Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS:ssa Päivi Lipponen avoimena ikäerosta nykyään.

Vierailija
17.08.2022 |

Ei ole herkkua se. "Kun on iso ikäero, nuorena oli jopa etu, että toisella on elämänkokemusta ja viisautta annettavanaan."
Hän oli tottunut kuvioon, mutta nyt hän onkin vastuussa toisista.
Nyt Päivi elää itsenäistä elämää.

Päivi näyttänee käyneen taitavalla plast.kirurgilla? Posket, otsa ! Nätimpi on kuin aiemmin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, n. 20 normaalia vuotta puolison kanssa ja sitten toinen onkin liian vanha ja sairas tekemään mitään ja itse on vielä aktiivisessa keski-iässä. :( 

Aika karua, kannattikohan?

Vierailija
2/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo on? Paljonko on sitten ikäeroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo kyttäili puskissa tätä v o s u a illoin 90-luvulla? Aika noloa pääministeriltä.

Vierailija
4/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko Päivi kiillottamaan päivittäin Paavon freudenthal-mitalin?

Vierailija
5/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, n. 20 normaalia vuotta puolison kanssa ja sitten toinen onkin liian vanha ja sairas tekemään mitään ja itse on vielä aktiivisessa keski-iässä. :( 

Kannattaako 20 vuotta? Totta kai kannattaa. Monet liitot eivät kestä sitäkään.

Vierailija
6/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo on? Paljonko on sitten ikäeroa?

Ex-pääministeri vaimo. Ikäeroa 26 vuotta. Ja totta on ettei tunnu missään kun toinen on kolmekymppinen ja toinen plus 50 v. Mutta sitten tuntuu kun nuorempi on 50 v ja työelämässä mut suhteen vanhempi osapuoli 70 ja 80 vuoden välillä, dementoitunut ja vaipoissa.

Vierailija
7/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako 20 vuotta? Totta kai kannattaa. Monet liitot eivät kestä sitäkään.

No sitten voi ottaa eron.

Vierailija
8/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi esiintyi aikoinaan hyvin rehvakkaasti, kun oikein pääministeri erosi vaimostaan hänen vuokseen. Päivi on suunnillleen saman ikäinen kuin minä ja silloin tätä ikäeroa kaveriporukassa taivasteltiin.

Vierailija
9/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi esiintyi aikoinaan hyvin rehvakkaasti, kun oikein pääministeri erosi vaimostaan hänen vuokseen. Päivi on suunnillleen saman ikäinen kuin minä ja silloin tätä ikäeroa kaveriporukassa taivasteltiin.

Eikös Paavo eronnut hieman aikaisemmin ja sittemmin Päivi erosi omasta liitostaan Paavon takia? Menikö se suunnilleen näin, en muista tarkemmin?!

Vierailija
10/10 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Paavo eronnut hieman aikaisemmin ja sittemmin Päivi erosi omasta liitostaan Paavon takia? Menikö se suunnilleen näin, en muista tarkemmin?!

Eiköhän se jotenkin noin mennyt. Päivi vielä ensin säilytti exän sukunimen, koska se oli hienompi. Olivat siis jo Paavon kanssa naimisissa tuolloin.