Mies tapailisitko vaikeaa naista?
Millainen on mielestäsi vaikea nainen ja tapailisitko vaikeaa naista?
Kommentit (61)
En, ole liian vanha sellaiseen paskaan.
M45
En tapailisi. Yksin sellainen kotona on riittävästi.
En. Ei mitään draamaa enää elämääni kiitos. On jo nähty ja koettu.
Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍
En. Yksi vei pitkäksi aikaa elämänilon, toiste en sellaista kokeile.
Jos tuo vihdoinkin olisi jo nähty...
M33
Tapailin viisi vuotta vaikeaa naista. Olisin tapaillut pitempäänkin, mutta löysi onneksi uuden uhrin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍
Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?
No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.
Se on kyllä kummallista seurattavaa.
Joo tottakai. Tähän mennessä kaikki ovat olleet omalla tavallaan 'vaikeita', mutta rakastettavia :))
-Äm 190/85
Sådana är spännande och lockande i unga dagar. Man lär sig alltmöjligt, bl.a. det att man inte skall gifta sig med en sådan.
olen ollut suhteessa 30v
Mielialaläkkettä syövää daaminkanssa
Vaikea nainen on pääsääntöisesti omaan napaansa tuijottava narsisti. Jos pariutumaan pyrkivä nainen ei ole yli 3-kymppisenä pystynyt luomaan pysyvää ihmissuhdetta, hän on VAIKEA - miehet pysykööt kaukana.
Ex vaimo on vaikea nainen. Heppanainen vielä kaiken muun lisäksi. Erotessa sanoi haluavansa helpomman miehen. Näinhän se menee naisen logiikalla. Vika on aina miehessä, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?
No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.
Kunhan nainen on kaunis, hyvä kroppa ja antaa säännöllisesti r*ikää, niin aika monikin mies katsoo paljonkin läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nainen on kaunis, hyvä kroppa ja antaa säännöllisesti r*ikää, niin aika monikin mies katsoo paljonkin läpi sormien.
Tämä. Minun puolestani saa olla vaikea, mutta kun löytyy täydellinen vartalo ja kauniit kasvot, kiimainen libido ja helposti irtoavaa reikää, niin voin käyttää vaikka korvatulppia.
Joo. Lentäisi ovesta heti kun kävisi vaikeaksi
Vaikea on vaikea ja en tapailisi.