Seksihotellit
Ainakin Japanissa taitaa olla näitä, missä on eri teemaan sisustettuja huoneita, mitä voi varata tunniksi pariksi. Onko muualla tällaisia? Olisi ihana kuulla kokemuksia, jos joku on käynyt.
Kommentit (8)
Eikös niitä kutsuta bordelleiksi ja nainen kuuluu palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei! Oman kumppanin kanssa näissä asioidaan, toki joillekin se voi olla maksettu seuralainen tai vaikka salarakas. Nämä toimii samalla tavalla, kun hotellit, mutta huone vuokrataan vain hetkeksi tai miksei pidemmäksikin aikaa. Sisustus on huoneissa erilainen ja voi valita oman mieltymyksen/fetissin mukaan.
Suomessa on omenahotellit. Minä käytän niitä salaisiin lemmenhetkiini.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on omenahotellit. Minä käytän niitä salaisiin lemmenhetkiini.
😅😅 Eikö runkkaaminen kotona tule halvemmaksi. Ai mistäkö keksin että olet yksinäinen? No ihan siitä kun kirjoitat yksikössä lemmenhetkiini. Jos olisi kaksi tai useampi niin kirjoittaisit lemmenhetkiimme.
Runk runk!
Olen kuullut sinkkukaverien käyttävän Forenomin huoneita seksiin uusien deittiensä kanssa, ennenkuin päästävät kotiinsa sekä yhden yön seuran kanssa. Halvat hinnat eikä ole vastaanottoa aiheuttamassa kiusallisuutta.
Aivan... Joo kyllähän hotelli tms tarjontaa on, mutta olisi kiva jos pääsisi tällaisiin fantasiahuoneisiin, mitkä ovat sisustettu ja suunniteltu eroottisin teemoin :)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Niitä kutsutaan tuntihotelleiksi.
Ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti Italiassa on myös tuonlaisia hotelleja, kun monet asuvat kotonaan kunnes löytävät puolison, jonka kanssa perustavat oman taloutensa.