Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää

Vierailija
17.08.2022 |

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009005120.html

Kommentit (518)

Vierailija
341/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulojen mukaan leskeneläke. Eiköhän tuo lesteneläke oo jo mennyttä maailmaa. 

Leskeneläke suhteutetaan lesken omaan eläkkeeseen tai laskelmaan mitä oma tulee olemaan,jos ei ole itse eläkkeellä kun eläkkeellä oleva puoliso kuolee.

Ns vähennetty leskeneläke löytyi vuosia sitten netistä , en löytänyt enää mutta minulla on tuloste tallessa.

Esim tapaus yksi: jos lesken oma eläke on

2400e ja edunjättäjän eläke 4000e( Lipposella ilm suurempi, mutta tuo on suurin siinä minkä tulostin)

Leski saa 1187e leskeneläkettä.

Esim 2: lesken oma eläke 1200e ja edunjättäjän edelleen 4000e.leski saa 1787e.

Esim 3: lesken oma 2800e edunjättäjän sama 2800e.niin leski saa 387e.

Arviot ilmeisesti noin arvioita

Vierailija
342/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohtuutonta olettaa, että kolmekymppinen ymmärtää, mitä vanheneva mies tarkoittaa.

Minä olen 55 nyt, ja edes äitini ei ole yli 80, ja silti hän on aivan valkopäinen ja askel lyhyt. Ei hänestä olisi enää pysymään minun vauhdissa festareilla, ulkomailla ja liikunnassa. Jos mieheni olisi 81, väistämättä hänellä olisi vanhuksen osa, ja haluaisin edelleen elää kuin vielä liikkumaan kykenevä ihminen.

Tämän takia naiset, älkää ottako niitä "hopeakettuja". Jäätte hoitajiksi, ja ympäristö ei tunne mitään armoa.

On onneksi harvinainen ilmiö. Naisten kannattaisi ottaa noin 10 vuotta nuorempi mies,niin kuolisivat saman ikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cecilia Herzberg ja Lipposeen tytöt asuvat kaikki Keski-Euroopassa, Paavon vanhin Ruotsissa.

Niinpä tietysti varmaan tyyliin taidehistoriaa ja aateliset poikakaverit. se tuttu tarina jälleen. Suomi ei kelpaa. Kunhan käyttävät hyväkseen maatamme.

tuskin pelkkää taidehistoriaa, omat tytöt oli Kulosaaren yk  josta kirjoittivat, sinne on yli 9 ka ja Cecilia kirjoitti SYKsta. 

Sosialistien omat lapset eivät opiskele missään maahanmuuttajakoulussa vaikka ovat rahvaan kakarat niihin laittamassa. Joku tasoero pitää johtavalla luokalla ja proletariaatilla olla.

Tämä minua just veetuttaakin, ensin mennään työläisten äänillä tuonne asemaan ja sitten heti petetään se porukka. Ihan korruption huippua.

Vierailija
344/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kunnossa Paavo mahtaa olla, kun vaimo antaa tuollaisia lausuntoja?

Huonossa kuulemma. Ei enää tee autokyytejä, ei mene mökille, ei mitään.

Vierailija
345/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli linkata tuo artikkeli kolmekympiselle ystävälleni, joka alkoi vuosi sitten parisuhteeseen 20 v vanhemman miehen kanssa. Ystävä ei ehkä rakastumisen huumassa tule ajatelleeksi, millaista yhteinen elämä on v. 2045.

Tuskin he nyt ovat silloin enää yhdessä. Aika harva parisuhde kestää muutamaa vuotta kauempaa.

Vierailija
346/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintöä odotellessa

Vierailija
347/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Lipponen kertoi Apu-lehdessä muuttaneensa maalle ja elävänsä itsenäisen naisen elämää. Ja Paavo Lipponen asuu Helsingin kodissa.

https://www.apu.fi/artikkelit/paivi-lipponen-elamme-toistaiseksi-erilli…

Vierailija
348/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi oli Vietnamissa kuulemma pari v sitten kun Paavo saanu sydärin. Ei kertonut tuliko kesken reissun pois, Ystävän kanssa reissaili...

Vierailija
349/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jäänyt mieleen Päivistä vain hänen reaktionsa pizzeria tuhopolttoon 2010 Tampereella.

Melkoinen sammakko suusta. Tullut aina opportunisti mieleen naisesta.

Mitä hän sitten sanoi?

Vierailija
350/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä "suhteista" päivi puhuu?

Paavo on aisuri

Vierailija
351/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä tiedä. Ja Pavella on ottanut eteen viimeksi 1973...

Vierailija
352/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Tuttavaperheessä sama tilanne, mutta jo paljon aikaisemmin. 50-vuotiaan vaimon näkökulmasta yli 70-vuotias mies on auttamattomasti vanhus. Seksiä ei ole ollut enää 20 vuoteen, sitä oli vain sen verran, että vaimo sai hartaasti toivomansa lapsen.

Mies on katkera ja ihmettelen, että miksi. Tämä oli odotettavissa.

Eihän tuota voi yleistää. Tiedän lähipiiristä useita pariskuntia joilla on normaali seksielämä, vaikka ikä hipoo lähellä 80v. Juurikin miehillä.

Seksi voi loppua myös kun nainen ei enää halua. Siitäkin on kokemuksia melko läheltä.

Iäkkäällä pariskunnalla voi olla hyvä sukupuolielämä, kun molemmat ovat jo elämänsä ehtoopuolella. Nuorta puolisoa ei kiihota kumppani, joka on alkanut jo haista vanhukselta ja kuolemalta. Valitan, jos joku kuvitteli muuta.

Siinäpä jälleen yksi harha. Kaikki vanhuksetko alkavat haista vanhukselta ja kuolemalta?

Ei pidä paikkaansa.

Hyvä huomautus! Ei suinkaan vanhus ala haisemaan millään erityisemmin kun on muuten kunnossa ja huolehtii hygieniasta jne...aika vaikea kuvitella Lenita ym haisevat kuolemalta ja "vanhukselta".

Ei minun mummokaan haise , tuoksuu yhtä hyvältä kuin nuorempana .

Jossain laitoshoidossa viruvat saattavat " haista,"

Olen työni puolesta ollut paljonkin tekemisissä vanhusten kanssa ja se on kumma, että ei naispuoliset vanhukset yleensä haise "vanhalle" vaan se on miesten juttu. Eikä ne laitoksessa "viruvat" yleensä haise, vaan kotona yksin asuvat miehet. Joskus saattaa olla se vaimokin, mutta silti vain mies haisee. Luulen, että tuo vanhuksen haju on vain lian hajua. Vaatteita ei miespuoliset tajua vaihtaa/pistää pesuun niin usein kuin pitäisi ja suihkukin saattaa unohtua.....

Vierailija
353/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä shampanjasosialistit ovat vastenmielisiä. Ahneesti rikastutaan ja leikitään, että ollaan sosialisteja. Onneksi kansa ei mennyt halpaan presidentinvaaleissa ja Paavo jäi valitsematta.

Vierailija
354/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Tuttavaperheessä sama tilanne, mutta jo paljon aikaisemmin. 50-vuotiaan vaimon näkökulmasta yli 70-vuotias mies on auttamattomasti vanhus. Seksiä ei ole ollut enää 20 vuoteen, sitä oli vain sen verran, että vaimo sai hartaasti toivomansa lapsen.

Mies on katkera ja ihmettelen, että miksi. Tämä oli odotettavissa.

Eihän tuota voi yleistää. Tiedän lähipiiristä useita pariskuntia joilla on normaali seksielämä, vaikka ikä hipoo lähellä 80v. Juurikin miehillä.

Seksi voi loppua myös kun nainen ei enää halua. Siitäkin on kokemuksia melko läheltä.

Iäkkäällä pariskunnalla voi olla hyvä sukupuolielämä, kun molemmat ovat jo elämänsä ehtoopuolella. Nuorta puolisoa ei kiihota kumppani, joka on alkanut jo haista vanhukselta ja kuolemalta. Valitan, jos joku kuvitteli muuta.

Siinäpä jälleen yksi harha. Kaikki vanhuksetko alkavat haista vanhukselta ja kuolemalta?

Ei pidä paikkaansa.

Hyvä huomautus! Ei suinkaan vanhus ala haisemaan millään erityisemmin kun on muuten kunnossa ja huolehtii hygieniasta jne...aika vaikea kuvitella Lenita ym haisevat kuolemalta ja "vanhukselta".

Ei minun mummokaan haise , tuoksuu yhtä hyvältä kuin nuorempana .

Jossain laitoshoidossa viruvat saattavat " haista,"

Olen työni puolesta ollut paljonkin tekemisissä vanhusten kanssa ja se on kumma, että ei naispuoliset vanhukset yleensä haise "vanhalle" vaan se on miesten juttu. Eikä ne laitoksessa "viruvat" yleensä haise, vaan kotona yksin asuvat miehet. Joskus saattaa olla se vaimokin, mutta silti vain mies haisee. Luulen, että tuo vanhuksen haju on vain lian hajua. Vaatteita ei miespuoliset tajua vaihtaa/pistää pesuun niin usein kuin pitäisi ja suihkukin saattaa unohtua.....

Näin se taitaa olla. Esimerkiksi jokin päähine pyörii hikisessä, hilseilevässä ja likaisessa tukassa ja siihen tarttuu paha haju. On tullut huomattua eräistä lippalakkia käyttävistä 70+ miehistä. Muuten voivat olla puhtaita, mutta lippalakki löyhkää.

Vierailija
355/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kunnossa Paavo mahtaa olla, kun vaimo antaa tuollaisia lausuntoja?

Huonossa kuulemma. Ei enää tee autokyytejä, ei mene mökille, ei mitään.

Onneksi ei. Ajokorttihan melko tuore, joten ei ole edes kovin rutinoitunut kuski.

Vierailija
356/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan asunto Porvoon Ilolassa. Ihana pikkukoira Päivillä kuvassa. 

Vierailija
357/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"

Olen tavannut molemmat. Mies oli kiukkuinen ja ynseä. Nainen oli teennäinen ja kireä. Luultavasti he löysivät toisistaan sellaisen puolison, joka heitä jostain syystä kestää. Eivät todellakaan mitään "helmiä" kumpikaan. Erityisen rumaa oli vaimon jättäminen, mutta en arvosta myöskään näiden porvarillista elämäntapaa. Jotta ei menisi pelkästään demareiden moittimiseksi, niin on sanottava, että Rehnit ovat toinen pariskunta, joka elää ruhtinaallisesti veronmaksajien rahoilla ja joka on täydellisen charmiton. Toivottavasti Olli ei sentään presidentiksi pääse.

Vierailija
358/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paavolla dementia?

Vierailija
359/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"

Olen tavannut molemmat. Mies oli kiukkuinen ja ynseä. Nainen oli teennäinen ja kireä. Luultavasti he löysivät toisistaan sellaisen puolison, joka heitä jostain syystä kestää. Eivät todellakaan mitään "helmiä" kumpikaan. Erityisen rumaa oli vaimon jättäminen, mutta en arvosta myöskään näiden porvarillista elämäntapaa. Jotta ei menisi pelkästään demareiden moittimiseksi, niin on sanottava, että Rehnit ovat toinen pariskunta, joka elää ruhtinaallisesti veronmaksajien rahoilla ja joka on täydellisen charmiton. Toivottavasti Olli ei sentään presidentiksi pääse.

Tartuin tuohon porvarilliseen elämäntapaan. Minulle tuttu kansanedustaja ( oli edustaja kauan)kertoi vuosia sitten, että tiedättekö että Lipponen on niin oikeistolainen demari, että Sauli Niinistö on Lipposeen verrattuna vasemmistoa.

Tuo selittänee paljonkin, miksi isommissa puolueissa voidaan jakaa puolue, oikeisto, vasemmisto ja keskusta/ liberaalisiipiin.

Toki on ollut tunnettua, että Lipponen on demari vain näennäisesti, koska on todella oikeistoa puolueen sisällä. Samaan genreen kuuluu myös Urpilainen. Päinvastaiseen vasemmistosiipeen kuuluvat mm Tuomioja ja Sanna Marin.

Vierailija
360/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Rennyn Johanna jo lukenut ketjun?

Ikä on vain numeroita, sitähän julkkisten kohdalla toitotetaan.

No mitenkähän naama jos lapset tois 22-30 v vanhemman miehen kotio?

Jos se on rikas ja/tai julkkis, niin mikä ettei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi