Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramin seurauspyyntö entiseltä fuckbuddylta (5 v tauko)

Vierailija
15.08.2022 |

Olen eronnut, hänen tilanteestaan en tiedä. Hän laittoi mulle seurauspyynnön, hyväksyin. Mikä juttu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna. Entiset fuckbuddyt yrittävät aina myöhemminkin että vieläkö irtoaisi, jos niillä sattuu olemaan kuiva kausi. Kaikki omanikin ovat palanneet asiaan.

Vierailija
2/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. Siksi palaa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa panna. Entiset fuckbuddyt yrittävät aina myöhemminkin että vieläkö irtoaisi, jos niillä sattuu olemaan kuiva kausi. Kaikki omanikin ovat palanneet asiaan.

Varmaan. Mut onko pelkkää uteliaisuutta elämääni kohtaan ja haluaa siksi katsoa mitä teen vai onko kiinnostunut panemisesta oikeesti? Toistaiseksi ei ole laittanut mitään viestiä. Oletan, että joku pe-la se viesti tulee kun on muutaman ottanut.. 

ap

Vierailija
4/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jumalauta, että ihmiset ei itsekseen kykene käsittelemään tällaisia asioita...

Vierailija
5/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jumalauta, että ihmiset ei itsekseen kykene käsittelemään tällaisia asioita...

Kykenen, mutta kiinnostaa mitä kaikkea tuossa on taustalla. Mä olin viimeinen joka laittoi hänelle viestiä 5 v sitten. En aio laittaa enää. Oon liian ylpeä siihen. Ei oo saamassa enää mitään. Mut toki.. stalkatkoon mun elämääni :)

ap

Vierailija
6/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä välttämättä ole taustalla yhtään mitään sen kummempaa.

Vierailija
7/11 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO 60. diginatiiveja. Nää on kirjaimelliseti vammaisia

Vierailija
8/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. Mut onko pelkkää uteliaisuutta elämääni kohtaan ja haluaa siksi katsoa mitä teen vai onko kiinnostunut panemisesta oikeesti? Toistaiseksi ei ole laittanut mitään viestiä. Oletan, että joku pe-la se viesti tulee kun on muutaman ottanut.. 

ap

Sekä-että. Panette nyt vaan ja kerrotte kuulumisenne siinä välissä.

Vierailija
10/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sekä-että. Panette nyt vaan ja kerrotte kuulumisenne siinä välissä.

Mielenkiinnolla odottelen viikonloppua. 

ap

Vierailija
11/11 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa näköjää ku täällä valitat ja vkl odotat. Jos haluat olla tommonen niin ole.

Yritä edes hankkii respectii elämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän