Ihan kauhea tilanne, mitä tekisitte sijassani?
Minulle on tulossa vieraita ulkomailta, mutta nämä helteet ovat tehneet minusta zombin. Tuntuu ahdistavalta edes ajatella, että kohta minun odotetaan kestitsevän ja pitävän seuraa ihmisille. 😬
Olen muutenkin introvertti, ja ajattelin, että sisukkaasti vedän viikonlopun läpi kohteliaana isäntänä. Mutta nyt haluaisin vain kadota johonkin kylmään, pimeään kuoppaan. En siis jänistä asiasta, vaan voimat on kertakaikkiaan pois, päätäkin särkee.
Kommentit (25)
Myötätuntoa. Olen myös introvertti.
Ymmärrän, että kotona on tukalaa kuumuuden takia, mutta eikö aika monessa menopaikassa ole viileä ilmastointi? Onko sinustakin helpompi olla introvertti kun on jotakin tekemistä, eikä tarvitse puhua koko ajan? Katso, onko mitään elämysjuttua lähellä. Esim. joku moderni taidemuseo on yleensä hauska, eikä tylsä.
Ymmärrän hyvin. Meille olisi tulossa sähköallerginen perhe lomamatkallaan mutta nyt en jaksa heitä, en kotona enkä edes mökillä. En vastaa puhelimeen, enkä viesteihin. Menkööt johonkin sähköttömään korpimotelliin.
Laitat heti viestin että sait juuri positiivisen koronatuloksen. Haet netistä jonkun kuvan jossa on positiivinen tulos ja pistät sen instajohonkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Meille olisi tulossa sähköallerginen perhe lomamatkallaan mutta nyt en jaksa heitä, en kotona enkä edes mökillä. En vastaa puhelimeen, enkä viesteihin. Menkööt johonkin sähköttömään korpimotelliin.
😅
Vieraat hotelliin, siellä höyrysauna, kylmäallas, hieroja, valmis ruoka...luulisi introverttiakin houkuttavan.