Mitä epänaisellista sinussa on mitä muissa naisissa ei ole?
Itsellä on miesmäinen nauru. Räjähdän nauruun kun jokin juttu on hauska enkä hihittele suu kiinni kuten useimmat muut naiset.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Feministi45 kirjoitti:
En pidä juoruilusta.
Pahimmat tuntemani juoruilijat ovat miehiä.
Eivät ole!
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta vähän rajoittunut ajatustapa. Olen nainen, kaikki mitä mussa on, on määritelmällisesti täysin naisellista. Vaikka olen lyhyttukkainen, matemaattisesti suuntautunut jne. Musta on tarpeetonta määrätä, että millainen joku sukupuoli saa olla tai millainen olisi se ideaali - olemme kaikki kimppuja erilaisia ominaisuuksia. Ihmekös, että nykyään jengi alkaa miettimään että ovatko oikeaa sukupuolta, jos sukupuolen rajat on niin ahtaat... Itse olen aina ajatellut että olen tyttö, vaikka olenkin ollut poikatyttö, ja tiennyt että naisilla on ns. paska nakki mitä tulee asemaan yhteiskunnassa. Mutta se ei ole syy miettiä että olenko naisellinen. Naisena tottakai olen. Kaikki mihin ns. kosken - kuten se matemaattisuus vaikkapa - muuttuu naiselliseksi ominaisuudeksi heti kun se koskee mua.
Juuri näin. Erittäin hyvin sanottu!
Hyvin runsas karvankasvu sekä yty jalkahiki. Aivastan myös karjumalla. Olen sievä ja pieni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minimaaliset rinnat
Pienet rinnat eivät välttämättä ole yhtään epänaiselliset. Saattavat olla hyvinkin viehättävän naiselliset. Monet miehet pitävät pienistä rinnoista, esimerkiksi minä.
M
En löytänyt hameita/ mekkoja, en meikkaa, kiroilen paljon. Minä teen ns. miesten työt, ja mies hoitaa kotityöt.
Jos en ajattele säärikarvoja 2 viikkoon niin alan muistuttaa puuttuvaa linkkiä ihmisen ja apinan välillä.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt hameita/ mekkoja, en meikkaa, kiroilen paljon. Minä teen ns. miesten työt, ja mies hoitaa kotityöt.
Jos en ajattele säärikarvoja 2 viikkoon niin alan muistuttaa puuttuvaa linkkiä ihmisen ja apinan välillä.
Siis en käytä hameita/ mekkoja. Autocorrect laittaa omiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta vähän rajoittunut ajatustapa. Olen nainen, kaikki mitä mussa on, on määritelmällisesti täysin naisellista. Vaikka olen lyhyttukkainen, matemaattisesti suuntautunut jne. Musta on tarpeetonta määrätä, että millainen joku sukupuoli saa olla tai millainen olisi se ideaali - olemme kaikki kimppuja erilaisia ominaisuuksia. Ihmekös, että nykyään jengi alkaa miettimään että ovatko oikeaa sukupuolta, jos sukupuolen rajat on niin ahtaat... Itse olen aina ajatellut että olen tyttö, vaikka olenkin ollut poikatyttö, ja tiennyt että naisilla on ns. paska nakki mitä tulee asemaan yhteiskunnassa. Mutta se ei ole syy miettiä että olenko naisellinen. Naisena tottakai olen. Kaikki mihin ns. kosken - kuten se matemaattisuus vaikkapa - muuttuu naiselliseksi ominaisuudeksi heti kun se koskee mua.
Täällä toinen matemaattinen nainen, jolle oli todella hämmentävää tajuta jossain vaiheessa, että matemaattisuutta eivät kaikki pidä naisellisena ominaisuutena. Suvussani niin naiset kuin miehet ovat matemaattisia ja näen ominaisuuden sukupuolen suhteen erittäin neutraalina.
Sukupuoleen liittyvät ominaisuudet tulevat sen sijaan biologiasta, lihaksista, hormoneista jne. Esimerkiksi miehiinkin verrattuna poikkeuksellisen fyysisesti voimakkaan naisen voisi ajatella "miehekkäänä". Korkean kipukynnyksen omaavan miehen voisi ajatella naisellisena ;)
Miesten kipukynnys on korkeampi kuin naisten.
No ei ole. Miehellä pitää olla matalampi kipukynnys suojelemaan typeriltä riskinotoilta. Naisilla tuota tarvetta ei ole, vaan heidän on ollut hyvä kestää kipua ja silti hoitaa jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivastukseni on karjaisu
Ootko mun naapuri 🤣
Hyvin mahdollista jos olet itsekin raivoaivastaja tai sitten joudut kärsimään kahdesta sellaisesta...
Mulla oikeastaan ainut naisellinen asia kropassa on rinnat ja peppu. Jalat kolhot ja miesmäiset, ihan leveää lattajalkaa myöden, paksuhko maha, todella lihaksikkaat hauikset, lyhyt paksu kaula, liian leveä rintakehä ja hartiat. Pukeutuminen siis tosi vaikeaa näillä spekseillä. Noh... Onneks naama on ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Juon mieluummin olutta kuin siideriä :)
Miettinyt,että kohtahan mut erottaa miehestä enää tissit :) no siis saan tietysti aikaan enemmän kuin mies ja pystyn naismaisesti tekemään monta asiaa yhtä aikaa ja hahmottamaan,mitä kaapit pitää sisällään :D nohh autoja en osaa laittaa kun ei ole kiinnostusta opetella syvemmin :)
Minulla on ilmeisesti paljon kudosta ja lihasta rinnoissa. Kuppikoko 70E mutta pystyn nytkyttelemään rintalihaksia samalla tavalla kuin miehet.
Minulla on leveät hartiat. Leveämmät mitä monilla miehillä ja iso pää. Olen myös aika lihaksikas ja lihasmassaa tulee helposti. Näin ulkonäöllisesti minusta saisi helposti miehen jos prosessiin lähtisi. Onneksi on isot rinnat, sillä perce on taas pieni ja lattana treenistä huolimatta. Olen heikkoa miestä vahvempi fyysisesti, osaan myös monia ns. miesten hommia.
Minua ei kiinnosta hjel-vettiäkään mitä muut ajattelee naiseudestani. Olen biologisesti nainen, se riittää.
Se, mikä on erikoista, että hiukan kolhosta ulkomuodosta ja vaikeasta luonteesta ja huonosta huumorista huolimatta miehiä on riittänyt. Jos joku kiinnostaa, näytän ja sanon sen suoraan, en jaksa mitään pelejä. Yllättävän moni mies lähti matkaan ja aikoinaan löytyi myös aviomies ja lasten isä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehisyyteni toimii vastaavalla tavalla. Paitsi matematiikka ja mahdollinen matemaattisuus - ne ei koskaan ole muuttuneet miehisiksi. Mulla on pitkät hiukset ja harrastan ompelua - ovat osa mun miehisen karjun olemusta ja mieltä. Tavisnaiset pitää mua machosikamiehenä, feministinaisilla ei ole mitään mua vastaan ja tavismiehet vaikuttavat lähinnä pelkäävän.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen matemaattinen nainen, jolle oli todella hämmentävää tajuta jossain vaiheessa, että matemaattisuutta eivät kaikki pidä naisellisena ominaisuutena. Suvussani niin naiset kuin miehet ovat matemaattisia ja näen ominaisuuden sukupuolen suhteen erittäin neutraalina.
Sukupuoleen liittyvät ominaisuudet tulevat sen sijaan biologiasta, lihaksista, hormoneista jne. Esimerkiksi miehiinkin verrattuna poikkeuksellisen fyysisesti voimakkaan naisen voisi ajatella "miehekkäänä". Korkean kipukynnyksen omaavan miehen voisi ajatella naisellisena ;)
Miesten kipukynnys on korkeampi kuin naisten.
No ei ole. Miehellä pitää olla matalampi kipukynnys suojelemaan typeriltä riskinotoilta. Naisilla tuota tarvetta ei ole, vaan heidän on ollut hyvä kestää kipua ja silti hoitaa jälkeläisiä.
Naisilla on korkeampi kipukynnys jo ihan kuukautisten ja synnytyksen takia.
Pahimmat tuntemani juoruilijat ovat miehiä.