Uitin koiraa rantatiellä, joku nainen alkoi huutaa huutaa että se on heidän uimapaikkansa!
Kyseessä on järven ohi kulkeva kävelytie ja yhdessä kohdassa kaisloissa on aukko. Ei siis tosiaan mikään virallinen uimaranta enkä itse todellakaan uisi siinä. Mutta niin vain läheisen rivarin pihalta alettiin huutaa, että koira pois heidän uimarannaltaan.
Kommentit (9)
Taidat olla todellinen koiran ystävä kun uitat paikassa jossa et itse todellakaan uisi.
Oikeasti. Miksi tunget toisten pihoille? Olet itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Miksi tunget toisten pihoille? Olet itsekäs.
Mille pihoille? Pihalla olet itse.
Sulle ei kelpaa, mut koira pitää sinne heittää.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt paljonko hän maksaa kyseisestä kohdasta kiinteistöveroa ja todennut että ellei penniäkään, on ihan turha huudella mitään.
Ei me kylä makseta meidän rannasta kiinteistöveroa.
Sama tyyppi jauhaa nyt uintia ja koirat. Edellinen aloitus hänellä, mitä teet kun näet koiran uivan uimaranalla ? Taitaa olla saman typin aloitus : Apua koira söi mies ystävän psykelääkeet . Kerki viellä koirasta monta juttua vetää hatusta tänään tällä .Joten hyvää yötä!
Ei ole virallinen uimaranta, joten pulikoi aivan vapaasti.
Olisit kysynyt rouvalta paljoko hänen kiinteistöveronsa on kyseisestä kaistaleesta ja todennut sitten että turha huudella kun ei kerran ole latiakaan kiinni paikassa.