Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistatte ihokarvat helteellä, iho on koko ajan nihkeä niin ei onnistu! Käyttekö ensin aina suihkussa?

Vierailija
16.08.2022 |

Käyttekö muut ensin suihkussa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis joka päivä poistaa?

Muuten on kova sänki, joka tuntuu miehen iholla epämiellyttävänä.

No jo on ongelma. Kyllä riittää että kerran kuussa ajaa karvat.

No mä olisin melkoinen Viidakon Ykä jos kuukauden antaisin kasvaa :D. Mulla on järjetön karvankasvuvauhti, kainaloissa ja säärissä on kello viiden sänki jos aamulla on sheivannut. Parissa päivässä pukkaa mustaa, joka suuntaan sojottavaa karvaa. Vitivalkoisella iholla. Ja koska tämä ei miellytä mua (miestä ei ole eikä tule), sheivaan joka päivä suihkussa. En koe sitä vaivalloiseksi, muutama sekunti vetoja höylällä ja siinä se.

Niin on mullakin kova karvan kasvu mutta mitä väliä?

Mä kerroin jo, mitä väliä: "koska tämä ei miellytä mua".

Nykyään saa jotain parempi ihminen -pisteitä olemalla sheivaamatta... 🙄

Luomulla on vahva kannattajakuntansa. Karvoituksella on oma hyötynsä. Kainalokarvat estävät ihon hinkkautumista rikki. Alapään karvat estävät taas ihoa rikkoontumasta miehen ihoa vastaan ja myös kaikenlaisen ylimääräisen roskan joutumista naisen sisään. Sääri- ja säärikarvojen merkitys on varmaan vähäisempi. Niitähän kaikilla ei edes ole.

Vierailija
42/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olisin melkoinen Viidakon Ykä jos kuukauden antaisin kasvaa :D. Mulla on järjetön karvankasvuvauhti, kainaloissa ja säärissä on kello viiden sänki jos aamulla on sheivannut. Parissa päivässä pukkaa mustaa, joka suuntaan sojottavaa karvaa. Vitivalkoisella iholla. Ja koska tämä ei miellytä mua (miestä ei ole eikä tule), sheivaan joka päivä suihkussa. En koe sitä vaivalloiseksi, muutama sekunti vetoja höylällä ja siinä se.

En mä yritä olla parempi ihminen. Kun on normaali ihminen ei tarvitse miettiä miten ajetaan karvat helteellä. Senkun on ajamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomulla on vahva kannattajakuntansa. Karvoituksella on oma hyötynsä. Kainalokarvat estävät ihon hinkkautumista rikki. Alapään karvat estävät taas ihoa rikkoontumasta miehen ihoa vastaan ja myös kaikenlaisen ylimääräisen roskan joutumista naisen sisään. Sääri- ja säärikarvojen merkitys on varmaan vähäisempi. Niitähän kaikilla ei edes ole.

... sääri- ja käsivarsikarvojen ...

Vierailija
44/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pisteitä? Naiset ovat vihdoinkin tajunneet, että jatkuva karvojen poisto on aika naurettavaa, jopa epäterveellistä.

Vierailija
45/47 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä on kerrottu karvoituksen merkityksestä naiselle. Sama pätee tietysti soveltuvin osin miehen karvoitukselle. Tietyissä asennoissa miehen karvoitukslla on vastuu estää ihon hinkkautumiset rikki.

Karvaisella miehellä on karvoja runsaastikin joka paikassa. Vaatetta vastaan nämä aikaansaavat ilmakerroksen ihon ja vaatteen välillä. Tällöin vaate ei liimannu niin helposti ihoon ja talvella ilmakerros muodostaa hyvän lämpöeristyksen.

Vierailija
46/47 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/47 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten oneblade on kätevä. Voi ajella kuiviltaan, jos huomaa,, että päässy rehottamaa esim. Säärikarvat ja haluaisi laittaa vaikka shortsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi