Miten saada mies laukeamaan suihinotolla?
Noniin nyt olis hyvät vinkit tarpeen. Mieheni ei ole koskaan lauennut suihinotolla ja haluaisin hänen kokevan tämän, tuntuuhan se varmaan erilaiselta kuin seksin aikana? Ikinä en ole itse tämänkaltaista ongelmaa kohdannut, aina ennen olen kokenut, että saan miehen kuin miehen laukeamaan helpostikin suullani. Kaikki temput on tämän kanssa kokeiltu, mutta ei vaan onnistu. Nyt tunnen itseni täysin kelvottomaksi, kun en saa miestäni tulemaan huulihölkällä. Olen jo pidempään suunnitellut, että järjestän jonkun illan, jolloin haluan keskittyä vain siihen, että saisin hänen lastit kurkkuuni, mutta tiedän tehtävän olevan vaikea. Joten viisaammat, antakaa parhaat neuvot tähän?
Kommentit (25)
Annat samalla hyväillä sun märkää vakoa niin johan lentää.
Terskan alapuolella siinä tyvessä on erittäin herkkä paikka. Kun on jonkin aikaa ottanut suihin, voi alkaa pyöritellä kielenpäätä siinä. Se on kuin miehen klitoris. Samalla kannattaa kiristää esinahkaa taaksepäin, niin herkkyys lisääntyy.
Visuaalisuus myös toimii: Kun saa suihinoton niin että itse seisoo ja nainen on kontillaan ja vieressä on peili mistä voi seurata toimitusta, niin se lisää huimasti kiihoitusta.
Itse harvemmin laukean jos nainen runkkaa. mutta jos samalla sormettaa ja tuntee pillun sykkivän sormien ympärillä, niin se suttaa laukeamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä (miehenä) sama haaste, että ei kovin helposti laukea pelkällä suihinotolla. Mikä toimii itselläni, voisi toimia myös miehelläsi. Eli runkkaa välillä syljestä märkää kalua, ja heti jos alkaa kuivua, niin takaisin suuhoitoon, sitten taas runkkaat, suuhun, jne. Olettaisin, että mies laukeaa jossain vaiheessa, ja kun tunnet, että nyt laukeaa, niin äkkiä kalun suuhun. Ja se sormi sinne pyllyyn eturauhasta hieromaan auttaa myös. Tosin lasti saattaa olla tämän käsittelyn jälkeen enemmän kuin pystyt nielemään. Itse olin siitä varoittanut, mutta nainen ei uskonut, eikä suostunut myöntämään jälkikäteenkään, vaikka selvästi kakoi kun laukesin kovaa.
Jos kalu kuivuu runkatessa niin eipä ole kovinkaan kiihottunut.
Totta tämä alkuperäinen kysymys oli vitsi.
Suihinotto on tekniikkalaji. Huonosti tehtynä, eli kevyellä kosketuksella ja lähinnä suussa liikkumatta pitäen se ei tunnu juuri miltään. Yksi taitava ja kiva tyttöystäväni imaisi suu terskan ympärillä pienen alipaineen, ja pyöritteli kieltään terskan takana olevassa urassa suuntaa ja voimakkuutta vaihdellen. Välillä nuoli terskan alapintaa kuin hänen elämänsä olisi ollut siitä kiinni. Laukesin tähän aina, ja tyttö hymyili huuliaan nuoleskellen. Kuuma tapaus joka aika usein pyysi, että saisiko imeä kullia. Taisi oikeasti tykätä hommasta.