Mitä haluaisit kysyä 30-vuotiaalta naiselta?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko poikakaverisi vapailla markkinoilla? Minulla olisi glory hole neliovisen Bemarini takapenkillä!
T: Niko Petteri
Ei hän taida olla miehiin päin.. ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin niinku lähdin kysymään tai uskaltaako tätä edes kysyä, kun en ole koskaan keneltäkään naiselta tätä aiemmin uskaltanut kysyä niin, että sitä minä vaan tuota noin, että jokos sitä on isäntä niinkusta kateltuna niinku?
Minä oon tuntenut mun miehen vuodesta 2007 lähtien, alettiin seurustelemaan kun olin 18v ja siitä sitten parin vuoden kuluttua syntyi esikoinen (raskausaikana naimisiin) ja esikoinen oli 3 vuoden vanha kun sai pikkuveljen :) <3 eli on tässä yhteistä onnellista taivalta kertynyt jo 15 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Menikö nuoruus gullikarusellissa?
Itseasiassa ei. Oli mulla muutama poikaystävä ennen miestäni mutta mieheni kanssa oli mun eka kerta kun olin 17v ja hän 29v ;)
Vierailija kirjoitti:
40v miehenä en tajua aloitusta. Mutta heitetään kysymys, mikä voisi olla nejäs ulottuvuus?
En osaa sanoa, mutta tulee jotain avaruuteen liittyvää mieleen maybe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v miehenä en tajua aloitusta. Mutta heitetään kysymys, mikä voisi olla nejäs ulottuvuus?
En osaa sanoa, mutta tulee jotain avaruuteen liittyvää mieleen maybe?
Jos sulla on AIKAA, mitä haluaisit että sinulta kysyttäisiin?
En, itseasiassa on kehuttu jopa älykkääksi. Kysytty että olenko opiskellut psykologiaa