Pappi oli niin kovassa humalassa, että hautajaiset jouduttiin perumaan
hirvee tilanne omaisille, järjestäneet hautajaiset ja vainahaa ei pysty siunaamaan
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään Hesarista tuon jutun. Olin kummissani ja järkyttynyt siitä, kuinka paljon kommenttiosiossa puolusteltiin tuota humalaista pappia. (Kertooko se jotain meidän ei niin terveestä juomakulttuurista). Kukaan näistä ei osannut asettua omaisten asemaan.
Miettikää omalle kohdalle miltä teistä tuntuisi suuresti surevana omaisena tuollainen tilanne. Siinä ei anteeksi pyytelyt seurakunnalta, eikä tältä papilta auta, kun on noin pahasti loukattu ja osoitettu epäkunnioitusta.Samoin mua järkytti typerät puolustelut.
Hesarin kommentoijat on harvinaisen pimeitä. Miksi kukaan edes enää tilaa sitä.
Jos ois ollut omat hautajaiset olisin toivonut yleisön liittyvän seuraan ja oisivat pitäneet kunnon kännibileet.
Enkuissa menevät aina baariin niin mikä ettei Suomessakin vois sakastissa olla viinitarjoilut omaisille. Tulis lennokkaampia puheita ja loppuis moinen suomalainen kermakakkupönötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut hautajaisiin leipäpappi, tuli juoppo pappi...
Vedit johtopäätöksen, että pappi on juoppo vaikka et edes tunne häntä. Samalla tavalla minä vedän johtopäätöksen, että sinä olet nekrofiili.
Siis haloo, jos ei kykene tekemään töitä selvinpäin, niin kyllä silloin voi jo todeta että juomisen suhteen on ongelma.
Muistutus siitä, että Papitkin ovat vain ihmisiä.
Papit eivät ole immuuneja eri sairauksille, myös alkoholismi on valitettavasti mahdollista heille. Sen verran nöyryyttä pitäisi ammatin puolesta löytyä että hakeutuu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois ollut omat hautajaiset olisin toivonut yleisön liittyvän seuraan ja oisivat pitäneet kunnon kännibileet.
Enkuissa menevät aina baariin niin mikä ettei Suomessakin vois sakastissa olla viinitarjoilut omaisille. Tulis lennokkaampia puheita ja loppuis moinen suomalainen kermakakkupönötys.
Kännibileet? Kuinka mauton ja wt pitää olla että tykkää sellaisista...
viiniä rakastava, mut hiprakka riittää
No voi ei! Kuuntelee ihmisten murheita ja laittaa niitä hautaan. Ja sitten on vielä sairas eli päihdeongelma. Torille.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta pirun huvittavaakin :) Elokuvamatskuu ihan , vainajaakin ois saattanut naurattaa. She on niinh, ettäääh, me kaikki joudutaan multhiin lopuksh ois kännipastori voinut lausua. Ja olisi kaatunut monttuun, itse.
"Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan."
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään Hesarista tuon jutun. Olin kummissani ja järkyttynyt siitä, kuinka paljon kommenttiosiossa puolusteltiin tuota humalaista pappia. (Kertooko se jotain meidän ei niin terveestä juomakulttuurista). Kukaan näistä ei osannut asettua omaisten asemaan.
Miettikää omalle kohdalle miltä teistä tuntuisi suuresti surevana omaisena tuollainen tilanne. Siinä ei anteeksi pyytelyt seurakunnalta, eikä tältä papilta auta, kun on noin pahasti loukattu ja osoitettu epäkunnioitusta.
Luin myös ne kommentit, ja ihmettelin ihan samaa. Menohan oli kuin vauva.fissä!
Aikuisten mielestä oli ihan ok, että pappi on kännissä, sattuuhan sitä miehille kaikenlaista. Kuinka vaikeaa olikaan asettua omaisten asemaan. Hirveää järjestää hautajaiset kahteen kertaan, se surun huipentuma piti kokea uudestaan. Mutta siellä, nimellään kirjautuneiden mielestä papin kännissä erikoisinta oli se, että paikalle oli kutsuttu poliisi.
Voi apua.
Muistakaan maksaa kiltisti kirkollisveronne. Kyllä kannattaa.
Suomalaiset juo ihan liikaa ja myös töissä ja työajalla. Kieltolaki kehiin ja alkomittarit töihin. Jos puhaltaa promillet, niin kotio ja palkatonta lomaa, kunnes selviää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin nauranut jos isäni hautajaisissa olisi ollut känninen pappi :D mutta vakavasti eihän tuo ole yhtään ok, varmasti monille läheisille tosi kauheaa kun on tullut surullisena muistelemaan läheistä ihmistä.
eli hautajaiset eskeytyy, haudetaan seuraavalla kerralla , muito juhla kaikki tehty turhaan,,,?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta pirun huvittavaakin :) Elokuvamatskuu ihan , vainajaakin ois saattanut naurattaa. She on niinh, ettäääh, me kaikki joudutaan multhiin lopuksh ois kännipastori voinut lausua. Ja olisi kaatunut monttuun, itse.
toivon että sun lapsen hautajaisissa olisi känninen pappi ja tilaisuus joudutaan siirtämään siinä vaihessa kun olet viemässä arkun luokse kukkia
Pappi tai pääministeri, näköjään kaikilla on nykyisin päivystysvuorossa oikeus bilettää!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei yhtään kyllä harmita, että katkaisin oman napanuorani ev.lut. kirkkoon jo vuosia sitten. Nyt on mukavaa nauraa seuratessaan kirkon loppumattomia sekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää omalle kohdalle miltä teistä tuntuisi suuresti surevana omaisena tuollainen tilanne. Siinä ei anteeksi pyytelyt seurakunnalta, eikä tältä papilta auta, kun on noin pahasti loukattu ja osoitettu epäkunnioitusta.Luin myös ne kommentit, ja ihmettelin ihan samaa. Menohan oli kuin vauva.fissä!
Aikuisten mielestä oli ihan ok, että pappi on kännissä, sattuuhan sitä miehille kaikenlaista. Kuinka vaikeaa olikaan asettua omaisten asemaan. Hirveää järjestää hautajaiset kahteen kertaan, se surun huipentuma piti kokea uudestaan. Mutta siellä, nimellään kirjautuneiden mielestä papin kännissä erikoisinta oli se, että paikalle oli kutsuttu poliisi.
Voi apua.
Täältä on ilmeisesti poistunut edellinen aihetta käsitellyt ketju, jossa minä totesin, että toivottavasti kirkko ei velota mitään näistä hautajaisista, kun heidän pappinsa takia ne piti kahdesti viettääkin. Myös ylimääräinen korvaus pahasta mielestä olisi paikallaan.
Kirkko valittaa, että kato käy ja jäsenet vähenee. Pitäisi heidän kollektiivisesti katsoa peiliin tämänkin känniääliöpapin jälkeen ja miettiä, että mites tehtäis tämäkin toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei yhtään kyllä harmita, että katkaisin oman napanuorani ev.lut. kirkkoon jo vuosia sitten. Nyt on mukavaa nauraa seuratessaan kirkon loppumattomia sekoiluja.
Juuri näin.
Noiden omaisparkojen takia nauru kyllä hyytyi tällä kertaa hyvin äkkiä.
Oon ollu hautajaisissa,joissa kanttori virtsasi ensin kirkon rappusilta.Ja vainaja kannettiin ilman musiikkia kunnes kanttori sammu urkujen päälle.Tuli semmonen niin ku lyhyempi soitto...
Minulta meni usko siihen joulupukkiin, joka oli melkö mäiskeessä ja paljastui As Oy:n talkkarikisi.
Uskon oikeaan joulupukkiin niin kauan 24.12. tulee kovia paketteja.
Ja saa soittaa joululauluja.