Mitä epänaisellista sinussa on mitä muissa naisissa ei ole?
Itsellä on miesmäinen nauru. Räjähdän nauruun kun jokin juttu on hauska enkä hihittele suu kiinni kuten useimmat muut naiset.
Kommentit (59)
Ei mitään, koska olen nainen. Niinpä karvajalkainen ja pieruni ovat naisellisia <3
Harpon pitkin askelin. En varmaan ole ainut nainen, joka kävelee niin, mutta ei se kauheen naiselliselta näytä.
Poikamainen vartalo ja tapa liikkua, pukeutumistyylikin osittain. Usein minua on luultu pojaksi kauempaa nähtynä.
Olen erittäin näppärä korjaamaan kaikkea pientä, kokoamaan huonekaluja yms. Eli Puuha-Peten hommat sujuu 😊
Vierailija kirjoitti:
En ajele säärikarvoja.
Mä just ajoin, että voin käyttää hameita. Karvaiset sääret ja hame on törkeä näky.
Isot kädet ja jalat vaikka muuten olen melko pienikokoinen ja hoikka. Ihailen aina muiden naisten ohuita siroja sormia kun itsellä tällaset romuluiset käpälät.
Kuuntelin kerran kun miesvaltaisella alalla oleva nainen puhui kollegalleen. Oli kyllä sellaista ronskia kieltä että huh huh.
Kädet. Ne on kuin miehen vaikkakin pienehköt töppösormineen. Myös ammatti erittäin epänaisellinen, että sinänsä kai kädet ja ammatti sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Isot kädet ja jalat vaikka muuten olen melko pienikokoinen ja hoikka. Ihailen aina muiden naisten ohuita siroja sormia kun itsellä tällaset romuluiset käpälät.
Mulla päinvastoin. Pienet kädet ja ohuet nilkat ja ranteet ja muuten olen melko roteva,
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin näppärä korjaamaan kaikkea pientä, kokoamaan huonekaluja yms. Eli Puuha-Peten hommat sujuu 😊
Sama täällä.
Kodin pienet putkihommat ja viemärin aukaisut sujuvat.
Aikoinani tein myös sähköhommia - enää en niitä sentaan uskaltaisi.
Olen nainen. Ei siitä paljon naisellisemmaksi voi muuttua. Miehekkäin asia, mitä kaikilla naisilla ei ole on kolme veljeä.
Isot lapiokädet, isältä peritty. On mun jalatkin isot, 42-kokoa, mutta en mä niitä silti miehekkäinä pidä.
Ei kai mitään. Olen hyvin naisellinen nainen. Söpö, pienehkö ja herttainen.