Jos tapaisit jonkun kansainvälisesti tunnetun elokuvatähden tai muun
Pääsisit vaikka Billie Eilishin backstagelle tai tapaamaan Leonardi diCapriota. Niin mitä sanoisit hänelle?
Itse en edes haluaisi tavata. En vaikka pitäisin kyseisen näyttelijän elokuvista ja tavallaan fanittaisin tai arvostaisin.
Olisi vaan aika hitokseen awkward olla että hello i am jorkki from finland ja sitten ei ole lainkaan yhteistä puhuttavaa.
Kommentit (33)
Jos tapaisin Asa Akiran, niin ei varmaan voisi muuta kuin kehua hänen elokuviaan. Onkohan elokuvataiteilijoista tylsää kuulla aina vaan latteita kehuja?
Juteltiin mm. siitä miten tuli Suomeen ja siitä millainen tulevan kahden viikon sää olisi. Hän ihmetteli myös vähän sitä miten paljon oli metsää.
Riippuu niin paljon tyypistä. Billie Eilishin tai Leo Dicaprion tapaamiseen en edes vaivautuisi, mutta esimerkiksi James Mayn kanssa lähtisin mieluusti viikon-parin road tripille. Loistavia jorinoita.
Vierailija kirjoitti:
Juteltiin mm. siitä miten tuli Suomeen ja siitä millainen tulevan kahden viikon sää olisi. Hän ihmetteli myös vähän sitä miten paljon oli metsää.
Siis kuka
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaisin Asa Akiran, niin ei varmaan voisi muuta kuin kehua hänen elokuviaan. Onkohan elokuvataiteilijoista tylsää kuulla aina vaan latteita kehuja?
Sepä se. Kun fanille se on yleensä ainutkertainen tilaisuus tavata idolinsa, mutta se idoli taas on tavannut paljon fanejaan. Idolin kannalta se on saman toistoa. Voisin kuvitella että aika leipiintyneitä ne sellaiseen on.
Jaa-a. Riippuisi varmaan minkälainen tyyppi olisi. Varmaan kaikkien kanssa aloittaisin tyyliin nice to meet you, ja katsoisin mitä se toinen vastaa. Toki jotkin nykypäivän superjulkkikset on mulle ihan tuntemattomia, kun olen nuoruuteni elänyt ysärillä enkä ole koskaan ollut julkkiksista kiinnostunut. Kuuntelemistani bändeistäkään en suurimmasta osasta tiedä bändin jäsenten nimiä, kun ei vaan kiinnosta. Eli jos joku ei mulle kertoisi, voisi mennä myös ihan ohi että paikalla oli joku kuuluisuus.
En mä tiedä. Ei varmaan olisi mitään asiaa.
Harvoin koen julkkiksia itsenään kiinnostavaksi. Esim.jotkut haastattelut niin käännän kanavaa. Musiikista/elokuvista voin kyllä nauttia.
En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan 🤷
Juttelisin normaaleja asioita, ehkä kehuisin että se ja tämä biisi/leffa on tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin normaaleja asioita, ehkä kehuisin että se ja tämä biisi/leffa on tosi hyvä.
Normaaleja asioita eli että juhlamokka price has been terribly high recently, have you noticed?
Tony Banderasin aikakoneella kolmekymmentä vuotta sitten. Livenä kuiskaisin You ' re so hot.
VaahtoVasara kirjoitti:
Riippuu niin paljon tyypistä. Billie Eilishin tai Leo Dicaprion tapaamiseen en edes vaivautuisi, mutta esimerkiksi James Mayn kanssa lähtisin mieluusti viikon-parin road tripille. Loistavia jorinoita.
James May kanssa voisin koota legoja, kokata purkkiruoasta välipalan, käydä avaruudessa, ajaa Dacia Sanderolla, koota vanhoja leluja, hankkia oman pubin ja olla kampaamatta tukkaa.
Istuin vuonna 2019 Volbeatin solistin Michael Poulsenin vieressä lennolla Atlantasta Denveriin. Ihan turistiluokassa matkusti jonkun iäkkään miehen kanssa. Tunnistin heti ja sanoinkin sen hänelle. Kiitti ja sanoi olevansa imarreltu. Juttelimme musiikista, Volbeatin kiertueista ja levyistä ja Suomesta. Kertoi lomailleensa Suomessa joskus teininä.
Mä tuota mietin jo teininä kun kaverit haaveili että pääsisi idoliensa backstagelle tms. Ja mä vaan mietin, että se olisi mulle supervaivautunut tilanne. En osaisi sanoa mitään enkä edes haluaisi vaivata maailmantähteä tylsällä ja tavanomaisella itselläni. Myöhemmin vasta ymmärsin että monet niistä kavereista ajatteli, että idolin kanssa voisi päästä sänkyyn tai jopa hurmata sen poikakaveriksi ja siksi näkeminen oli innostava ajatus. Mä olin realisti ja pidin selvänä että sellaisten tyyppien ympärillä pyörii malleja ja kaunottaria, en minä saisi sieltä mitään.
Leonardon kanssa voisi jutella Suomen/ Euroopan/USAn luonnonsuojelusta. Billieltä kysyisin tunteeko se Alman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleja asioita eli että juhlamokka price has been terribly high recently, have you noticed?
😁
Vierailija kirjoitti:
Istuin vuonna 2019 Volbeatin solistin Michael Poulsenin vieressä lennolla Atlantasta Denveriin. Ihan turistiluokassa matkusti jonkun iäkkään miehen kanssa. Tunnistin heti ja sanoinkin sen hänelle. Kiitti ja sanoi olevansa imarreltu. Juttelimme musiikista, Volbeatin kiertueista ja levyistä ja Suomesta. Kertoi lomailleensa Suomessa joskus teininä.
Nyt puhuttiin isoista tähdistä. Mielestäni yhdessä musiikkigenressä tunnettu muusikko ei tähän ryhmään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Kun fanille se on yleensä ainutkertainen tilaisuus tavata idolinsa, mutta se idoli taas on tavannut paljon fanejaan. Idolin kannalta se on saman toistoa. Voisin kuvitella että aika leipiintyneitä ne sellaiseen on.
Tämä. He on myös kuulleet ulkonäkönsä imartelua kyllästymiseen asti. Useimpien toive olisi saada olla yksityiselämässään rauhassa ja tunnistamattomana, ja että fanitapaamiset voisi jotenkin rajata virallisiin ensi-ilta yms. tilaisuuksiin. Mutta kun on tarpeeksi iso tähti se ei onnistu, ihmiset räpsii salaa kuvia, tunkevat halaamaan, juttelemaan tms.
Suuri unelmani on päästä joskus tapaamaan Donald Trump. Tulen viettämään ennsi vuonna paljon aikaa Yhdysvalloissa joten kuka tietää, se voi vaikka toteutua 😊
Tervehdin vaan, eikä sen enempää. Julkkiksetkin haluaa olla hetken rauhassa, edes joskus.
Ei mulla ois mitään asiaa. Harvoin tulee käytyä edes keikoilla.