Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tapaisit jonkun kansainvälisesti tunnetun elokuvatähden tai muun

Vierailija
15.08.2022 |

Pääsisit vaikka Billie Eilishin backstagelle tai tapaamaan Leonardi diCapriota. Niin mitä sanoisit hänelle?

Itse en edes haluaisi tavata. En vaikka pitäisin kyseisen näyttelijän elokuvista ja tavallaan fanittaisin tai arvostaisin.

Olisi vaan aika hitokseen awkward olla että hello i am jorkki from finland ja sitten ei ole lainkaan yhteistä puhuttavaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin mm. siitä miten tuli Suomeen ja siitä millainen tulevan kahden viikon sää olisi. Hän ihmetteli myös vähän sitä miten paljon oli metsää. 

Siis kuka

En saa näistä kertoa, mutta Viaplayn SUomessa tehdyssä kuvassa. 

Vierailija
22/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri unelmani on päästä joskus tapaamaan Donald Trump. Tulen viettämään ennsi vuonna paljon aikaa Yhdysvalloissa joten kuka tietää, se voi vaikka toteutua 😊

Fanitatko häntä vai tahdotko vain vittuilla hänelle ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että jos tappaisit...

Vierailija
24/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä pubiin ryyppäämään ja illan päätteeksi sänkyyn muutamankin kuuman miestähden kanssa. Mutta ei realistista, ja mikään sellainen normaali pikainen fanin ja julkkiksen välinen jutustelu ei olisi luontevaa enkä saisi siitä itselleni mitään. Että minä vaikka kehuisin sen elokuvaa tai albumia tms ja hän sitten olisi peruskohtelias takaisin.

Vierailija
25/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp

Vierailija
26/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En een tunnista noita joten menis hiukan ohi.

Vierailija
27/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyökkäisin ymmärtäväisesti.

Vierailija
28/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri unelmani on päästä joskus tapaamaan Donald Trump. Tulen viettämään ennsi vuonna paljon aikaa Yhdysvalloissa joten kuka tietää, se voi vaikka toteutua 😊

Fanitatko häntä vai tahdotko vain vittuilla hänelle ?

No höh. Saatko itse jotain siitä että vittuilet toiselle?

Ei kovin rakentavaa.

Vierailija
29/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hey, how you doin'?" tai, jos oikein hurjaksi äidyn "I appreciate your work."

Jos julkimo haluaa juttua jatkaa, niin sitten mennään aallon harjalla ja katsotaan mihin vie. Ylipäänsä en halua häiriköidä ketään ilman oikeaa asiaa. 

Vierailija
30/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, miten käyttäytyisin. Suurena U2-fanina vierailin nuorena Dublinissa, ja kävin oluella Bonon omistamassa hotellissa. Joku nimittäin osasi kertoa, että myös Bono piipahtaa siellä usein oluella. Menin innoissani paikalle, mutta sitten alkoikin hirvittää, jos ihan oikeasti tapaisin idolini. No, kaveria ei tietenkään näkynyt. Olen sittemmin käynyt samassa mestassa muutaman kerran oluella, mutta ilman ensimmäisen kerran paniikkia.

Nyt on jo sen verran ikää, että osaisin ehkä ottaa mahdollisen tapaamisen iisimmin. Kysyisin varmaan vain mitä kuuluu, ja juttelisin vain niitä näitä. Starat ovat kuulleet varmaan jo kaikki mahdolliset kehut miljoonaan kertaan, joten olisi todella vaikea keksiä mitään erilaista ja mielenkiintoista sanottavaa.

Jos joku artisti olisi täysin mullistanut elämäni, tai auttanut esim. itsetuhoisena hetkenä, silloin tahtoisin varmaan kertoa artistille, miten paljon hän on minulle merkinnyt. Ja näitä tarinoita varmaan jokainen artistikin kuulee ihan mielellään.

Vierailija
31/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensin moikkaisin ja sitten sanoisin jotain kohteliasta hänen viimeisestä elokuvastaan / levystään / konsertistaan.

Jos kysyisi jotain takaisin niin vastaisin. Mutta muuten en jäisi roikkumaan. 

Kohtelisin niinkuin muitakin ihmisiä. Jos toinen haluaisi vuorovaikutusta, niin tietysti juttelisin, muuten ei.

Vierailija
32/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Erika Vikmanin pääsisikin näkemään läheltä..

Vierailija
33/33 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla juttelisin kuin muillekin uusille ihmisille, joita en tunne. Olen tavannut ihmisen, jota fanitan suuresti, eikä siinä oikeastaan sen ihmeempiä. Hän oli hyvin puhelias ja tuttavallinen.