Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tapailisitko vaikeaa naista?

Vierailija
17.08.2022 |

Millainen on mielestäsi vaikea nainen ja tapailisitko vaikeaa naista?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat vaikeita.

M 42

Yhteinen nimittäjä olet sinä. Mieti sitä.

Vierailija
22/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä joka omien sanojensa mukaan on vaikea. No olihan tapailussa omat hankaluutensa, mutten minä häntä vaikeaksi kuvailisi. Hieno nainen on  hän joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat vaikeita tavalla tai toisella. 

Vierailija
24/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kyllä. Ja tapailinkin. 

Aluksi kai draamailu yms. jatkuva säätö vaikutti viehättävältä jotenkin. Toi jotakin äksöniä tylsään ja miehisen vakaaseen elämääni, missä päivät täyttyivät lähinnä rankasta työnteosta - suurin siviilielämän vaikeus oli valita mitä syö iltapalaksi. 

Ei sitä kauaa jaksanut kuitenkaan. Todella rasittavaa. Naista tuskin otan enää ikinä. En väitä, että kaikki naiset olisivat sellaisia, mutta jonkinlainen kammo siitä jäi kai. Kevytsuhteet ok.

Vierailija
25/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailisin?

Vierailija
26/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍

Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?

No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.

Se on kyllä kummallista seurattavaa.

No ne on nimenomaan niitä tyyppejä, jotka kuvittelevat että kaikki naiset ovat vaikeita.

Naisversio samasta ovat ne tyypit, jotka palstalla valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja, ja joilta toki kotoakin löytyy joku oman elämänsä Uuno Turhapuro.

Vierailija
27/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä.

Vierailija
28/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli nelikymppisenä ei suhdemielessä kiinnosta sen enempää vaikea tai helppo. Panosuhde kiinnostaa, muutoin vapaa-aika on liian kallisarvoista tuhlata joutaviin.

Vierailija
29/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, millainen on sitten se vaikea mies...sellaisia on myös.

Vierailija
30/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
31/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisen iässä. Ei riitä enää aika pelleilyille. Beeta orbiitterien heiniä.

Vierailija
32/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, millainen on sitten se vaikea mies...sellaisia on myös.

Niitä kutsutaan j ä n n ä miehiksi.

Vierailija
33/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, rakasta hänet ehjäksi ...!

Tää on HYVÄ! :/

Vierailija
34/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍

Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?

No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.

Se on kyllä kummallista seurattavaa.

Kunhan nainen on kaunis, hyvä kroppa ja antaa säännöllisesti r*ikää, niin aika monikin mies katsoo paljonkin läpi sormien.

Tämä. Minun puolestani saa olla vaikea, mutta kun löytyy täydellinen vartalo ja kauniit kasvot, kiimainen libido ja helposti irtoavaa reikää, niin voin käyttää vaikka korvatulppia.

Sit sä meet ylitöihin silmä mustana ja naama raavittuna tienaamaan rahaa sille muijalle. Samaan aikaan kun muija viihdyttää muita äijään teidän kämpässä. Sellainen on vaikea nainen.

Vierailija
35/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaikea nainen? Sellainen, joka pyytää miestä osallistumaan välillä kotitöihin?

Vierailija
36/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut useinkin. Jos vaikealta naiselta saa hyvää s*eksiä, kestää aika hyvin oikuttelut.

Vierailija
37/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
38/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kyllä. Ja tapailinkin. 

Aluksi kai draamailu yms. jatkuva säätö vaikutti viehättävältä jotenkin. Toi jotakin äksöniä tylsään ja miehisen vakaaseen elämääni, missä päivät täyttyivät lähinnä rankasta työnteosta - suurin siviilielämän vaikeus oli valita mitä syö iltapalaksi. 

Ei sitä kauaa jaksanut kuitenkaan. Todella rasittavaa. Naista tuskin otan enää ikinä. En väitä, että kaikki naiset olisivat sellaisia, mutta jonkinlainen kammo siitä jäi kai. Kevytsuhteet ok.

Millainen nainen? Mitä teki käytännössä?

Vierailija
39/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Asioista kuin asioista pitää pystyä puhumaan asiallisesti ääntä korottamatta ja ilman mitään kohtuuttomia mielenilmauksia. Toki toiselle saa suuttua jos aihetta on, mutta ei sekään saa johtaa mihinkään tavaroiden heittelyyn tai päivien mykkäkouluun. Tilaa toki saa jos haluaa hieman rauhoittua, ennen näkemysten vaihtoa. Paremmin tulee ymmärretyksikin, mikäli ei ole kovin kiihtyneessä tilassa.

M35

Vierailija
40/61 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut useinkin. Jos vaikealta naiselta saa hyvää s*eksiä, kestää aika hyvin oikuttelut.

Niin minäkin. Sen takia sanotaan että tapaillut useinkin. Sen hyvän keksin takia jaksaa katsella oikutteluja muutaman kuukauden maksimissaan. Maksulliset ovat helpompia eivätkä loppupeleissä yhtään kalliimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi