Mitä epänaisellista sinussa on mitä muissa naisissa ei ole?
Itsellä on miesmäinen nauru. Räjähdän nauruun kun jokin juttu on hauska enkä hihittele suu kiinni kuten useimmat muut naiset.
Kommentit (59)
Millaista on hihittely suu kiinni? En ole ikinä nähnyt. Sen sijaan tunne paljon naisia jotka nauraa ääneen ihan normaalisti suu auki.
Tää on musta vähän rajoittunut ajatustapa. Olen nainen, kaikki mitä mussa on, on määritelmällisesti täysin naisellista. Vaikka olen lyhyttukkainen, matemaattisesti suuntautunut jne. Musta on tarpeetonta määrätä, että millainen joku sukupuoli saa olla tai millainen olisi se ideaali - olemme kaikki kimppuja erilaisia ominaisuuksia. Ihmekös, että nykyään jengi alkaa miettimään että ovatko oikeaa sukupuolta, jos sukupuolen rajat on niin ahtaat... Itse olen aina ajatellut että olen tyttö, vaikka olenkin ollut poikatyttö, ja tiennyt että naisilla on ns. paska nakki mitä tulee asemaan yhteiskunnassa. Mutta se ei ole syy miettiä että olenko naisellinen. Naisena tottakai olen. Kaikki mihin ns. kosken - kuten se matemaattisuus vaikkapa - muuttuu naiselliseksi ominaisuudeksi heti kun se koskee mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivastukseni on karjaisu
Ootko mun naapuri 🤣
😂 saatanpa olla. Anteeks vaan. Olen pieni kokoinen nainen mutta aivastukseni on aina leijonan karjaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta vähän rajoittunut ajatustapa. Olen nainen, kaikki mitä mussa on, on määritelmällisesti täysin naisellista. Vaikka olen lyhyttukkainen, matemaattisesti suuntautunut jne. Musta on tarpeetonta määrätä, että millainen joku sukupuoli saa olla tai millainen olisi se ideaali - olemme kaikki kimppuja erilaisia ominaisuuksia. Ihmekös, että nykyään jengi alkaa miettimään että ovatko oikeaa sukupuolta, jos sukupuolen rajat on niin ahtaat... Itse olen aina ajatellut että olen tyttö, vaikka olenkin ollut poikatyttö, ja tiennyt että naisilla on ns. paska nakki mitä tulee asemaan yhteiskunnassa. Mutta se ei ole syy miettiä että olenko naisellinen. Naisena tottakai olen. Kaikki mihin ns. kosken - kuten se matemaattisuus vaikkapa - muuttuu naiselliseksi ominaisuudeksi heti kun se koskee mua.
Relaa väjän, ei tää niin vakavaa ole 😆
Nolottaa jo kirjoittaakin tätä.. valtava klitoris, siis oikeasti valtava, en anna kenenkään katsoa enkä koskea. Kuin pieni penis. Mikäs sen miehekkäämpää. Vihaan sitä.
Pieren ihan kuin rekkamies. Tiedän, syön väärää ruokaa.
Tykkään makkarasta ja oluesta ja en tykkää käydä suihkussa ja puunata itteäni joka päivä. Tykkään maalata, hakata puita, ajaa koneilla, tykkään bensantuoksusta ja likaisista ulkohommista. Rakastan saunan lämmitystä ja lumitöistä. Rakastan maatilaneläimiä ja niiden hoitamista. Olen eräjorma ilman jormaa.
Se onkin ristiriidassa sen kanssa miltä näytän muuten. 155 cm ja 50 kg. Kukaan ei ota mua todesta
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa jo kirjoittaakin tätä.. valtava klitoris, siis oikeasti valtava, en anna kenenkään katsoa enkä koskea. Kuin pieni penis. Mikäs sen miehekkäämpää. Vihaan sitä.
Se on klitoris, paljon naisellisempaa asiaa ei olekaan. Miksi pieni klitoris olisi sen naisellisempi? Saatko ehkä helpommin nautintoa kun pinta-alaa on enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Pieren ihan kuin rekkamies. Tiedän, syön väärää ruokaa.
Tykkään makkarasta ja oluesta ja en tykkää käydä suihkussa ja puunata itteäni joka päivä. Tykkään maalata, hakata puita, ajaa koneilla, tykkään bensantuoksusta ja likaisista ulkohommista. Rakastan saunan lämmitystä ja lumitöistä. Rakastan maatilaneläimiä ja niiden hoitamista. Olen eräjorma ilman jormaa.Se onkin ristiriidassa sen kanssa miltä näytän muuten. 155 cm ja 50 kg. Kukaan ei ota mua todesta
Miten tämä todesta ottamattomuus ilmenee?
Paras alkoholijuoma, jonka tedän, on olut. Viinit ei kiinnosta pätkääkään ja skumpasta tulee ilmavaivoja.
No, mä oon persoonaltani jollain tavalla maskuliininen. En osaa oikein hyvin kuvailla, koska en tietenkään osaa sanoa, miten muut ihmiset mut näkevät. Just vähän aikaa sitten oltiin kaverien kanssa viikonlopun vietossa, ja yksi kaveri (jota en tunne kauhean hyvin) ihan tuhannen pierussa sanoi jonkin luonnehdinnan minusta, joka kuului jotenkin, että miehelläni on minussa nainen ja mies samassa paketissa. Kaveri oli oikeasti niin soosissa, että artikulaatio alkoi olla jo melkoista, enkä muutenkaan viitsinyt kysyä, mitä hän tarkalleen tarkoitti. Olen siis hyvin sanavalmis ja nopea läpänheittäjä, ja kait tämä monen mielessä yhdistyy ennemmin maskuliinisiin kuin feminiinisiin piirteisiin.
Itse en pidä itseäni varsinaisesti miesmäisenä, enkä toisaalta erityisen epänaisellisenakaan. Mulla on hyvin paljon erilaisia naispuolisia ystäviä, joten en koe stereotypioita naisista kovinkaan tutuiksi. En oikein osaa mieltää naisellisuutta ulkoisiksi asioiksi, tyyliin korkokengät ja meikit. Mutta olen kokenut, että mua on monet pitäneet lapsesta asti jollain tavalla maskuliinisena.
Kaikki. Olen hirveä mörssäri, 158/53. Muut naiset ovat pieniä ja siroja, ei tällaisia harteikkaita. Hankalaa löytää sopivia vaatteita, kun muuten sopiva, hartiat kiristää ja saumat ratkeilee. Pakko ostaa vaatteita, jotka on joko rumanmallisia, tai liian isoja. Kaikista tanssitunneista huolimatta liikun kuin 100kiloinen rautakanki.
Hävettää kätellä ketään isoilla kovettuneilla käsillä, kun kaikilla, etenkin miehillä, on pehmeät sirot kädet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen matemaattinen nainen, jolle oli todella hämmentävää tajuta jossain vaiheessa, että matemaattisuutta eivät kaikki pidä naisellisena ominaisuutena. Suvussani niin naiset kuin miehet ovat matemaattisia ja näen ominaisuuden sukupuolen suhteen erittäin neutraalina.
Sukupuoleen liittyvät ominaisuudet tulevat sen sijaan biologiasta, lihaksista, hormoneista jne. Esimerkiksi miehiinkin verrattuna poikkeuksellisen fyysisesti voimakkaan naisen voisi ajatella "miehekkäänä". Korkean kipukynnyksen omaavan miehen voisi ajatella naisellisena ;)
Miesten kipukynnys on korkeampi kuin naisten.
Minimaaliset rinnat