Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti ensitreffejä kotonaan

Vierailija
17.08.2022 |

Onko epäilyttävä vai yksinkertainen? Vaikuttaa kiltiltä ja normaalilta ja lapsiakin on. Mutta eikö ole ihan perusasia että ensimmäinen tapaaminen julkisella paikalla.. Meni fiilis. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ne hänen lapsensa ovat siellä niin mikä hätä sinulla on?

Vierailija
22/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi suomal miestä ovat kaikki jotenkin päästään sekaisin

Rasismi nostaa taas päätään. Ruskea tyttö kommentoimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos ne hänen lapsensa ovat siellä niin mikä hätä sinulla on?

Vaikka miehellä olisi lapsia, ne eivät välttämättä ole paikalla. Voivat olla vaikka äidillään.

Vierailija
24/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit kannattaa sopia julkiselle paikalle. On jopa tosiassa tapahtunut niinkin, että kotitreffeillä on tullut raiskatuksi. Vaikka ei semmoista ajattele niin treffit on selkeemmät ihan neutraalissa paikassa. Ja jotkut mieltävät, että kotiin jos menee, niin se on sitten seksiin suostumista. Kysy vaikka mieskavereiltasi.

Aikoinaan naistuttuni vei ekoilla treffeillä mihen kotiinsa kahville ja mies tarrautui takapuoleen. Kun sanoin naiselle, että semmoistahan voi juuri tapahtua, kun vie kotiinsa. Nainen suuttui minulle, mutta kun kysyi mieskaveriltaan, niin miehen vahvistamana uskoi sitten, ettei tod kannata kotiin viedä/mennä.

Vierailija
25/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi voi olla kokematonkin. Jos ei sovi muualle treffejä, niin unohda.

Vierailija
26/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpussani oli koko talvenselän aina keskikesän mies lähistöltä. Keittäisitkö kahvit kotisi.? Maaritellen kaikin tavoin. Vois tuoda minulle vaikka ruokaa.Olin ei.Täysin tietoisena olin 22 vuotta kestänen suhteen menettänyt kuolemalle ymm ihmisiä.Yritti käytä herkyyteni suruni hyväksi ja yksinäisyyteni kuolemien takia. Ahdistun äärettömästi. Miksi ei esim. Kutsunut kotiinsa kahville jossa vaimo oli? Miksi yksityisi henkilönä yksin halusi kotini? En antanut mitään vinkkiä hänelle olisin kinostunnut ?Kuka edes antaisi,kinnostuisi jo suhde kuollut ja suhdetta ikävöi?Joen peilatkaa ihmiset aina henkilöitä joilla motiivina kohdata koti kun ei edes tunneta? Vaan tiedetään kasvot.

Vierailija
27/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin miehen kotona ensitreffeillä. Oli niinkin hurja meno, että istuttiin sohvalla ja juteltiin, välissä juotiin teetä ja syötiin jäätelöä. Illalla ja syötiin keitettiin iltapuurot... ja myöhällä sitten omaan kotiin nukkumaan.

Joo, tiedostin, että on melkoisen uhkarohkeaa. Toisilla treffeillä oltiin sitten minun luonani seuraavana päivänä.

Ikää meillä on kohta 47 ja 52 v.

Mies oli varannut sulle PUUROA?

N53

28/28 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi mennä miehen kotiin ensitreffeille.

Itse asiassa, olen vähän viestitellyt erään miehen kanssa Tinderissä. Mies asuu toisella puolen Suomea, mutta on suunnitellut muuttoa seudulle, jossa asun. Huomasin tänään aamulla, että mies oli puolen yön aikaan lähettänyt minulle seuraavan viestin:

Kiinnostaisiko tulla viettään iltaa tänne *paikkakunta x mökille elokuun aikana? Voidaan paljutella ja saunoa ja katsoa mihin ilta johtaa... Yökyliinkin voi jäädä ;)