Mies tapailisitko vaikeaa naista?
Millainen on mielestäsi vaikea nainen ja tapailisitko vaikeaa naista?
Kommentit (61)
Jos on tarpeeks seksikäs niin vaikeudet unohtuu.
En tapailisi.
Työni on kuormittavaa, ja treenaan aktiivisesti ja tavoitteellisesti. Jos kotonani olisi nainen jonka kanssa on jatkuvasti riitoja, ristiriitatilanteita ja kireää ilmapiiriä, niin en usko että pystyisin enää suoriutumaan muusta elämästäni samaan tapaan kuin nyt, vaan nuo kireät kotiolot veisivät kaiken energian.
Olen tapaillut pitkään ja useampaa. Nyt olen pikkuhiljaa alkanut tiedostaa tuota häiriötäni ja olen alkanut tekemään vaikeisiin naisiin pesäeroa. Heitä on kumminkin runsaahkosti vapaalla jalalla, joten heihin törmään turhan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Asioista kuin asioista pitää pystyä puhumaan asiallisesti ääntä korottamatta ja ilman mitään kohtuuttomia mielenilmauksia. Toki toiselle saa suuttua jos aihetta on, mutta ei sekään saa johtaa mihinkään tavaroiden heittelyyn tai päivien mykkäkouluun. Tilaa toki saa jos haluaa hieman rauhoittua, ennen näkemysten vaihtoa. Paremmin tulee ymmärretyksikin, mikäli ei ole kovin kiihtyneessä tilassa.
M35Joko valehtelet tai olet lapanen joka antaa naisille kaikessa periksi.
En valehtele, vaan minun ei tarvitse semmoista kuunnella, ja väkivaltaa en siedä tippaakaan. Poistun paikalta mikäli keskustelu ei onnistu. Jos se ei ota sujuakseen useamman yrityksenkään jälkeen, niin se on sitten siinä. Teen kyllä kompromisseja, mutta senkin tarvii toimia molempiin suuntiin. Onneksi on olemassa tasapainoisiakin naisia. Ja sillä pääsee jo pitkälle kun ei itse suotta provosoi, niin toinenkaan ei polta heti päreitään.
Ei minulla ole vaikeuksia, koska en tunne vaikeita naisia.
Kaikki naiset on vaikeita
mies54v
En tapailisi. Minun puolestani vaikeat naiset tapailkoot vaikeita miehiä.
En. Tapailen ainoastaan ns. eloveena tyttöjä joilla on elämänarvot kunnossa. Loput jätän muille tai olkoon ne ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaikea nainen? Sellainen, joka pyytää miestä osallistumaan välillä kotitöihin?
Ei.
Miksi tehdä omasta helposta ja hyvästä elämästä vaikeaa ?
Jos ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Niinkö meinaat, et sitten ole löytänyt helppoa naista edes uskishörhöpiireistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaikea nainen? Sellainen, joka pyytää miestä osallistumaan välillä kotitöihin?
Ei.
Vaikealla naisella on luonnevika, usein narsismi.
Ei se, että nainen pyytää miestä osallistumaan kotitöihin, viittaa luonnevikaan.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Kaikki miehet ketjussa on nyt todenneet tämän ihan saman kukin omillaan, toisistaan tietämättä, ketjua ennen kommentointia kokonaan lukematta :D
Eli eiköhän tämä se totuus ole.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin viisi vuotta vaikeaa naista. Olisin tapaillut pitempäänkin, mutta löysi onneksi uuden uhrin.
Ja ettei jää epäselväksi: minä lopetin suhteen, kun nainen hankkiutui raskaaksi toiselle miehelle. Senkin jälkeen nainen olisi ollut kiinnostunut tapailemaan.
Harva mies haluaisi tapailla vaikeaa naista, mutta yllättävän moni huomaa vuosikymmenen tai parin päästä olevansa naimisissa erittäin vaikean naisen kanssa.
En todellakaan, mutta kerran voisin nu$$ia.
Kenenkään ei pitäisi tapailla vaikeaa ihmistä.
Vaikealle ihmiselle tekee hyvää joutua kohtaamaan se, että oikuttelu, kiukuttelu, arvaamattomuus, impulsiivisuus tai ylilyövät tunnereaktiot eivät ole mikään ominaisuus jota muiden pitäisi vaan sietää ja hyväksyä.
Se ei ole "temperamenttia" eikä huonoa käytöstä voi koskaan perustella "tällainen mä vaan oon".
Jos ihmisellä ei ole ihmissuhdetaitoja eikä kykene aikuismaiseen vuorovaikuttamiseen, hän joko työstää ongelmiaan terapiassa kehittyen paremmaksi tai sitten olkoon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Niinkö meinaat, et sitten ole löytänyt helppoa naista edes uskishörhöpiireistäsi?
Kunnioitus heikompaa astiaa kohtaan, estää lähestymisen. Ihailen vain kaukaa
Mies54v
Joko valehtelet tai olet lapanen joka antaa naisille kaikessa periksi.