Mies tapailisitko vaikeaa naista?
Millainen on mielestäsi vaikea nainen ja tapailisitko vaikeaa naista?
Kommentit (61)
Tapailin yhtä joka omien sanojensa mukaan on vaikea. No olihan tapailussa omat hankaluutensa, mutten minä häntä vaikeaksi kuvailisi. Hieno nainen on hän joka tapauksessa.
Kaikki naiset ovat vaikeita tavalla tai toisella.
Luulin että kyllä. Ja tapailinkin.
Aluksi kai draamailu yms. jatkuva säätö vaikutti viehättävältä jotenkin. Toi jotakin äksöniä tylsään ja miehisen vakaaseen elämääni, missä päivät täyttyivät lähinnä rankasta työnteosta - suurin siviilielämän vaikeus oli valita mitä syö iltapalaksi.
Ei sitä kauaa jaksanut kuitenkaan. Todella rasittavaa. Naista tuskin otan enää ikinä. En väitä, että kaikki naiset olisivat sellaisia, mutta jonkinlainen kammo siitä jäi kai. Kevytsuhteet ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍
Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?
No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.
Se on kyllä kummallista seurattavaa.
No ne on nimenomaan niitä tyyppejä, jotka kuvittelevat että kaikki naiset ovat vaikeita.
Naisversio samasta ovat ne tyypit, jotka palstalla valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja, ja joilta toki kotoakin löytyy joku oman elämänsä Uuno Turhapuro.
Näin yli nelikymppisenä ei suhdemielessä kiinnosta sen enempää vaikea tai helppo. Panosuhde kiinnostaa, muutoin vapaa-aika on liian kallisarvoista tuhlata joutaviin.
Niin, millainen on sitten se vaikea mies...sellaisia on myös.
Olen aikuisen iässä. Ei riitä enää aika pelleilyille. Beeta orbiitterien heiniä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, millainen on sitten se vaikea mies...sellaisia on myös.
Niitä kutsutaan j ä n n ä miehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies, rakasta hänet ehjäksi ...!
Tää on HYVÄ! :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Aika moni nainen kirjoittanut tinderiin "vaikee ja vittumainen. Hyvä kun varoittavat niin en haaskaa aikaani 👍
Siis eikai kukaan kirjoita tinderiin tai mihinkään että vaikee ja v.ttumainen? Oikeesti?
No, mitä minä olen seurannut, niin suuri osa miehistä näkyy elävän vaikean naisen kanssa. Vieläpä ihan mielellään.
Se on kyllä kummallista seurattavaa.
Kunhan nainen on kaunis, hyvä kroppa ja antaa säännöllisesti r*ikää, niin aika monikin mies katsoo paljonkin läpi sormien.
Tämä. Minun puolestani saa olla vaikea, mutta kun löytyy täydellinen vartalo ja kauniit kasvot, kiimainen libido ja helposti irtoavaa reikää, niin voin käyttää vaikka korvatulppia.
Sit sä meet ylitöihin silmä mustana ja naama raavittuna tienaamaan rahaa sille muijalle. Samaan aikaan kun muija viihdyttää muita äijään teidän kämpässä. Sellainen on vaikea nainen.
Mikä on vaikea nainen? Sellainen, joka pyytää miestä osallistumaan välillä kotitöihin?
Olen tapaillut useinkin. Jos vaikealta naiselta saa hyvää s*eksiä, kestää aika hyvin oikuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kyllä. Ja tapailinkin.
Aluksi kai draamailu yms. jatkuva säätö vaikutti viehättävältä jotenkin. Toi jotakin äksöniä tylsään ja miehisen vakaaseen elämääni, missä päivät täyttyivät lähinnä rankasta työnteosta - suurin siviilielämän vaikeus oli valita mitä syö iltapalaksi.
Ei sitä kauaa jaksanut kuitenkaan. Todella rasittavaa. Naista tuskin otan enää ikinä. En väitä, että kaikki naiset olisivat sellaisia, mutta jonkinlainen kammo siitä jäi kai. Kevytsuhteet ok.
Millainen nainen? Mitä teki käytännössä?
En todellakaan. Asioista kuin asioista pitää pystyä puhumaan asiallisesti ääntä korottamatta ja ilman mitään kohtuuttomia mielenilmauksia. Toki toiselle saa suuttua jos aihetta on, mutta ei sekään saa johtaa mihinkään tavaroiden heittelyyn tai päivien mykkäkouluun. Tilaa toki saa jos haluaa hieman rauhoittua, ennen näkemysten vaihtoa. Paremmin tulee ymmärretyksikin, mikäli ei ole kovin kiihtyneessä tilassa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut useinkin. Jos vaikealta naiselta saa hyvää s*eksiä, kestää aika hyvin oikuttelut.
Niin minäkin. Sen takia sanotaan että tapaillut useinkin. Sen hyvän keksin takia jaksaa katsella oikutteluja muutaman kuukauden maksimissaan. Maksulliset ovat helpompia eivätkä loppupeleissä yhtään kalliimpia.
Yhteinen nimittäjä olet sinä. Mieti sitä.