Mikä on AV- laisten seuraava retki?
Mihin mennään? Oliko kesällä joku retki Raumaaseen? Viimeksi olin siellä jossain Kärvisydämessä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kun me kiltit miehet emme kuitenkaan pääse mukaan.
Kiltit miehet vois tormentautua ja järjestää oman av-reissunsa. Jos kohde olis kyllin houkutteleva, kuka tietää ketä matkaan innostuu ja mitä tapahtuukaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit miehet vois tormentautua ja järjestää oman av-reissunsa. Jos kohde olis kyllin houkutteleva, kuka tietää ketä matkaan innostuu ja mitä tapahtuukaan🤔
Apus. Minä mukaan. Ainutlaatuinen mahdollisuus. Milloin lähdetään, kilttikset ja muut skotit???
Olkiluodon ydinvoimalaan? Sähkö on ajankohtainen teema ja haluammehan me olla ajan hermolla. Lähtisiköhän tangoprinssi Reino Nordin matkaoppaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosielämässä ole minnekään reissuun lähtenyt?
Miksi ei? Nytkin puran edellisen reissun kamppeita ja pakkailen uusia, kunhan saan kuulla, että mihin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Nytkin puran edellisen reissun kamppeita ja pakkailen uusia, kunhan saan kuulla, että mihin mennään.
Just näin. Onneksi samat muodikkaat asut käy kesät talvet. Tunikaa vaan pitemmillä hihoilla ja villasukat krokseihin -> ja menoks.
Meen jo bussipysäkille vartoomaan. Voin käyä eka krouvin lavalla Mattii ja Teppoo kattomassa. Sinneki pääsee bussilla. Oon sit valmiina reissuun... 🎶🎶🎶 vauhti kiihtyy🎵
"Ei villieläintä voi sulkea häkkiin"! Kuuntelen tota just. Onko kivoja ehdotuksia matkakohteiksi?
Nyt jo auki uusi
"Kilttimiesten Av-reissu" tai joku tommonen -> sinne siis
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo auki uusi
"Kilttimiesten Av-reissu" tai joku tommonen -> sinne siis
Ei Kilttimiesten Av- retkelle saa AV- naiset mennä. Mutta Hoiii! kilttimiehet teille on oma retki.
Normi AV- retkillä on Latinot, IT- Markut ym. retkut.
Olen melkein pakannut jo. Käyn vielä Alkossa ostaan Omenaviiniä ja sidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Onneksi samat muodikkaat asut käy kesät talvet. Tunikaa vaan pitemmillä hihoilla ja villasukat krokseihin -> ja menoks.
Meen jo bussipysäkille vartoomaan. Voin käyä eka krouvin lavalla Mattii ja Teppoo kattomassa. Sinneki pääsee bussilla. Oon sit valmiina reissuun... 🎶🎶🎶 vauhti kiihtyy🎵
Minä tulin tänne Pubiin jo eilen. Ei matkabussia näkynyt tai en nähnyt. No puolen tunnin päästä Pubi aukeaa ja mullon tässä pari sidukkaa siemailen niitä odotellessa .🎵🎵🎵🎶🎶 Voi kun löytäisin jonkun kivan miehen sieltä retkeltä. 😍😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo auki uusi
"Kilttimiesten Av-reissu" tai joku tommonen -> sinne siisEi Kilttimiesten Av- retkelle saa AV- naiset mennä. Mutta Hoiii! kilttimiehet teille on oma retki.
Normi AV- retkillä on Latinot, IT- Markut ym. retkut.
No tottakai saa. Mehän näytetään niille bailabailamallia. Sit seuraava reissu on markkujen ja latinon kaa?