Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?
Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…
Oma mies tekee myös tuota.
Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.
Kommentit (496)
Lenkillä kyllä, ei onneksi muualla. On paremmassa kunnossa kuin minä ja kai jotenkin luonnostaan kävelee nopeasti.
Eikun joo, kyllä se suppaillessakin menee edellä. En vain millään pysy sen vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kokemusta asiasta. Miksi tästä on tehty niin iso juttu? Onhan se vaikeaa nopeasti kävelevillekin, kun pitää tahalleen hidastaa ja lyhentää askelta jne.
Siksi, että tuo on hyvin epäkunnioittavaa käytöstä. Yleensä sellainen on suhteessa iso juttu. Noin käyttäytyy vihainen teini-ikäinen, jolla on mielenilmaus menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kokemusta asiasta. Miksi tästä on tehty niin iso juttu? Onhan se vaikeaa nopeasti kävelevillekin, kun pitää tahalleen hidastaa ja lyhentää askelta jne.
Siksi, että tuo on hyvin epäkunnioittavaa käytöstä. Yleensä sellainen on suhteessa iso juttu. Noin käyttäytyy vihainen teini-ikäinen, jolla on mielenilmaus menossa.
Siis miksi se on epäkunnioittavaa? Vaaditteko te, että mies on shoppailureissullakin koko ajan teidän vieressänne katselemassa naistenvaatteita? Näitä kovin kyllästyneen näköisiä miehiä näkee paljon kaupoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi se on epäkunnioittavaa? Vaaditteko te, että mies on shoppailureissullakin koko ajan teidän vieressänne katselemassa naistenvaatteita? Näitä kovin kyllästyneen näköisiä miehiä näkee paljon kaupoilla...
Mistä tähän shoppailun repäisit? Jos sinulle ja puolisollesi tämä on ihan normaalia käytöstä, niin te toimitte sitten sillä tavalla. Kuten tästä keskustelusta näet, suurin osa pitää käytöstä hyvin töykeänä. Siinä mielessä sinunkin hyvä tietää, että jos menet vaikka ystävän kanssa kävelylle niin hän ei välttämättä arvosta viiden metrin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viitsinyt ottaa kantaa muuhun. Askeleen hidastaminen ja lyhentäminen voi sekin olla hankalaa. Noh, kaippa sitä on vaan jäänyt ikuisesti teini-ikäiseksi. Mom it wasn't a phase after all. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tähän shoppailun repäisit? Jos sinulle ja puolisollesi tämä on ihan normaalia käytöstä, niin te toimitte sitten sillä tavalla. Kuten tästä keskustelusta näet, suurin osa pitää käytöstä hyvin töykeänä. Siinä mielessä sinunkin hyvä tietää, että jos menet vaikka ystävän kanssa kävelylle niin hän ei välttämättä arvosta viiden metrin väliä.
Kiitos vain, ongelmia ei kylläkään tule koska ystäväni eivät nosta meteliä siitä, kuka kävelee ekana tai tokana.
Ei. Mun mies on tosi hidas kävelijä 😂 Hiihtäisin itse aina sen 5m edellä jollen keskittyisi kävelemään hitaasti.
Onko sekin epäkunnioittavaa, kun ystäväni ulkoiluttaa yhteisellä kävelyllämme koiraansa ja menee sen perässä metsään/pusikkoihin? Pitäisikö minun mennä perässä, jotten olisi epäkunnioittava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas ihmisillä isot ongelmat. Ette varmaan kestä juuri mitään oikeita vastoinkäymisiä suhteessanne, jos kerran miehen käveleminen jossain muualla kuin vierellänne aiheuttaa tuollaista marinaa.
Toisen kunnioittaminen ja huomioiminen ei ole suhteessa mikään pikkujuttu.
Siis miten sillä lailla kunnioittaa toista, että yrittää jaksaa löntystellä hitaasti? En vain käsitä sitä ajatusmaailmaa, että toinen on epäkunnioittava, jos ei viitsi hidastaa, mutta se hidas löntystäjä ei sitten ole epäkunnioittava, jollei viitsi yrittää kiristää tahtia?
Hyvin harvalla pariskunnalla on kuitenkaan niin paljon pituuseroa, että se vaikuttaisi kävelytahtiin (tai askelpituuteen). Perus keskimäärin 165cm nainen pystyisi kyllä hyvin 175-180cm pitkän miehen mukana, aivan turha väittää, ettei kestä perässä muka pituuseron takia.
Aviomeheni askeleet on aina jäljessä Me kävelemme niin eri tavalla.
Minä joudun odottamaan jos kävelen omaan tahtiin🤭
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu kerta kaikkiaan siitä, että monet naiset kävelevät liian hitaasti. En voi sietää tallustelua ja en halua hidastaa etanavauhtiin että voidaan kävellä käsikynkkää.
Ei taida olla sukupuolisidonnaista. Mä naisena joudun odottelemaan sekä miehiä että naisiakin. Vaikea kävellä niin hitaasti kuin jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas ihmisillä isot ongelmat. Ette varmaan kestä juuri mitään oikeita vastoinkäymisiä suhteessanne, jos kerran miehen käveleminen jossain muualla kuin vierellänne aiheuttaa tuollaista marinaa.
Kokeilepa itse niin tiedät miltä tuntuu.
Mies teki tuota, kun petti muiden kanssa. Oli sokea käytökselleen minua kohtaan. Pää oli vaaleanpunaisissa pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selkeästi joku tiettyjen ihmisten juttu, että asia ottaa aivoon. Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi, miten puoliso on ollut ihan ihmeissään, kun olette valittaneet asiasta tai tehneet omituisia katoamistemppuja "kostoksi" (todella aikuismaista). Täällä on myös väitetty, että tällainen käytös indikoisi että puoliso ei muutenkaan kunnioita eilä ota huomioon. Voisin pistää aika paljon likoon sen puolesta, että ette ole vaan ymmärtäneet puolison tapoja ilmaista asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ongelmaa kävellä puolisoni perässä, kun hän on nopeampi kuin minä. Eikä ole myöskään ongelmaa oikeiden vaikeuksien kohtaamisessa yhdessä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu kerta kaikkiaan siitä, että monet naiset kävelevät liian hitaasti. En voi sietää tallustelua ja en halua hidastaa etanavauhtiin että voidaan kävellä käsikynkkää.
Ei taida olla sukupuolisidonnaista. Mä naisena joudun odottelemaan sekä miehiä että naisiakin. Vaikea kävellä niin hitaasti kuin jotkut.
Hassua. Minä pystyn kävelemään jopa 1-vuotiaan rinnalla, vaikka pienellä on pienet jalat, heikko tasapaino ja vauhti sen mukaista. Välillä pysähtyy kokonaan tai saattaa lähteä yllättäen taaksepäin.
Ei tule silti tarvetta harppoa viittä metriä hänen edelleen.
Pystyn myös ongelmitta kävelemään hitaasti köpöttelevän rollaattorimummon kanssa.
Vaikea ymmärtää miten joillakin voi olla vain yksi mahdollinen kävelynopeus. Mahtaa olla vaikeaa ruuhkassa tai jossain hitaasti eteenpäin matelevassa jonossa.
Jyräättekö jonon kumoon kun omia jalkoja ei pysty hidastamaan..
Mun mies tekee tuota myös, eniten se ärsyttää silloin kun ollaan koko perheen kanssa liikenteessä ja mies harppoo monta metriä edellä ja minä ja lapset perässä. Saatetaan tosiaan lasten kanssa tahallaan jäädä pois kyydistä jos ei mies hiljennä tahtia pyynnöistä huolimatta.
Käveli metrin pari edellä. Kuin myös useimmat entiset miesystävät, sen muuten huomaa muutenkin käytöksestä välittääkö mies vai ei, tuo edellä kävely kertoo jo paljon. Tai jos nainen kävelee edellä niin mies on tossun alla.
Just näin tällasen parin lenkillä. Siis kävelivät niin, että mies paahtoi edessä menemään ja nainen tuli perässä. Sellanen yhteinen lenkki heillä.
En minä ainakaan vaadi 24/7 huomiota, mies saa kyllä kävellä niin kuin haluaa.