Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhea tilanne, mitä tekisitte sijassani?

Vierailija
16.08.2022 |

Minulle on tulossa vieraita ulkomailta, mutta nämä helteet ovat tehneet minusta zombin. Tuntuu ahdistavalta edes ajatella, että kohta minun odotetaan kestitsevän ja pitävän seuraa ihmisille. 😬
Olen muutenkin introvertti, ja ajattelin, että sisukkaasti vedän viikonlopun läpi kohteliaana isäntänä. Mutta nyt haluaisin vain kadota johonkin kylmään, pimeään kuoppaan. En siis jänistä asiasta, vaan voimat on kertakaikkiaan pois, päätäkin särkee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut zombi ja introvertti! Otan osaa samis.

Vierailija
2/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kylmän suihkun ja laitat sitten töpinäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vain yksi viikonloppu.  Tarjoa vain aamu- ja iltapala, ja päivällä menette jonnekin kivaan paikkaan syömään.  

Laita vierashuoneet tai vieraspedit valmiiksi pikkuhiljaa.  Osta juomat, jos niitä haluat tarjota ja ehkä grillattavaa sitten illaksi.  Emmehän tiedä sun kodistasi, millainen se on, voiko istua iltaa grillin ääressä.  Tee vain salaatti ja käytä kertiksiä.

Et kai ole ihan yksin?  Pyydä yhdeksi päiväksi joku ystäväsi mukaan auttamaan sua ja olemaan myös vieraitten kanssa, jos mahdollista.

Vierailija
4/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut zombi ja introvertti! Otan osaa samis.

Kitos.

Ap

Vierailija
5/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on vain yksi viikonloppu.  Tarjoa vain aamu- ja iltapala, ja päivällä menette jonnekin kivaan paikkaan syömään.  

Laita vierashuoneet tai vieraspedit valmiiksi pikkuhiljaa.  Osta juomat, jos niitä haluat tarjota ja ehkä grillattavaa sitten illaksi.  Emmehän tiedä sun kodistasi, millainen se on, voiko istua iltaa grillin ääressä.  Tee vain salaatti ja käytä kertiksiä.

Et kai ole ihan yksin?  Pyydä yhdeksi päiväksi joku ystäväsi mukaan auttamaan sua ja olemaan myös vieraitten kanssa, jos mahdollista.

Esim hotelliin voi mennä aamupalalle.

Vierailija
6/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa on ihan kauhea tilanne. Hohhoijaa.

Vierailija
7/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Minulla taas perhe lähtee viikonlopuksi pois ja saan olla ihan yksin. Mahtavaa.

Vierailija
8/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin vastuussa. 😬 Eli se ainoa ja heikoin lenkki.

Tosiaan ruokailut on hoidettava ulkona, hyvä jos saan edes käytyä kaupassa hankkimassa aamu- ja iltapala-ainekset. Heikottaa ajauskin... Sängyt on pedattava, pientä siivousta jne. Mutta enemmän ahdistaa se, ettei minulla ole nyt mitään annettavaa itsestäni. En jaksa olla supliikki ja hauska. Enkä missään tapauksessa voi heittäytyä tuppisuuksi; se vasta olisi noloa ja epäkohteliasta.

Vierailija
9/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan ruokailut on hoidettava ulkona, hyvä jos saan edes käytyä kaupassa hankkimassa aamu- ja iltapala-ainekset. Heikottaa ajauskin... Sängyt on pedattava, pientä siivousta jne. Mutta enemmän ahdistaa se, ettei minulla ole nyt mitään annettavaa itsestäni. En jaksa olla supliikki ja hauska. Enkä missään tapauksessa voi heittäytyä tuppisuuksi; se vasta olisi noloa ja epäkohteliasta.

No sano suoraan että et kestä helteitä hyvin joten et ole nyt parhaimmillasi. Kyllä aikuiset ihmiset ymmärtävät sen. Sitten vaan teette jotain mihin pystyt, meette vaikkapa uimaan. Ei sun tartte esittää tehokasta, ole oma itsesi.

Vierailija
10/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureutuisin juurisyihin. Miksi olet edes ajautunut tuohon tilanteeseen? No. Menette brunssille ja ravintolaan illalliselle. Maksa kaikki. Halpa hinta ahdingon poistamisesta.

Vierailija
11/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäsi synttäreillä jäätelöbaarista, jossa sai itse tehdä annoksen. Osaisiko vieraat itse tehdä aamiaisen? Voit tilata ainekset jääkaappiin valmiiksi.

Hellezombiuteen auttaa vesi. Pidä vesipulloa käsillä ja juo ennenkuin on jano. Jos on täysin vetelä ei jaksa edes hanalle joten pullo voi olla täytetty.

Vierailija
12/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja olisi eri asia jos olisi ilmalämpöpumppu. Ollaan ihan puhki ja en jaksaisi vieraita.

Vierailija
13/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sano suoraan että et kestä helteitä hyvin joten et ole nyt parhaimmillasi. Kyllä aikuiset ihmiset ymmärtävät sen. Sitten vaan teette jotain mihin pystyt, meette vaikkapa uimaan. Ei sun tartte esittää tehokasta, ole oma itsesi.

Kiitos. Näin semon tehtävä. Kerron rehellisesti, etten ole voimissani yllätyshelteiden takia, ja sitten chillataan miten voidaan. Uimassa onkin hyvä käydä. Ja sen jälkeen kahvilaan/ravintolaan lounaalle tai päivälliselle. Olen muutenkin semmoinen, että yritän helposti liikaa, ylitän itseni enemmän mihin on rahkeita. Nyt se ei onnistu.

Paras olla nöyrä ja niellä pettymys.

Vierailija
14/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista saa hyvää heidän keittiön valmistamaa ruokaa sekä salaatteja.

Vierailija
15/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ruuat valmiiksi esim Prismasta tai sittarista tai pitopalvelusta. Itsekään en jaksaisi!

Vierailija
16/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikin sosiaalista juuri viikonlopun. Meinasin pimahtaa, mutta selvisin. Nyt olen aivan rikki, puhki ja työviikko pitäisi vielä jaksaa. En tahtoisi olla introvertti. Tässä ei ole mitään siistiä.  

Vierailija
17/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin tulossa ehdottamaan hotellia. Miten olisi viikonloppu kylpylässä?

Vierailija
18/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko torjua sukulaisperheen vierailu kun en yksinkertaisesti jaksa kestitä enkä majoittaa ketään, kolmivuorotyöhön yhdistettynä ei vaan onnistu. Eikä olis ollut rahaakaan.

Vierailija
19/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin tulossa ehdottamaan hotellia. Miten olisi viikonloppu kylpylässä?

Ei millään pahalla, mutta tuohan olisi introvertille kauhistus ihan normaalistikin.

Ei hetken rauhaa, mistäs otat sen oman tilan? Suljeudut vessaan?

Vierailija
20/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä vieraita sisään. Keksi joku tekosyy. Toimii aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi