Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää
Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009005120.html
Kommentit (518)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä koko perhe. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008374471.html
Siis ihan asiasta kukkaruukkuun, mutta MITEN tuossa on oikein Sofia lipposen jalat??? En hahmota. Ihan oikealla olevan siis.
On varmaan photoshopattu kuvaan jälkikäteen.
Tollo, se on laukku.
Läski, johan minä sen myönsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"
Olen tavannut molemmat. Mies oli kiukkuinen ja ynseä. Nainen oli teennäinen ja kireä. Luultavasti he löysivät toisistaan sellaisen puolison, joka heitä jostain syystä kestää. Eivät todellakaan mitään "helmiä" kumpikaan. Erityisen rumaa oli vaimon jättäminen, mutta en arvosta myöskään näiden porvarillista elämäntapaa. Jotta ei menisi pelkästään demareiden moittimiseksi, niin on sanottava, että Rehnit ovat toinen pariskunta, joka elää ruhtinaallisesti veronmaksajien rahoilla ja joka on täydellisen charmiton. Toivottavasti Olli ei sentään presidentiksi pääse.
Tartuin tuohon porvarilliseen elämäntapaan. Minulle tuttu kansanedustaja ( oli edustaja kauan)kertoi vuosia sitten, että tiedättekö että Lipponen on niin oikeistolainen demari, että Sauli Niinistö on Lipposeen verrattuna vasemmistoa.
Tuo selittänee paljonkin, miksi isommissa puolueissa voidaan jakaa puolue, oikeisto, vasemmisto ja keskusta/ liberaalisiipiin.
Toki on ollut tunnettua, että Lipponen on demari vain näennäisesti, koska on todella oikeistoa puolueen sisällä. Samaan genreen kuuluu myös Urpilainen. Päinvastaiseen vasemmistosiipeen kuuluvat mm Tuomioja ja Sanna Marin.
Saa olla oikeistolainen demari, mutta ei silti pitäisi olla ahne. Ahneuttahan se Marinkin on osoittanut ostaessaan kalliita aamiaistarvikkeita. Hyvä johtaja antaa esimerkkiä eikä saarnaa sellaista, jota ei itsekään noudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"
Olen tavannut molemmat. Mies oli kiukkuinen ja ynseä. Nainen oli teennäinen ja kireä. Luultavasti he löysivät toisistaan sellaisen puolison, joka heitä jostain syystä kestää. Eivät todellakaan mitään "helmiä" kumpikaan. Erityisen rumaa oli vaimon jättäminen, mutta en arvosta myöskään näiden porvarillista elämäntapaa. Jotta ei menisi pelkästään demareiden moittimiseksi, niin on sanottava, että Rehnit ovat toinen pariskunta, joka elää ruhtinaallisesti veronmaksajien rahoilla ja joka on täydellisen charmiton. Toivottavasti Olli ei sentään presidentiksi pääse.
Rehn ei sovi presidentiksi, ei alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kohtuutonta olettaa, että kolmekymppinen ymmärtää, mitä vanheneva mies tarkoittaa.
Minä olen 55 nyt, ja edes äitini ei ole yli 80, ja silti hän on aivan valkopäinen ja askel lyhyt. Ei hänestä olisi enää pysymään minun vauhdissa festareilla, ulkomailla ja liikunnassa. Jos mieheni olisi 81, väistämättä hänellä olisi vanhuksen osa, ja haluaisin edelleen elää kuin vielä liikkumaan kykenevä ihminen.Tämän takia naiset, älkää ottako niitä "hopeakettuja". Jäätte hoitajiksi, ja ympäristö ei tunne mitään armoa.
On onneksi harvinainen ilmiö. Naisten kannattaisi ottaa noin 10 vuotta nuorempi mies,niin kuolisivat saman ikäisinä.
Mutta ottaako mies 10 vuotta vanhempaa vaimoa? Ei monikaan, ennemmin on ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn ei sovi presidentiksi, ei alkuunkaan.
Kepu haluaa kepulaisen presidentin eikä taida olla muita sopivia. Matti Vanhanen on toki yhtä charmiton kuin Rehn, mutta naissuhteissaan ryvettynyt. Auringonlaskun puolueen nuorempi väki on myös charmitonta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Paavolla dementia?
Jutun mukaan jo muutama vuosi sitten fysiikka ollut niin huonona, ettei pysty edes kävelemään mökin pihassa. Sydänongelmaa, ohitusleikkaus ja muita sairaalareussuja. Jo nuo saa ymmärtämään ettei yhteisiä tekemistä elää ole ollut useaan vuoteen eikä niitä enää tule.
Dementiasta ei ole puhetta, mutta tuskin, jos kirjoittaa muistelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies noissa suhteissa hyötyy. Nainen vain menettää. En laske rahalla saatavaa hyötyä mukaan, koska se ei kuulu aitoon rakkauteen.
Moni nimenomaan rakastaa rahaa ja asioita, joita sillä saa. Mammonan palvojia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnossa Paavo mahtaa olla, kun vaimo antaa tuollaisia lausuntoja?
Huonossa kuulemma. Ei enää tee autokyytejä, ei mene mökille, ei mitään.
pää toimii koska kirjoittaa muistelmia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartuin tuohon porvarilliseen elämäntapaan. Minulle tuttu kansanedustaja ( oli edustaja kauan)kertoi vuosia sitten, että tiedättekö että Lipponen on niin oikeistolainen demari, että Sauli Niinistö on Lipposeen verrattuna vasemmistoa.
Tuo selittänee paljonkin, miksi isommissa puolueissa voidaan jakaa puolue, oikeisto, vasemmisto ja keskusta/ liberaalisiipiin.
Toki on ollut tunnettua, että Lipponen on demari vain näennäisesti, koska on todella oikeistoa puolueen sisällä. Samaan genreen kuuluu myös Urpilainen. Päinvastaiseen vasemmistosiipeen kuuluvat mm Tuomioja ja Sanna Marin.
Eihän tätä tarvitse kenenkään kansanedustajan kertoa, riittää kun katsoo kyseisen henkilön tekoja. Lipponen oli oikeistolaisin pääministeri aikoihin ja teki niin oikeistolaista politiikkaa että kokkareitakin hirvitti. Jokainen politiikkaa seuraava tietää tämän jos vain ikä riittää muistamaan tuota surullisenkuuluisaa pääministerikautta.
Vierailija kirjoitti:
Päivillä siis on omat ystävät ja miesystävätkin, Paavon ei auta kuin alistua kohtaloonsa.
Kyllähän Paavo eron saa halutessaan, tuskin hänen tarvitsee alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnossa Paavo mahtaa olla, kun vaimo antaa tuollaisia lausuntoja?
Huonossa kuulemma. Ei enää tee autokyytejä, ei mene mökille, ei mitään.
pää toimii koska kirjoittaa muistelmia,
Voipa niitä kirjoitella joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä koko perhe. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008374471.html
Se että Lipponen ei suostunut Politiikka-ohjelmaan oli kyllä nolouden huippu. Oikeasti hirveä ihminen enkä ymmärrä miten kukaan edes äänesti häntä. Sama juttu Halosen kanssa.
Hyvänä esimerkkinä veljeily Balzarin kanssa, yritti vain kiillottaa omaa julkisuudenkuvaa romanien puolustajana.
Vierailija kirjoitti:
Päivi haluaa kertoa, että hänellä on seksielämää kuitenkin eikä elä puutteessa.
Missä näin sanottiin
Niitä omaishoitajia on kaikissa ikäluokissa , ei voi mitään että ihmiset sairastelee vakavasti. Ei sitä voi jaksaa tehdä kuin rakkaudesta läheistään kohtaa. Meltä kuoli isä kun olimme taaperoita. Ja samoin
mieheni isä kuoli ja ädille jäi 4 taaperoa. Oikein hyvin on pärjätty vaikka moni ei uskoisi. Kympin oppilaita koulussa ja 6 ällää., heittämällä yliopistoon. Helppoa elämää ei voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kohtuutonta olettaa, että kolmekymppinen ymmärtää, mitä vanheneva mies tarkoittaa.
Minä olen 55 nyt, ja edes äitini ei ole yli 80, ja silti hän on aivan valkopäinen ja askel lyhyt. Ei hänestä olisi enää pysymään minun vauhdissa festareilla, ulkomailla ja liikunnassa. Jos mieheni olisi 81, väistämättä hänellä olisi vanhuksen osa, ja haluaisin edelleen elää kuin vielä liikkumaan kykenevä ihminen.Tämän takia naiset, älkää ottako niitä "hopeakettuja". Jäätte hoitajiksi, ja ympäristö ei tunne mitään armoa.
On onneksi harvinainen ilmiö. Naisten kannattaisi ottaa noin 10 vuotta nuorempi mies,niin kuolisivat saman ikäisinä.
Mutta ottaako mies 10 vuotta vanhempaa vaimoa? Ei monikaan, ennemmin on ilman.
Joo, harvemmin varmaan noin päin.
Miksi ihmeessä pitäisi erota kun toinen on vain vanha. Ei mitän syytä eroon jos välit on kunnossa. Ei ennenkään erottu jos tuli vain vanhuus tai sairaus. Nykyuoret huutaa aina erotkaa jos on jotain tavallista vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi haluaa kertoa, että hänellä on seksielämää kuitenkin eikä elä puutteessa.
Missä näin sanottiin
Rivien välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Rennyn Johanna jo lukenut ketjun?
Ikä on vain numeroita, sitähän julkkisten kohdalla toitotetaan.
No mitenkähän naama jos lapset tois 22-30 v vanhemman miehen kotio?
Jos se on rikas ja/tai julkkis, niin mikä ettei.
mikä asema yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi erota kun toinen on vain vanha. Ei mitän syytä eroon jos välit on kunnossa. Ei ennenkään erottu jos tuli vain vanhuus tai sairaus. Nykyuoret huutaa aina erotkaa jos on jotain tavallista vaivaa.
Nykykykulttuuria. Ero on aina ratkaisu jos tulee pieniäkään vastoinkäymisiä.
Johan minä sen myönsin, mitä läski vingut