Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muinainen aihe vapaa-sivusto, katsokaa sympaattisia aloituksia :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla jo tuolloin.

En huomaa eroa.

Vierailija
2/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin etsiä omaa kirjoitusta mutta eipä tullut heti silmään. Varmasti olen palstaillut tuona päivänäkin :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että lapseni pääsisi ns. piireihin täällä Toijalassa, mihin päiväkotiin?..

Vierailija
4/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan oli kiva, että sai kirjoitella läpi yön ja silloin usein oli mukavia keskusteluja ihmisten kanssa.

Vierailija
5/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kirjoitettiin vielä asiallisesti. Otsikot lapsiin liittyviä eikä ollut hirveää haukkumista.

Vierailija
6/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin keskustelupalstat niin kuin Vauva ja Kaksplus olivat lapsiperheiden palstoja. Nykyisin lapsiperheet ovat muualla ja tilalle ovat tulleet syrjäytyneet.

Vierailija
7/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin keskustelupalstat niin kuin Vauva ja Kaksplus olivat lapsiperheiden palstoja. Nykyisin lapsiperheet ovat muualla ja tilalle ovat tulleet syrjäytyneet.

Mihinköhän he ovat siirtyneet? Voisin itse siirtyä sinne myös. Tätä nykymenoa täällä ei oikein jaksaisi, vaikka hauskojakin keskusteluja on aina välillä.

Vierailija
8/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin täällä oli vielä hauskaakin. Nykyään tämä on semmonen roskapalsta ettei tosikaan.

Vierailija
9/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jopa keskusteltu tempperamentista ja persoonallisuushäiriöistä. Nykyään nämä poistetaan poislukien narsistiketju joka on ainoa persoonallisuushäiriö josta täällä saa puhua.

Vierailija
10/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörinyt av:lla vuodesta 2001. Kyllä tänne silloinkin aikamoista roskaa kirjoitettiin. Esimerkiksi äitien syyllistäminen on vähentynyt 90%. Nykyään myös asioista uskalletaan puhua avoimesti, ihan eri tavalla kuin silloin. Tuntuu, että aika kultaa muistot aika monella!

Vierailija
11/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Kanerva-juttu oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan