestyvä ukkonen tosin aiheuttaa päänsärkyä, piti äsken ottaa särkylääke.

Minä olen tehnyt täyden työpäivän töitä ja urheillut siihen päälle sorakuoppien luona, jonne aurinko paistaa todella hyvin. Silti nämä ylenpalttiset lämmöt tuntuvat inhottavilta. Ihan hyvin pystyy tekemään asioita, mutta liika hikoilu ei tunnu mukavalta.

Vierailija
64/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. 🙁

Vierailija
65/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai liimautuu, mutta ei tätä "iloa" Suomessa ole kuin muutama päivä vuodessa, joten hyvin kestää epämukavuuden. 

Vierailija
66/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat kun saisi ottaa pois mutta töissä ei voi olla ilman. Ihan kaamea vaate, kun hiostaa muutenkin.

Vierailija
67/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin puoli vuotta Australiassa, joten Suomen hetkelliset helteet eivät tunnu enää missään. Australiassa kuitenkin kesällä ihan normaali lämpö monta kuukautta putkeen on 30-40 astetta. Jos siellä on +20, ihmiset kaivavat villapaidat esiin. 

Vierailija
68/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi näitä helteitä 80 uvullakin muuta ne oi luonnollisia.Ei nninkuin nyt kun aerosolia pukataan ilmastoon myrkyttämään meidät.Lue Chemtrail.

Vierailija
69/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäkään. Nyt istun terassilla ja täällä on oikein mukavan viileää.

kaikki ne, jotka on hengissä, on nähtävästi tottunu helteeseen,

jollei joku totu, ne kai ei sit oo hengissä

Vierailija
70/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikat kun saisi ottaa pois mutta töissä ei voi olla ilman. Ihan kaamea vaate, kun hiostaa muutenkin.

Minusta taasen mahtava vaate, koska imee itseensä tissihien. Ilman liivejä tissien aluset olisivat ihan märät ja se vasta olisikin inhottavan tuntuista. Todennäköisesti iho hankautuisi rikki. 

Vierailija
71/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin puoli vuotta Australiassa, joten Suomen hetkelliset helteet eivät tunnu enää missään. Australiassa kuitenkin kesällä ihan normaali lämpö monta kuukautta putkeen on 30-40 astetta. Jos siellä on +20, ihmiset kaivavat villapaidat esiin. 

Siellä on varmaan kuitenkin enemmän ilmastoituja koteja ihmisillä.

Vierailija
72/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa koko ajan kun tämä kesä ei tunnu loppuvan koskaan.

Vierailija
73/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ilmastointi jossain keskellä erämaata? :D Et taida paljon tietää Australiasta.

t. eri

Vierailija
74/75 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurissa kaupungeissa kyllä, pienillä paikkakunnilla ei sen enempää kuin Suomessakaan, maaseudulla eli ns. sisämaassa ei kenelläkään. Itse asuin pienemmässä kaupungissa ja asuntoni ainut "ilmastointi" oli pyörivä kattotuuletin. Voit itse päätellä miten hyödyllinen sellainen on kun ulkona on +40.  

t. sama

Vierailija
75/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ilmastointi jossain keskellä erämaata? :D Et taida paljon tietää Australiasta.

t. eri

Arvaan suurimman osan ihmisistä asuvan kuitenkin kaupungeissa.