Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkoisesti homsantuusat

Vierailija
15.08.2022 |

Välillä vähän ihmetyttää, miksi joku ei viitsi yhtään panostaa huoliteltuun olemukseen. Tukka hapsottaa, naama kiiltää ja vaatteet on miten sattuu. Jos naisella on ihan kiva naama ja hoikka vartalo, pienellä vaivannäöllä näyttää paljon viehättävämmältä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten katseet ällöttää niin siksi tarkoituksella en halua näyttää liian hyvältä. Teininä se alkoi ja pahinta kun vanhat kaljamahaukot tuijottaa niin että pää kääntyy.

Laittaudun kivan näköiseksi silloin kun liikun miehen kanssa, silloin minua ei tuijotella kun iso mies vieressä.

Vierailija
22/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on semmosia oman elämänsä Sirpa Selänteitä. Rahaa ois vaikka maksaa jollekin opetuksesta mutta silti mennään samalla keltaisella hapsuletillä vuodesta toiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisilla ei ole tarvetta olla miesten silmissä viehättävä. En yhtään Nauti tuntemattomien miesten tuijottamisesta.

Vierailija
24/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa kiinnostaa.

Enkä kato peiliin,niin en itse kärsi peikkomaisesta ulkonäöstä.

Vierailija
25/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen huolitellun ihmisen niin mietin vaan, että miten se jaksaa ja viitsii. Olen muutaman kerran yrittänyt itsekin muka skarpata, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta 🤷. Sitten se aina jää.

Itse olen kuullut aina huolitellulta kollegalta, että siitä tulee hyvä mieli itselle ja rutiinia. Ei pysty kulkemaan ryönäisenä edes kotona.

Vierailija
26/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on semmosia oman elämänsä Sirpa Selänteitä. Rahaa ois vaikka maksaa jollekin opetuksesta mutta silti mennään samalla keltaisella hapsuletillä vuodesta toiseen

No semmonen minä ainakin juuri olen. Tukkatyyli ollut sama since 1993 ja ite tulee välillä leikattua kun ei viitsi mennä kampaajalle.

Vierailija
27/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen huolitellun ihmisen niin mietin vaan, että miten se jaksaa ja viitsii. Olen muutaman kerran yrittänyt itsekin muka skarpata, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta 🤷. Sitten se aina jää.

Itse olen kuullut aina huolitellulta kollegalta, että siitä tulee hyvä mieli itselle ja rutiinia. Ei pysty kulkemaan ryönäisenä edes kotona.

Ihmiset on niin erilaisia. Mulle tulee hyvä mieli kun laitan kotona vanhan t-paidan päälle ja miehen pitkät kalsarit jalkaan 😂.

Vierailija
28/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women dont owe you pretty

Vierailija
29/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan mukavuutta. Siisteissä, "tyköistuvissa" vaatteissa pönöttäminen on kamalaa, varsinkin kun kärsii vatsasairaudesta, joka turvottaa mahan toisinaan järkyttäväksi palloksi. En myöskään jaksa säilöä kotonani kymmeniä eri purkkeja ja purnukoita iholle, hiuksille ja muille ruumiinosille. 

Hampaat harjaan, hiukset harjaan ja peseydyn päivittäin. Vaatteet on ehjät ja puhtaat. Se riittää.

Vierailija
30/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä homsantuusaa ei voi ottaa vakavasti.

Vierailija
31/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiiltää naama aina. Ei sille mitään vaan voi. Ikää 40v, käytössä tujut retinolit ja niasiiniamidit, primerit, mattameikkivoiteet, puuterit, ja setting sprayt. Viimeistään tunnin kuluttua laitosta kiiltää jo.

Vierailija
32/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan myötä laiskistuin. Aiemmin meikkasin ja laitoin hiuksia yms. Sitten kun piti peittää naama maskilla niin en jaksanut meikata. Sitten meikkaamattomuudesta tuli uusi rutiini ja nyt en yleensä jaksa. Korona-ajasta jäi myös liiallinen alkoholinkäyttö päälle. Tadaa!

Vierailija
33/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tykkää musta tällaisena, muista miehistä ei ole väliä.

Töissä taas keskityn niin paljon siihen työhön, etten muista ajatella, miltä nyt mahdan näyttää.

Vierailija
34/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä saisin siitä, että näyttäisin viehättävämmältä? Aloittaja ei arvatenkaan keskusteluun osallistu, mutta olisi kiva tietää.

Vierailija
35/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä en edes omista hiusharjaa vaikka on pitkät hiukset.

Vierailija
36/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus ja helppous ennen kaikkea. Ei kiinnosta tippaakaan mitä joku muu ajattelee.

Vierailija
37/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu olemus lisää uskottavuutta. Turha ihmetellä, kun ura ei etene ja muut saa aina paremmat asemat.

Vierailija
38/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoliteltu olemus lisää uskottavuutta. Turha ihmetellä, kun ura ei etene ja muut saa aina paremmat asemat.

Kuule, eivät kaikki ole jotain toimistopirjoja kiipimässä urallaan ylöspäin.

Vierailija
39/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päiväkodissa töissä. Ei nuo lapset välitä, onko meikkiä/ hapsottavatko hiukset. Fillarilla sotken joka säällä töihin. 🚴

Vierailija
40/42 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on homsantuusa? Eikö se ole homsantuu?