Pappi oli niin kovassa humalassa, että hautajaiset jouduttiin perumaan
hirvee tilanne omaisille, järjestäneet hautajaiset ja vainahaa ei pysty siunaamaan
Kommentit (63)
Loppui siltä papilta keikkahommat.
Pääseekö uskonnonopettajaksikaan, jos ei muuta työtä keksi? Vai onko jo iäkäs?
Hautajaiset jouduttiin keskeyttämään suntion toimesta kukkien laskun jälkeen. Ja ne siirrettiin seuraavaan päivään.
Niitä ei siis peruttu.
Ei tullut hautajaisiin leipäpappi, tuli juoppo pappi...
Pappi oli vähä sitten ottanu ehtoollis viiniä liikaa. Tais olla aika kova paikka, ku piti perseet vetää.
Kuka tahansa voi siunata vainajan, kun muistaa vain kaavan.
Anteeksi mutta pirun huvittavaakin :) Elokuvamatskuu ihan , vainajaakin ois saattanut naurattaa. She on niinh, ettäääh, me kaikki joudutaan multhiin lopuksh ois kännipastori voinut lausua. Ja olisi kaatunut monttuun, itse.
Juoppoja on joka allalla, todella ikävä tilanne omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vedit johtopäätöksen, että pappi on juoppo vaikka et edes tunne häntä. Samalla tavalla minä vedän johtopäätöksen, että sinä olet nekrofiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit johtopäätöksen, että pappi on juoppo vaikka et edes tunne häntä. Samalla tavalla minä vedän johtopäätöksen, että sinä olet nekrofiili.
Olisko toi kirjoittajan teksti ihan sarkasmia, ei tarvii nii tosikko olla.
Vierailija kirjoitti:
Päihderiippuvuus ei kysele ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vetää kännit nii se ei ole päihderiippuvuus.
Ei se pappi kyllä mikään ammattijuoppo ole. Sellainen ei vedä itseään niin tolkuttomaan kuntoon ettei töistään selviä. Kun on paljon harjoitellut niin tuntee kisakuntonsa.
Olisiko papille sattunut jotain tosi ikävää hiljakkoin, joka olisi saanut tottumattoman tarttumaan pulloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vetää kännit nii se ei ole päihderiippuvuus.
Ei niin, jos vapaa-ajallaan vetää, eikä turhna monta kertaa vuodessa. Mutta jos vetää kännit, vaikka tietää, että pitää olla siunaamassa vainajaa tai opettamassa lapsia tai valamassa betonia tai palvelemassa asiakkaita, niin se sitten on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä voi nyt päätellä, ettei hänellä ihan normaali suhde alkoholiin ole kun menee töihin noin kovassa humalassa. Ei tuollaista nyt ihan vahingossa satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on alkoholi-ongelma, jos täytyy tulla töihin humalassa.
Seksinukke papiksi. Niille on kuulemma kysyntää.
Juonut jo vuosia. Nyt se sitten meni överiksi.
Ei noitakaan juttuja ihan joka päivä tai kuukausi tule. Sen verran oman seurakunnan kautta tuttua, että meidän pastori on tai oli myös innokas juomien nauttija, sen kuulin, että oli myöhästynyt sunnuntain jumalanpalveluksesta, mutta että oikein hautajaisia perumaan tämän vuoksi on jo todellakin etusivun lööppi.