Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui treffeille ja häipyi maksun tullessa

Vierailija
17.08.2022 |

Mitä mieltä?

Pari kertaa tapaamani mies pyysi syömään. Tapasimme ekan kerran edullisessa ravintolassa kuukausi sitten, jolloin mies maksoi minunkin ruokani, vaikka sanoin maksavani omani.

Nyt mies laittoi viestin, että hakee minut ja vie syömään. Kävimme sitten hintaluokaltaan melko samanlaisessa ravintolassa, mutta kun maksun aika tuli, mies sanoi menevänsä vessaan, jossa viipyikin hyvän tovin. Minä maksoin ruuat, mutta pidin tuota vähän tökerönä tapana mieheltä. Jos mies olisi jäänyt, olisin sanonut, että minä maksan tällä kertaa, koska hän maksoi viimeksi. Maksaminen ei minua haitannut, mutta mielestäni on tökeröä puolin tai toisin pakottaa toinen maksamaan toisenkin osuuden asiasta keskustelematta. En osannut kuitenkaan itsekään sanoa siinä tilanteessa että hei, olisin kyllä maksanut sinunkin ruokasi, mutta tuollainen taktinen häviäminen on noloa. Uskaltaako tuollaisen kanssa lähteä mihinkään, jos olen varautunut maksamaan omani, mutta sitten yllättäen joudunkin jatkossa joka kerta maksumieheksi?

Sitten toinen mies, jota myös olen välillä tapaillut. Tapaamme vain minun luonani, sillä minulla on enemmän tilaa. Kun mies tulee, käymme kaupassa hankkimassa ruokatarvikkeita, ja mies käytännössä joka kerta autolle mennessä sanoo tyyliin "Lompakko jäi sohvalle, mutta ei haittaa, kun enhän mä sitä tarvitse." No et, kun minä maksan. Mies toki ajaa aina luokseni, eli matkakuluista (100 km/suunta) tulee hänelle kustannuksia, mutta olisiko teille okei tämä, että söitte ulkona tai lounasravintolassa, sinä maksat aina?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein.

Älä tapaa enää kumpaakaan.

Vierailija
2/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ajoissa ja sovi pelisäännöistä. Älä valita jälkeenpäin. Jos mies ei halua siltikään maksaa, on sinun asiasi miettiä, mitä sitten.

Kukaan ei ole ajatusten lukija. Sopiminen näistä jutuista on suoruutta, ei tahdittomuutta.

Isäni opetti aikoinaan minua puhumaan ihmisille suoraan mutta kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko hankittua itsellesi kunnollisen oikean miehen?

Vierailija
4/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat miehet ovat törkeitä hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
5/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykybensan hinnoin kai se on ihan ok, että maksat ruokalaskun, kun molemmat syö ja sulle jää ruokaa vierailun jälkeen kait. Vessaan laskun ilmestyessä katoava mies voi kadota muutenkin elämästä.

Vierailija
6/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei toimi oikein, kun tapailee kahta.

Vierailija
7/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa on hintavaa!

Vierailija
8/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kas kas.

Onpa just ap:lle sattunut kaikkein kitsaimmat miehet.

Just.

Niin lapsellinen provo, ettei tuota edes lapsikaan uskoisi.

Vierailija
9/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän jättää asioita sopimatta sen enemmän epäselvyyttä. Olisit sanonut tarjoilijalle,että kaverisi on vessassa ja joudutte katsomaan kuka maksaa mitäkin. 

Vierailija
10/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän yleistä on, että miehet maksattavat naisilla asioita. Ex harmitteli työttömänä, että "käy luonnolle, kun nainen maksaa". Kun sai töitä, ei edes yrittänyt korvata puolestaan.

Pitäisiköhän suomalaisten naistenkin alkaa enemmän vaatia ja/tai tekeytyä avuttomaksi. 

Vierailija
11/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpötä.

Vierailija
12/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alfaa miestä. Varmaan tosi komeita ja hyviä valehtelemaan. Otappa seuraavaksi beta niin saat valehtelun sijasta hyvät käytöstavat ja komeuden sijasta mukavan luonteen.

Vierailija
13/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ruudun takana odottaa sinkku Mies isolla M:llä ja sinä sen kun valitset vaan noita mulkkuja. Mutta itseppähän ristisi kannat.

Vierailija
14/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on alfaa miestä. Varmaan tosi komeita ja hyviä valehtelemaan. Otappa seuraavaksi beta niin saat valehtelun sijasta hyvät käytöstavat ja komeuden sijasta mukavan luonteen.

Miksköhän naiset tajuaa tän asian vasta tyyliin eläkeiässä?

Vierailija
15/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän naiset tajuaa tän asian vasta tyyliin eläkeiässä?

Ihan samanlaisia on ne "alfa" naisetkin, että turha tässä taas tehdä sukupuoliasiaa tästäkin.

Vierailija
16/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset on liian kilttejä. mies ei tee mitään naisen hyväksi ja nainen passaa miestä.pitää ottaa oppia latinalaisista ja muista maista tulevilta naisilta. mies maksaa ja hoitaa asiat naisen puolesta. monessa maassa ei tule kyseeseen, ettei mies maksa tai auta naista eri asioissa.

työttömyys ,köyhyys ja sairaus on hyväksyttävä syy mieheltä, olla maksamatta naisen puolesta. muilla vaikeampi löytää syy sihen ,että nainen maksaa kaiken. ja oon ittekki mokannu joskus ton mies valinnan ja antanu miehen slaibailla kaikesta vastuusta.sitten valitsin paremman deitin, joka osaa hoitaa asiat.naisen pitää itse valita hyvä mies ja jättää huonokäytöksinen mies muutten ei asia korjaannu.

Vierailija
17/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että kummatkin ovat todennäköisesti persaukisia ja maksattavat ruuat sinulla.

Kyllä sinä nainen ansaitset parempaa. Kun mies välittää sinusta, niin sellainen mies ajaa 100km päästä usean ruokakassin kanssa luoksesi.

Vierailija
18/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin työttömän, hintelän "betamiehen". Ulkonäkö sellainen 5-6. Oli valehteleva ja pettävä kusipää, kun se "olen kiltti ja hauska normimies"-naamio lähti kasvoilta pois. 

Vierailija
19/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kyllä antaa näillekin kultakimpaleille uudet mahdollisuudet. Naisen ei kuulu uskoa ennen kuin useamman kerran on tullut kuvaannollisesti köniin.

Vierailija
20/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykybensan hinnoin kai se on ihan ok, että maksat ruokalaskun, kun molemmat syö ja sulle jää ruokaa vierailun jälkeen kait. Vessaan laskun ilmestyessä katoava mies voi kadota muutenkin elämästä.

Eikö nuo voi sopia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi