Ulkoisesti homsantuusat
Välillä vähän ihmetyttää, miksi joku ei viitsi yhtään panostaa huoliteltuun olemukseen. Tukka hapsottaa, naama kiiltää ja vaatteet on miten sattuu. Jos naisella on ihan kiva naama ja hoikka vartalo, pienellä vaivannäöllä näyttää paljon viehättävämmältä.
Kommentit (42)
Ketä varten pitäisi näyttää viehättävältä ? Yksikään naisihminen ei ole elossa vain miestä miellyttääkseen.
Kun olen lähdössä kotoa, pesen naaman, kampaan tukan ja katson, että vaatteet on siististi.
5 minuuttia, ja hiukset hapsottaa, naama kiiltää ja vaatteet on rypyssä.
Se on lahja.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen lähdössä kotoa, pesen naaman, kampaan tukan ja katson, että vaatteet on siististi.
Se on lahja.
Mulla on sama lahja!
Ei vaan kiinnosta pätkääkään olla huoliteltu. Nukun mieluummin pitkään aamulla. Eikä kyllä muutenkaan ole arvoasteikossa kovin korkealla. Jätän sillä pätemisen muille.
Mulla hapsottaa tukka päivän lopuksi vaikka se on letillä/ponnarilla ja naamakin kiiltää vaikka olisin ehostanut itseäni. Ei voi mitään, enkä välitä. Ei mua kukaan mies katsele.
En vaan osaa meikata tai pukeutua nätisti. Enkä ole kiinnostunut ulkonäköjutuista paljonkaan, en viitsi nähdä opettelun vaivaa. Olen naimisissa ja vakivirassa, joten olen ajatellut, ettei tarvitse enää vaivautuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lahja.Mulla on sama lahja!
Ja mulla! :d
Kovasti yritetty pukeutua siististi, hiukan kalliistikin, aina vaan silti hompsantuusa. Siksi paljon eristyksessä.
En vaan osaa 🤷
Hiuksilla on oma tahto eli päivän aikana ne menevät kuten haluavat, sadesäästä puhumattakaan.
Vaatteet vaan ei pysy siististi ja siksi pidänkin useimmiten vain urheiluvaatteita.
Meikit kuluvat pois.
Se on muuten kumma, että kun pukeutuu juhliin, niin ehkä tunnin verran näyttää siistiltä ja asialliselta. Sitten seuraavan kerran kun katsoo peiliin, on tukka sekaisin, vaatteet jotenkin roikkuu ja ripsivärit poskella. Joka kerta. Ei auta, vaikka mitä tekisi.
Aina kun näen huolitellun ihmisen niin mietin vaan, että miten se jaksaa ja viitsii. Olen muutaman kerran yrittänyt itsekin muka skarpata, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta 🤷. Sitten se aina jää.
Oon sisäisestikin homsantuusa, paras vaan näyttää siltä mitä on vaikka naama kiiltää ja vaatteet on kuin Bosnian pakolaisella vaikka olisivat melkein puhtaat ja uudehkot. Minkä sitä luonnolleen voi
Minulla naama kiiltää tunnin kuluttua meikkaamisesta, hiukset hapsottavat ja lisäksi olen niin kömpelö, että vaatteisiin roiskuu aina jotain. En enää viitsi edes yrittää. Näillä mennään.
Paviaani kirjoitti:
Oon sisäisestikin homsantuusa, paras vaan näyttää siltä mitä on vaikka naama kiiltää ja vaatteet on kuin Bosnian pakolaisella vaikka olisivat melkein puhtaat ja uudehkot. Minkä sitä luonnolleen voi
No tämäpä. Täällä toinen sisäinen ja ulkoinen homsantuusa. Elämä on ihan kivaa kun sen ottaa ulkoisesti ja sisäisesti rennosti.
Vaihda sanan nainen tilalle mies!