Katselin kuvia Flow-festareiden kävijöistä, ja tunsin myötähäpeää.
Olen 36-vuotias nainen, ja tunsin todellisen boomer-hetkeni koittaneen. Katselin kuvia Flow-festareiden kävijöistä, ja ensimmäisenä mieleen nousi että onpas naurettavaa pelleporukkaa, typerissä asuissa ollaan niin tyrkyllä kuvissa ja ollaan olevinaan tärkeitä :D
Alkoi hävettämään se uniikkiuden tavoittelu ja asujen esittely. Nii kuin oltaisiin jossain muotinäytöksessä ja niin kuin sillä olisi kenellekään mitään merkitystä mitä kelläkin on päällään.
Tuli niin turha olo näiden ihmisten puolesta, että tämmöiseenkö tuhlataan ajatusta ja resursseja. Ajatus että tuollainen porukka on sellaista, minkä kanssa minulla ei ole mitään yhteistä enkä haluakkaan että on. :D
Tämä oli tietysti aika yksipuolinen ja erittäin kärjistetty kommentti, mutta tulipahan sanottua. Boomer minussa on herännyt, eikä se ole huono asia. Koen tavoiteltavana asiana pysyä erossa ja suorastaan vastustaa nykyistä itsekeskeistä, pinnallista ja turhaa yksilökulttuuria ja mukaerikoisuuden tavoittelua.
Ennen oli kaikki paremmin. :)
Kommentit (780)
Samat ajatukset! Joltain parikymppisiltä tuollaista narsistista keikistelyä voisi ehkä vielä suvaita, mutta nelikymppiset aikuiset. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinäkin elämä! Sitten sinulla on paljon paljon hauskempaa!
Kummallinen ajatus että minulla ei olisi elämää, kun tuon esiin negatiivisen ja ilmeisesti valtavirtaa vastustavan mielipiteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ajatus että minulla ei olisi elämää, kun tuon esiin negatiivisen ja ilmeisesti valtavirtaa vastustavan mielipiteen. :D
Ap
Mä olen 47 ja olin siellä mieheni kanssa. Pukeutuneena erikoisesti ja fantasiameikissä. Kivaa oli.
Minusta tuo oli virkistävää!
Pukeudu sinä vaan mustiin leggigseihin ja kukertavaan tunikaan.
65v n
Onneksi ei tarvitse hävetä muiden pukeutumista. Olin siellä, muiden pukeutuminen ei häirinnyt. Flown laskenut taso sen sijaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hankkia elämää, riittää että hankkii Crocsit ja menee Flow'hun patsastelemaan ja kertoo influensoituneensa.
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset! Joltain parikymppisiltä tuollaista narsistista keikistelyä voisi ehkä vielä suvaita, mutta nelikymppiset aikuiset. Huh huh.
Samansuuntaista täälläkin. Maailma tyyliin palaa ja täällä miehet ja naiset miettivät kynsilakkoja, mrikkejä ja friikkisirkusasujaan johonkin festareille. Voi elämänkevät tätä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 47 ja olin siellä mieheni kanssa. Pukeutuneena erikoisesti ja fantasiameikissä. Kivaa oli.
Hienoa, sulla on ihana mies👍
Mites olit itse laittautunut....?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo oli virkistävää!
Pukeudu sinä vaan mustiin leggigseihin ja kukertavaan tunikaan.
65v n
Haha aivan niin sinä edelläkävijä ja ikinuori lumihiutela 65v....not.
Joo, joillakin näytti että olisi ollut rytkyä ja rättiä päällä, ei lämpöä tai sisältöä. Mutta varmaan jossain on normaaliakin pukeutumista tai hyvällä maulla erikoinen kangas.
Sinulla oli oma vuorosi olla nuori aikuinen, salli sama nyt muille. Älä odota parikymppisiltä nelikymppisen ajatus- ja arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hankkia elämää, riittää että hankkii Crocsit ja menee Flow'hun patsastelemaan ja kertoo influensoituneensa.
Juuri näin. :D
Ap
Toisten ulkomuodon ruotiminen ei kovin kaunista kerro luonteestasi. Luulitko ap, että muut hakevat sinulta hyäksyntää habitukselleen? Älä katso kuvia, joista et pidä ja pidä ahtaat näkemyksesi itselläsi. Miksi muiden täytyy olla tietoinen että sinä et jotain hyväksy? Mielipide jota kukaan ei kysynyt, ap...
Aikuiset vanhat nelikymppiset ovat nykyään hyvin lapsellisia. Eivät ilmeisesti itse tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samansuuntaista täälläkin. Maailma tyyliin palaa ja täällä miehet ja naiset miettivät kynsilakkoja, mrikkejä ja friikkisirkusasujaan johonkin festareille. Voi elämänkevät tätä maailmaa.
Olen 54 ja minusta oli tosi kiva katsella Flow-kuvia. Aina ihanaa kun ihmiset panostaa johonkin, oli se sitten vaikka festivaalipukeutuminen. Ei kukaan jaksa olla koko aikaa huolissaan maailman tilasta eikä se ole edes mielenterveydelle hyväksi. Elämä tarvitsee kepeyttä ja iloa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse hävetä muiden pukeutumista. Olin siellä, muiden pukeutuminen ei häirinnyt. Flown laskenut taso sen sijaan kyllä.
Vaatteet oli tietysti se räikein ja ensimmäinen silmiinpistävä asia. Mutta oikeasti se koko kulttuuri mitä kyseinen festari ruokkii ja ilmentää on jotain niin turhaa.
Ap
Olen 22 v nainen ja olen jokseenkin samaa mieltä. Kaikki asut olivat mielestäni rumia eikä edes kyseisen festivaalin esiintyjät olleet tasokkaita. Miksi ihmeessä ihmiset haluaisivat näyttää tuolta ja tuhlata rahaa ja aikaa tuollaiseen touhuun? En ymmärrä, mutta mielummin niin, koska olisin huolissani jos ymmärtäisin tai samaistuisin heihin...miksi ylipäätään pitää olla koko ajan niin uniikki? Mitä vikaa samankaltaisessa pukeutumisessa ja meikkaamisessa on? Nykyään tuntuu että kaikki odottavat saavansa jonkin palkinnon ja kunniamaininnan siitä että eivät seuraa "valtavirtatyyliä". No, you dont get a prize.
No, jokainen tietysti tyylillään enkä sano ettei jokainen saisi ilmaista itseään tyylinsä kautta. Naurattaa vain koska tätä menoa kohta "valtavirtatyyliä" ei enää ole vaan se on harvinaista olla esim vaaleat pitkät hyväkuntoiset hiukset ja normaalit siistit vaatteet sekä nätti tavallinen meikki :D no hate