Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flow 2022 valtava pettymys. :(

Vierailija
14.08.2022 |

Aivan liikaa porukkaa tungettu pienelle alueelle. Mitä järkeä maksaa 200€ lipusta vain huomatakseen ettei mahdu mihinkään keikalle. Ne kaikki teltat oli tupaten täynnä.

9€ 0,33 Lapin kulta puresta ei ole kohtuullinen hinta ja ruokakin oli tänä vuonna pahaa. Johtui varmaan sitä ettei lihavaihtiehtioja ollut tarjolla. Muutama hyvä katkarapuannos loki löytyi. 15€ tofunuudeleista ei ole kohtuullista.

Muutenkin festarit oli halvasti tehty, materiaalit huonoja. Paljon oli muuttunut viime kerrasta. Musiikki on tietenkin makuasia, mutta itse en tuntenut juuri artisteja ja ei oikein uponnut tällä kertaa. Lisäksi festareille oli laitettu kaikkea turhaa, kuten esimerkiksi Polestar sähköauton eisttely ja poliittinen paneeli. Mitä nämä tekee Flowssa? Taide sinne kuuluu, mutta ei politiikka.

Hintallatusuhde ei osu kohdalle tänä vuonna.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö havaittavissa Mikkelissä pidetyssä maatalousnäyttelyssä. Taso oli romahtanut aiemmista vuosista. Ruoka ylikallista ja halvalla tehtyä mössöä, ja muutenkin halpuus paistoi kaikessa. Lippu ei sentään maksanut 200 euroa 😀 mutta pointtini onkin, että ilmeisesti järjestäjät laskevat rimaa joka paikassa ja nostavat hintoja.

Vierailija
22/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi omistaja, uudet kujeet. Bisnes on bisnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ajatelleeni missään vaiheessa, että paikalla olisi liikaa ihmisiä. Mielestäni pääsin kaikkia artisteja seuraamaan ihan hyvältä etäisyydeltä ilman tunkemista ja änkemistä. Kaikkialla jonot vetivät hyvin. Ainoa miinus oli ehkä istumapaikkojen vähyys festarialueella suhteessa kävijämäärään. 

Vierailija
24/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista ajatelleeni missään vaiheessa, että paikalla olisi liikaa ihmisiä. Mielestäni pääsin kaikkia artisteja seuraamaan ihan hyvältä etäisyydeltä ilman tunkemista ja änkemistä. Kaikkialla jonot vetivät hyvin. Ainoa miinus oli ehkä istumapaikkojen vähyys festarialueella suhteessa kävijämäärään. 

Black- sekä redtent olivat kummatkin pe-la niin tukossa ettei niihin mahtunut sisään. Balloon on ollut aina tukossa joten se ei yllättänyt.

Vierailija
25/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 lippua oli myyty lisää, joten ei ihme. Ennen 25 000, nyt 30 000. Ahneus iski uuteen omistajaan.

Vierailija
26/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattavaa joo järjestää festarit, joissa olisi mahdollisimman vähän porukkaa? Ne sähköautofirmat, Samsungit ja muut ovat sponsoreita, joiden rahoituksella teille hipstereille pystytään järjestämään tuo näyttäytymistapahtuma! Ja kuka urpå ostaa lipun festareille, joiden esiintyjiä ei tunne tai edes tykkää siitä musiikista? No, kaikestahan voi aina valittaa, jätä ensi vuonna väliin!

Vierailija
27/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö havaittavissa Mikkelissä pidetyssä maatalousnäyttelyssä. Taso oli romahtanut aiemmista vuosista. Ruoka ylikallista ja halvalla tehtyä mössöä, ja muutenkin halpuus paistoi kaikessa. Lippu ei sentään maksanut 200 euroa 😀 mutta pointtini onkin, että ilmeisesti järjestäjät laskevat rimaa joka paikassa ja nostavat hintoja.

Maatalousnäyttelyn ruoka on kyllä iso vitsi. Jos kyseessä on maatalouteen eli kotimaiseen ruuantuotantoon liittyvä tapahtuma, ei ole hyvää mainosta sille, että ruoka on ylihintaista kuraa.

Vierailija
28/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattavaa joo järjestää festarit, joissa olisi mahdollisimman vähän porukkaa? Ne sähköautofirmat, Samsungit ja muut ovat sponsoreita, joiden rahoituksella teille hipstereille pystytään järjestämään tuo näyttäytymistapahtuma! Ja kuka urpå ostaa lipun festareille, joiden esiintyjiä ei tunne tai edes tykkää siitä musiikista? No, kaikestahan voi aina valittaa, jätä ensi vuonna väliin!

Kyllä rahoille pitää saada vastinetta. Uusi omistaja veti kaiken siitä missä aita on matalin ja myi liikaa lippuja. Olen käynyt useana vuonna, suuri pudotus festareiden tasossa. Valittaa pitää jos on valittamisen aihetta.

Vierailija
29/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ollut siellä, mutta hienoa jos siellä ei ollut liharuokia! Hyvää kehitystä. Kyllä ihmiset varmasti selviää yhdet festarit ilman lihaakin.

Minulla oli aikoinaan ruokarekka, enkä suostuisi jättämään liharuokia valikoimasta jos Flow-festareilta olisin paikan hankkinut. Onhan minunkin tehtävä tulosta plus haluan tarjota ihmisille vaihtoehtoja. Ja siis itsehän olen ollut kasvissyöjä yli 25 vuotta. Ei se estä minua tekemästä muille liha- tai kanaruokaa.

Ohiksena

Vierailija
30/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalousnäyttelyn ruoka on kyllä iso vitsi. Jos kyseessä on maatalouteen eli kotimaiseen ruuantuotantoon liittyvä tapahtuma, ei ole hyvää mainosta sille, että ruoka on ylihintaista kuraa.

Oliko siellä liharuokaa tarjolla? Ruoka ei voi olla pahaa jos siinä on lihaa kuten ap:n viestistä käy ilmi.

Vierailija
31/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä liharuokaa tarjolla? Ruoka ei voi olla pahaa jos siinä on lihaa kuten ap:n viestistä käy ilmi.

Onpas katkeraa ulinaa, anna ihmisten syödä lihaa jos haluavat.

Vierailija
32/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rahoille pitää saada vastinetta. Uusi omistaja veti kaiken siitä missä aita on matalin ja myi liikaa lippuja. Olen käynyt useana vuonna, suuri pudotus festareiden tasossa. Valittaa pitää jos on valittamisen aihetta.

Joo, se valitus kannattaa vaan kohdistaa oikealle taholle (tapahtuman järjestäjälle), eikä itkeä pitkin nettiä nimettömänä. Vai luuletko, että ensi vuonna kaikki on toisin, kun joku av-mamma on palstalle oksentanut pettymystään?

Vierailija
33/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä sitten ole muuttunut mikään kymmeneen vuoteen. Kävin Flowssa joskus kymmenen vuotta sitten ja ihan vaan sen rahastuksen takia päätin olla menemättä enää ikinä.

Lonkerotölkki maksoi silloin 9 euroa ja oli halvin juoma. Kolmioleipä maksoi 14 euroa, eikä ollut edes huoltoasematasoa. Muulla jengillä saattoi olla varaa ostaa niitä hummerinpuolikkaita (vieläkö niitä sai?). Olisin syönyt mielelläni kohtuuhintaisen kasvisruoka- tai makkaraperuna-annoksen mutta en oikeasti voi käyttää viikon ruokabudjettia ja kahden kuukauden viinabudjettia päivän festarireissuun.

Vierailija
34/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se valitus kannattaa vaan kohdistaa oikealle taholle (tapahtuman järjestäjälle), eikä itkeä pitkin nettiä nimettömänä. Vai luuletko, että ensi vuonna kaikki on toisin, kun joku av-mamma on palstalle oksentanut pettymystään?

Jotkut fiksummat kutsuvat tällaista itkemistä ja oksentamista keskustelemiseksi. Ei se sulje pois palautteen antamista myös järjestäjille. Päin vastoin, tällä tavalla moni muukin saattaa innostua palautteensa antamaan.

Vierailija
35/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin. Mä olen aika erakko sinkkueläjä ja väenpaljous tuntui vain virkistävältä vaihtelulta ainaiseen yksin kotona käkkimiseen. Käyn tällaisissa kerran vuodessa, joten sen ainoan kerran hinnoilla ei ole väliä. 

Vierailija
36/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lainattuna:

"Aivan liikaa porukkaa tungettu pienelle alueelle. Mitä järkeä maksaa 200€ lipusta vain huomatakseen ettei mahdu mihinkään keikalle. Ne kaikki teltat oli tupaten täynnä.

9€ 0,33 Lapin kulta puresta ei ole kohtuullinen hinta ja ruokakin oli tänä vuonna pahaa. Johtui varmaan sitä ettei lihavaihtiehtioja ollut tarjolla. Muutama hyvä katkarapuannos loki löytyi. 15€ tofunuudeleista ei ole kohtuullista.

Muutenkin festarit oli halvasti tehty, materiaalit huonoja. Paljon oli muuttunut viime kerrasta. Musiikki on tietenkin makuasia, mutta itse en tuntenut juuri artisteja ja ei oikein uponnut tällä kertaa. Lisäksi festareille oli laitettu kaikkea turhaa, kuten esimerkiksi Polestar sähköauton eisttely ja poliittinen paneeli. Mitä nämä tekee Flowssa? Taide sinne kuuluu, mutta ei politiikka.

Hintallatusuhde ei osu kohdalle tänä vuonna."

Mitä mä just luin, oikeasti valitat siitä ettet mahtunut keikoille, vaikka et edes tuntenut esiintyviä artisteja ja jotka eivät oikein edes uponneet sinulle? Oliko tässä tarkoitus alunperinkin vain päästä näyttäytymään että voi sitten muille kehuskella olleensa kyseisillä festareilla? Jatkossa vastaavalta mielipahalta välttyäksesi selvitä esiintyjät ja hinnastot etukäteen ettei tarvitse sitten kitistä tai vielä parempi, pysy poissa kokonaan jos ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
37/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että ihmisten totuttaminen agenda 2030 on vauhdissa, lihatonta ruokaa ja sähköautoja :D

Vierailija
38/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lainattuna:

"Aivan liikaa porukkaa tungettu pienelle alueelle. Mitä järkeä maksaa 200€ lipusta vain huomatakseen ettei mahdu mihinkään keikalle. Ne kaikki teltat oli tupaten täynnä.

Mitä mä just luin, oikeasti valitat siitä ettet mahtunut keikoille, vaikka et edes tuntenut esiintyviä artisteja ja jotka eivät oikein edes uponneet sinulle? Oliko tässä tarkoitus alunperinkin vain päästä näyttäytymään että voi sitten muille kehuskella olleensa kyseisillä festareilla? Jatkossa vastaavalta mielipahalta välttyäksesi selvitä esiintyjät ja hinnastot etukäteen ettei tarvitse sitten kitistä tai vielä parempi, pysy poissa kokonaan jos ei oikeasti kiinnosta.

Ite oon käyny festareilla, vaikka en tuntenu sieltä melkein mitään artisteja. Voi niitä silti kuunnella ja jopa löytää uusia artisteja jotka jää festareiden jälkeenkin kuunteluun

Vierailija
39/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ollut siellä, mutta hienoa jos siellä ei ollut liharuokia! Hyvää kehitystä. Kyllä ihmiset varmasti selviää yhdet festarit ilman lihaakin.

Olihan siellä ap:n mukaan katkarapuja tarjolla.

Vai onko katkarapu nykyään kasvikuntaa?

Vihrrvasemmistohörhöjen johdonmukaisuus taas kerran tuuliajolla.

Vierailija
40/60 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lainattuna:

Ite oon käyny festareilla, vaikka en tuntenu sieltä melkein mitään artisteja. Voi niitä silti kuunnella ja jopa löytää uusia artisteja jotka jää festareiden jälkeenkin kuunteluun

Paitsi jos ei mahdu kuuntelualueille niitä kuuntelemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme