Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhea tilanne, mitä tekisitte sijassani?

Vierailija
16.08.2022 |

Minulle on tulossa vieraita ulkomailta, mutta nämä helteet ovat tehneet minusta zombin. Tuntuu ahdistavalta edes ajatella, että kohta minun odotetaan kestitsevän ja pitävän seuraa ihmisille. 😬
Olen muutenkin introvertti, ja ajattelin, että sisukkaasti vedän viikonlopun läpi kohteliaana isäntänä. Mutta nyt haluaisin vain kadota johonkin kylmään, pimeään kuoppaan. En siis jänistä asiasta, vaan voimat on kertakaikkiaan pois, päätäkin särkee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on vain yksi viikonloppu.  Tarjoa vain aamu- ja iltapala, ja päivällä menette jonnekin kivaan paikkaan syömään.  

Laita vierashuoneet tai vieraspedit valmiiksi pikkuhiljaa.  Osta juomat, jos niitä haluat tarjota ja ehkä grillattavaa sitten illaksi.  Emmehän tiedä sun kodistasi, millainen se on, voiko istua iltaa grillin ääressä.  Tee vain salaatti ja käytä kertiksiä.

Et kai ole ihan yksin?  Pyydä yhdeksi päiväksi joku ystäväsi mukaan auttamaan sua ja olemaan myös vieraitten kanssa, jos mahdollista.

Esim hotelliin voi mennä aamupalalle.

Minäkin olin tulossa ehdottamaan hotellia. Miten olisi viikonloppu kylpylässä?

Ei millään pahalla, mutta tuohan olisi introvertille kauhistus ihan normaalistikin.

Ei hetken rauhaa, mistäs otat sen oman tilan? Suljeudut vessaan?

Vieraat hotelliin, siellä höyrysauna, kylmäallas, hieroja, valmis ruoka...luulisi introverttiakin houkuttavan.

Vierailija
22/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoa. Olen myös introvertti.

Ymmärrän, että kotona on tukalaa kuumuuden takia, mutta eikö aika monessa menopaikassa ole viileä ilmastointi? Onko sinustakin helpompi olla introvertti kun on jotakin tekemistä, eikä tarvitse puhua koko ajan? Katso, onko mitään elämysjuttua lähellä. Esim. joku moderni taidemuseo on yleensä hauska, eikä tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Meille olisi tulossa sähköallerginen perhe lomamatkallaan mutta nyt en jaksa heitä, en kotona enkä edes mökillä. En vastaa puhelimeen, enkä viesteihin. Menkööt johonkin sähköttömään korpimotelliin.

Vierailija
24/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat heti viestin että sait juuri positiivisen koronatuloksen. Haet netistä jonkun kuvan jossa on positiivinen tulos ja pistät sen instajohonkiisi.

Vierailija
25/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Meille olisi tulossa sähköallerginen perhe lomamatkallaan mutta nyt en jaksa heitä, en kotona enkä edes mökillä. En vastaa puhelimeen, enkä viesteihin. Menkööt johonkin sähköttömään korpimotelliin.

😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme