Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tykkää mun "tötterötisseistä"

Vierailija
16.08.2022 |

Elin lähes koko ikäni siinä luulossa, että miehiä miellyttäisi vaan täyteläiset ja pyöreät "ihannerinnat" mutta ihan uskomatonta, että tällaisilla rinnoilla voi tehdä miehen hulluksi..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa mitä naistenlehdistä luet tai naisten kesken miehistä puhutaan. Se on tämänkin tarinan opetus.

Vierailija
2/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä. Jokaiselle kropalle löytyy halukas hyväilijä, mutta välttämättä jokaiselle mielelle ei. Siksi on tärkeää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja kohdella toisia hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Tubulaarisille ( jos tarkoita niitä, ei silti väliä) rinnoille löytyy ihailijoita pilvin pimein. Rintojen merkityksestä yleensä: Yksi suurimmista ihastukseni kohteista omasi vain rusinat rintakehän päällä. Silti hän oli voittamaton sängyssä. Valitettavasti etäisyys laimensi suhteemme liian lyhyeksi. Terkkuja Turkuun röntgenhoitajalle!

Tiesitkö muuten, että Marilyn Monroen aikaiset tötterötissiliivit ovat nyt suurinta huutoa?

Vierailija
4/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh🤪 noihan on just parhaat.

Vierailija
5/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimnat 10 +

Vierailija
6/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä aina ollut siinä luulossa, että miehiä kiinnostaa melkein millaiset rinnat hyvänsä.

Vierailija
7/7 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita LINKKI, 'sun maagiseen' (tötterötissien-) kuvagalleriaan? NIIN. Katsotaankatsotaan.. ko.asia;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän