Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut että pakaste voi olla niin hyvää kuin tämä on.
Tätä ostan silloin tällöin omaan pakkaseen, että on siltä varalta, kun ei ehdi tai viitsi itse valmistaa mitään.
https://www.findus.fi/tuotteet/valmisateriat/dagens-special-mikroateria…
Kiitti vinkistä. Ostanpa pakkaseen.
Rainbow chili-bataatti sosekeitto
Mä syön joka päivä valmisruokia. Sairaus, joka estää ruoan valmistuksen. (Ennen kokkailin koko ajan)
Tökkii kyllä kauppojen valikoima ja hyviä vaikea löytää; vielä kun on laktoositon ja gluteeniton.
...ja toi yksi pätijä voi painua h**on.
Kokkikartanon possu-pekonipata muusilla (ja herkkusienillä). Ainoa oikeasti hyvä eines.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon broilerin sisäfilee ja risotto! Tätä ennen lemppari oli saman valmistajan kalapala ja muusi, mutta tää uutuus vei siitäkin voiton.
Tuota täytyy kokeilla.
Saarioisen spelttikaurapuuro on aivan mielettömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atria Artesaani kalapihvit smetanakastikkeella on tosi hyvää. Toinen on Kokkikartanon possupekonipata muusilla.
Vois kokeilla. Paljo näillä kilohintaa?
Mene töihin niin saat rahaa. Vai eikö mitenkään jaksa.
Boltsi-pyörykät ja niistä varsinkin tomaatti-chilimaustetut. Iso paketti 2,5 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen spelttikaurapuuro on aivan mielettömän hyvää.
Riisipuurokin on hyvää. Ei olisi uskonut, että puuroa kannattaa ostaa mikroruokana, mutta kyllä kannattaa. On tosi mehevää, eikä pala pohjaan! Riisipuuron valmistukseen menee aikaa, niin valmisversio on todella hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmisruokabuumi tällä palstalla oikein on? Eikö ihmiset tajua että syövät lisääntyy? Meidän suoliston bakteerit ei pysty käsittelemään tuota prosessoitua sontaa. Ihmetyttää miten joku viitsii syöttää niitä edes lapselleen, sama kun antaisi aseen käteen.
Kerro se päättäjille ja S & K mafiakartellille. Ostaisin mielelläni tervelistä einestä, jos se ei olisi 20€ kilo. Ei ole aikaa alkaa perunoita kuorimaan ja keittämään. Eihän ne maistu edes paskalle.
Minäkin yllätyin positiivisesti valmisriisipuurosta. Riisipuuro kuuluu mielestäni ehdottomasti jouluaaton aamupalalle ja pari vuotta sitten jouduin aattoaamuksi töihin, enkä siis ehtinyt itse keittää puuroa, joten ostin valmiin. Tämä siis vinkiksi kaikille heille, jotka joutuvat tänäkin vuonna paiskimaan töitä jouluaattoaamuna.
Tämä oli ennen, mutta nyt alkanut tökkiä.
https://www.atria.fi/tuotteet/valmisruoka/mikroateriat/atria-350g-chick…
En kyllä tajua kun sisältöä luen mikä siinä niin "pahaa". Siis ettei tulisi "ikinä syödä", niinkuin joku täällä raivosi.
Vierailija kirjoitti:
Olon maa-artisokkakeitto on ihan ravintolakamaa.
Komppaan! Tää on ihan älyttömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmisruokabuumi tällä palstalla oikein on? Eikö ihmiset tajua että syövät lisääntyy? Meidän suoliston bakteerit ei pysty käsittelemään tuota prosessoitua sontaa. Ihmetyttää miten joku viitsii syöttää niitä edes lapselleen, sama kun antaisi aseen käteen.
Kerro se päättäjille ja S & K mafiakartellille. Ostaisin mielelläni tervelistä einestä, jos se ei olisi 20€ kilo. Ei ole aikaa alkaa perunoita kuorimaan ja keittämään. Eihän ne maistu edes paskalle.
Miksi pitäisi syödä perunaa jos et sitä kerkeä tehdä? Päättää proteiininlähteen ja lisää ateriaan kasvikset mieltymyksen mukaan. Jos minä en jaksa tai "ehdi" tehdä pastaa juuri tänään niin sitten syön jotain muuta enkä lähde hakemaan mitään lisäaineilla höystettynä torakanruokaa kaupasta. Sama leivän, salatinkastikkeen tai vaikka ketsupin kanssa, jos niitä haluan niin teen itse.
Ruokalasku on 100e/kk vaikka syön kahdesti viikossa kalaa ja joka päivä kasviksia ja marjoja 800g. Se on omasta viitsimisestä kiinni eikä mistään muusta. Itsekin monisairas ja lähes liikuntakyvytön, 13h menee töissä matkoineen.
Lidlistä sai ennen ainakin täytettyjä lihapullia, ne oli uunissa käytyään aika hyviä. Rainbow thaikkuboksit pakkasesta ja eineshyllystä Butter chicken, vähän tyyriimpi annos, mutta tosi hyvää, valmistaja ei nyt tule mieleen. Monia hyviä annoksia on kadonnut valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi syödä perunaa jos et sitä kerkeä tehdä? Päättää proteiininlähteen ja lisää ateriaan kasvikset mieltymyksen mukaan. Jos minä en jaksa tai "ehdi" tehdä pastaa juuri tänään niin sitten syön jotain muuta enkä lähde hakemaan mitään lisäaineilla höystettynä torakanruokaa kaupasta. Sama leivän, salatinkastikkeen tai vaikka ketsupin kanssa, jos niitä haluan niin teen itse.
Ruokalasku on 100e/kk vaikka syön kahdesti viikossa kalaa ja joka päivä kasviksia ja marjoja 800g. Se on omasta viitsimisestä kiinni eikä mistään muusta. Itsekin monisairas ja lähes liikuntakyvytön, 13h menee töissä matkoineen.
We have a winner!
Mene nyt keittämään sitä ketsuppiasi ja jätä meidät keskustelemaan.
Ostaako joku riisipuuronkin valmiina? Olen ällistynyt jo siitä, että sitä myydään valmiina, ja joku jopa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki myös kirjoitit Raamatun alkuperäispainoksen, teet töiden jälkeen 100 muikkukukkoa kylän köyhille jaettavaksi ja olet saanut kaksi Nobelia. Tai sitten pauhat jaskaa. Kaikesta.
Tomaatti-linssikeitto, Saarioisten. Tosi hyvää, ja paljon kuitua, vähän kaloreita. Tästä itse asiassa ei tule täyteen, pitää syödä leipää ja vaikka kananmunaa lisäksi. Koko keitto kun on vain 250 kaloria.
Ikinä en syö sisäelimiä.rusinoita kylläkin.