Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti kauheeta, että menkkojen alkaminen on ollut monelle niin suuri häpeän paikka. Kyseessähän on hieno juttu, menkkajuhlatkin kuulostaa aika huikeelta :)

Vierailija
17.08.2022 |

Varmaan nykyään kotona puhutaankin noista asioista vähän avoimemmin. Itse ainakin pidän huolen, ettei mun tyttären tarvitse nolostella asiaa sen kummemmin tulevaisuudessa. Voi olla, että hoen vähän liikaakin sitten kuukautisten luonnollisuudesta ym., mutta ennemmin hössötän kuin hyssyttelen :)

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vaan haluaisi, ettei asiaa noteerattaisi suuntaan tai toiseen.

Niinkö? No mä ainakin ostin 4-vuotiaalle tytölleni tamponeja ja siteitä jo valmiiksi.

Vierailija
62/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit sanoo että kuukautiset pitävät naisen terveempänä. Kun estrogeenin tuotanto loppuu altistuu mm. tukoksille.

Jos on normaalipainoinen eikä tupakoi niin ei tule tuloksia.

Sanopa tuo äidille joka on molempia ja saanut pari tukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttöä tietenkin hävettää, kun tulee ne kommmentit että nyt hän on nainen. Ja mikäs onkaan keskimääräinen ikä, 12v? Ei 12v ole nainen

No hyi. Siis luin jostain Ob.:n-sivuilta, että tyttöä pitää onnitella uudesta elämänvaiheesta ja naiseudesta kun kuukautiset alkavat. Niinkun hyi.

Mitä ihmettä?! Nyt loppui kyllä Ob.-tamponien ostaminen. Alan ostamaan Vuokkosten Organic-tamponeja.

HYI.

Vierailija
64/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkajuhlatkin järjestin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? No mä ainakin ostin 4-vuotiaalle tytölleni tamponeja ja siteitä jo valmiiksi.

Siteissä ja tamponeissa on päivämäärät. Ei kannata käyttää vuosia vanhoja.

Vierailija
65/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle järjestettiin aikoinaan juhlat joihin tuli mummu, pappa, äidin siskot ja mun serkut, ja isän eno ja isän veli ja kolme siskoa ja äiti oli ostanut mulle ns menkkapussukan jossa oli Tampaxeja, Vuokkosten normal- siteitä, puhtaat alushousut, dödöä, hiuspinnejä ja pompuloita, kuukuppi, ja suklaapatukka + Buranaa.

Eikä mitään traumoja jäänyt, vaan kiva muisto mukavasta kehitykseen liittyvästä asiasta!

Vierailija
66/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkajuhlatkin järjestin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siteissä ja tamponeissa on päivämäärät. Ei kannata käyttää vuosia vanhoja.

Ai, en tiennytkään.

Vierailija
67/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttöä tietenkin hävettää, kun tulee ne kommmentit että nyt hän on nainen. Ja mikäs onkaan keskimääräinen ikä, 12v? Ei 12v ole nainen

No hyi. Siis luin jostain Ob.:n-sivuilta, että tyttöä pitää onnitella uudesta elämänvaiheesta ja naiseudesta kun kuukautiset alkavat. Niinkun hyi.

Mitä ihmettä?! Nyt loppui kyllä Ob.-tamponien ostaminen. Alan ostamaan Vuokkosten Organic-tamponeja.

HYI.

same gurl

Vierailija
68/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle järjestettiin aikoinaan juhlat joihin tuli mummu, pappa, äidin siskot ja mun serkut, ja isän eno ja isän veli ja kolme siskoa ja äiti oli ostanut mulle ns menkkapussukan jossa oli Tampaxeja, Vuokkosten normal- siteitä, puhtaat alushousut, dödöä, hiuspinnejä ja pompuloita, kuukuppi, ja suklaapatukka + Buranaa.

Eikä mitään traumoja jäänyt, vaan kiva muisto mukavasta kehitykseen liittyvästä asiasta!

Vähän sama asia kuin kutsuisi syömään mutakakkua, koska lapsella on ripuli.

Vierailija
69/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta vuotaa, jee huikeeta! Pidetään oikein kunnon pirskeet!

Vierailija
70/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko tosissasi?

Vierailija
71/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Oliko kuukuppeja jo sinun aikanasi? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
72/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verta vuotaa, jee huikeeta! Pidetään oikein kunnon pirskeet!

Niin!

Vierailija
73/73 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnejä ja dödöä? Joo tottakai niitä tarvitaan menkkoihin 🤣 Älä viitsi. 0/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme