Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on kauhea ongelma!

Vierailija
24.10.2006 |

tekee mieli appelsiinisuklaata eikä sitä ole kaapissa palaakaan! pitäiskö mun lähteä hakemaan sitä bensikseltä? tsempatkaa mua, olen sen tarpeessa!



ja lisäksi rv30.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että jos tuollaista harkitset niin et ole aikaisemminkaan kieltäytynyt mielihaluistasi.

Muista, että raskaana kerryttämäsi kilot on vaikea saada pois.



t. Joku joka lihosi esikoista odottaessa 20kg kun " kaikkee teki mieli..."

nyt rv 32 ja kiloja tullut vain 2,5 tähän mennessä.

Vierailija
2/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nimittäin varma että jaksan ja saan painoni putoamaan synnytyksen jälkeen. lisäksi saatan käydä jääkaapilla hamuamassa pientä purtavaa juuri tässä mielentilassa! tämäkin on jonkinlainen ongelma, näemmä! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä keli siellä ja vauvelikin saa sokerihumalat turhaan.

Vierailija
4/4 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kuorimassa pari porkkanaa, ehkäpä tämä menee ohi.