Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeille pääseminen vaikeaa miten yleisesti?

Vierailija
14.08.2022 |

Täällä saa sellaisen käsityksen, että monet eivät pääse treffeille ei sitten millään, saatika siitä pidemmälle. Olen mies neljissäkymmenissä eikä minulla ole koskaan ole ollut vaikeuksia päästä treffeille. Ei toki kaikki naiset, tietenkään, lähde, mutta oisko pakkeja tullut 50-50%. Monta kertaa nainen on tehnyt aloitteen ja pyytänyt minua treffeille.

Asialliasia vastauksia, kiitos! Minua kiinnostaa, mitä teen "oikein". Voisinpa kertoa sen sitten eteenpäin muille.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palsta on vienyt uskoni naisiin perinpohjaisesti.

Ei pidä nostaa naisia jalustalle tai muutenkaan kuvitella heitä jotenkin paremmiksi ihmisiksi.

Todellisuus on kuitenkin vähän karumpi.

Vierailija
22/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että minulla erityisen herkkä vaisto sen suhteen, kuka nainen saattaisi olla kiinnostunut lähtemään kanssani treffeille? Näin ollen jo kysymishetkellä on valintani kaukana sattumanvaraisesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap pääse treffeille. Postailet vaan koko loppuelämäsi tänne noita luuseri-aloituksiasi XD

Vierailija
24/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sä viihdyt täällä.

Vierailija
25/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neljänkymmenen paremmalla puolella oleva nainen, enkä ole vielä ollut yksilläkään treffeillä. Naisenahan minulla pitäisi olla miehiä jonossa ulko-oven takana, mutta on kyllä tyhjää täynnä tuo piha.. Eipä niitä ollut nuorempanakaan jonossa, johtuikohan sitten siitä, että asuin kerrostalossa, jossa oli ovikoodi. Ja portti meni kiinni klo 19 😄 No, nykyisin olen nirso ja katkera vanha kurppa, joten tuskin sitä jonoa pääsee enää muodostumaan.

Vierailija
26/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pääsee kun tasoa laskee, joten paljon iloa siitä sitten ei ole.

Mutta naisten pitäisi niin tehdä ja siksi "nainen pääsee aina parisuhteeseen" :-DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
27/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että minulla erityisen herkkä vaisto sen suhteen, kuka nainen saattaisi olla kiinnostunut lähtemään kanssani treffeille? Näin ollen jo kysymishetkellä on valintani kaukana sattumanvaraisesta.

Ap

Eihän kukaan normaali ihminen juoksentele ympäriinsä kutsumassa kaikkia vastaantulijoita treffeille. Eli ei ole sattumanvaraista muillekaan. Älä nyt anna sen kihahtaa hattuun että pärjäät paremmin kuin palstamiehet. Se ei vaadi paljon.

Vierailija
28/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt Tinderiä tai muitta nettideittisovelluksia. Olen aina tavannut tosielämässä. En oikein ole sellainen tekstailijatyyppi.

Ap

Vierailija
29/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tasokas mies. Tavismiesten on hyvin hankala päästä treffeille.

Yhtä lukuun ottamatta joka ainoa mies, jonka kanssa olen ollut treffeillä (ja kertaalleen naimisissa, nyt avoliitossa ja elämäni aikana parisuhteessa) ovat olleet tavallisia miehiä.

Väitän, että 99 prosentilla meistä parhaillaan palstalla olevista naisista on tavismies (ja se jäljelle jäävä prosentti valehtelee tai liioittelee).

Vierailija
30/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis naisellinen nainen ja kahteen vuoteen en oo käynyt kertaakaan treffeillä. Saan olla ihan rauhassa kaduilla ja baareissa. Katseita saan mutta kukaan ei lähesty. Olisin otettu jos pyydettäis treffeille.

Vierailija
31/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tasokas mies. Tavismiesten on hyvin hankala päästä treffeille.

Yhtä lukuun ottamatta joka ainoa mies, jonka kanssa olen ollut treffeillä (ja kertaalleen naimisissa, nyt avoliitossa ja elämäni aikana parisuhteessa) ovat olleet tavallisia miehiä.

Väitän, että 99 prosentilla meistä parhaillaan palstalla olevista naisista on tavismies (ja se jäljelle jäävä prosentti valehtelee tai liioittelee).

Naisilla on yleensä aika mielenkiintoinen visio siitä, mikä on taviksen näköinen mies. Samalla, kun yliarvioivat rajusti kanssasisariensa ulkomuodon.

Vierailija
32/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaunis naisellinen nainen ja kahteen vuoteen en oo käynyt kertaakaan treffeillä. Saan olla ihan rauhassa kaduilla ja baareissa. Katseita saan mutta kukaan ei lähesty. Olisin otettu jos pyydettäis treffeille.

A) Lähesty itse

B) Et ole niin kaunis, kuin kuvittelet

Vierailija
33/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen yhteiskunnallinen liikehdintä ei tue sitä, että miehet lähestyisivät sinua kadulla, vaikka kuinka olisit otettu. Moni kaunis nainen ei ole otettu, jos heitä lähestyy missään. Parasta on, kun kauniina naisena lähestyt itse. Saat lähes kenet tahansa.

Vierailija
34/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Viihtyä' on hyvin väärä termi.

Vierailija
35/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähdetkö kanssani treffeille? Missä kaupungissa asut?

Vierailija
36/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T: Seppo

Vierailija
38/49 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sinkuksi 38  vuotiaana pk-seudulla. Tinderin, muiden sovellusta ja deitisivujen kautta 7 vuoden aikana kertynyt noin 400 treffit. En koe siis minusta tavallisen miehen olleen mitenkään vaikea päästä treffeille. Suurempi ongelma ollut, että suurinta osaa treffikumppaneista ei ole ollut mitään kiinnostusta sen 30-60 min treffien lisäksi. Joko toinen ei ole kokenut mitään kiinnostusta minua kohtaan, hän ei ole vastannut profiilista&viestittelystä syntynyttä mielikuvaa tai treffeillä ei ole ollut mitään kemiaa.

Netideittailussa koen useamman kuvan, fiksun esittelytekstin ja käytöstapojen auttaneen minua. Alle 40 vuotiaana tuntui oman ikäisiä naisia myös olevan enemmän palveluissa käyttäjinä, kuin nyt muutaman vuoden vanhempana. Haen ikähaarukalla +-4 vuotta suhteessa omaan ikääni.

Vierailija
39/49 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Viihtyä' on hyvin väärä termi.

Masokistinen luonneko tänne ajaa?

Vierailija
40/49 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Mies lähtee aina mukaan pyydttäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme