Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeille pääseminen vaikeaa miten yleisesti?

Vierailija
14.08.2022 |

Täällä saa sellaisen käsityksen, että monet eivät pääse treffeille ei sitten millään, saatika siitä pidemmälle. Olen mies neljissäkymmenissä eikä minulla ole koskaan ole ollut vaikeuksia päästä treffeille. Ei toki kaikki naiset, tietenkään, lähde, mutta oisko pakkeja tullut 50-50%. Monta kertaa nainen on tehnyt aloitteen ja pyytänyt minua treffeille.

Asialliasia vastauksia, kiitos! Minua kiinnostaa, mitä teen "oikein". Voisinpa kertoa sen sitten eteenpäin muille.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee kun tasoa laskee, joten paljon iloa siitä sitten ei ole.

Vierailija
2/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Toiset tuntuu ravaavan alvariinsa treffeillä ja esim mä en ole ollut ikinä yksilläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tasokas mies. Tavismiesten on hyvin hankala päästä treffeille.

Vierailija
4/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa. Olen viimeiset 10 vuotta yrittänyt päästä treffeille, mutta ilman tulosta ja samassa ajassa luin itseni maisteriksi ja etenin firmassa senior-tehtäviin.

Vierailija
5/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin kertoa, että jos olet ruma, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, ujo ja kokematon keski-ikäinen mies niin se on mahdotonta. Muilla voi olla helpompaa.

Vierailija
6/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pääsee kun tasoa laskee, joten paljon iloa siitä sitten ei ole.

En ole koskaan ajatellut mitään tasoja. Olen kuullut niistä vasta viime vuosina. Pyydän treffeille vain sellaisia naisia, joista olen aidosti kiinnostunut. Rehellisesti toimiessa on helpompaa, kun tunteet on mukana.

Ap

Vierailija
7/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se tavismies, josta kaikki puhuu? Eikös ne tavikset juuri pariudu?

Vierailija
8/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, tatuoitu, röyhkeäluonteinen ja muutenkin "pahiksenoloinen" mies pääsee treffeille lähtökohtaisesti milloin haluaa.

Vierailija
9/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo näistä kommenteista näkee kuinka miehet vihaavat joko itseään tai naisia tai molempia.

Vierailija
10/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sä treffailet ja miksi et kykene sitoutumaan?

Vierailija
11/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo näistä kommenteista näkee kuinka miehet vihaavat joko itseään tai naisia tai molempia.

Ja sinusta näkee miesvihan.

Vierailija
12/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sä treffailet ja miksi et kykene sitoutumaan?

Treffailen kohtuudella itseäni kuunnellen. Pidin riittävästi taukoa edellisen avioliittoni kariuduttua.

Vierailija
13/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn naisia vain Tinderissä. Pääsen kyllä treffeille Tinderin kautta, mutta sen eteen saa tehdä jonkun verran töitä, eikä ne naiset ole ulkonäkönsä puolesta kovinkaan kummoisia.

M35

Vierailija
14/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se tavismies, josta kaikki puhuu? Eikös ne tavikset juuri pariudu?

Palstan tavismies on vähän eri kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
15/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta on vienyt uskoni naisiin perinpohjaisesti.

Vierailija
16/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voit kertoa mitä "tehdä oikein" sellaiselle miehelle joka ei yrittämisestä huolimatta pääse ikinä treffeille. Jotain on silloin niin pahasti pielessä että ei sitä treffailunikseillä korjata.

Vierailija
17/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se treffeille pääsy oo vaikeaa mutta se on melko tylsää hommaa. Semmoista väkinäistä teatteria puolin ja toisin. Itse en viitsi enää vaivautua siihen hommaan. Eipä tarvii enää lähteä katsomaan mitään huonoa esitystä. Harvemmin niissä edes mitään löytöjä kohtaa. Voihan niitä löytöjäkin sattua kohdalle jos käy hyvä tuuri? Jos viitsii ja jaksaa käydä 50 treffeillä, niin niistä treffeistä 1 voi olla ihan ok ja ehkä tuurillaan synkkaa molemmin puolin?

M50

Vierailija
18/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on suhteellisen vaikeaa (mies pian 36 vuotta). Ensin pitäisi mätsätä edes jonkun kanssa, sitten pitää onnistua avauksessa (todennäköisesti minun vastuullani), avauksen jälkeen keskustelu pitäisi saada jatkumaan, keskustelu pitäisi eskaloitua sen verran kuumaksi, että deittailusta päästään edes sopimaan ja lopulta deittien pitäisi vielä onnistua, ettei ghostaamista tule ihan viime hetkellä. 2018 pääsin parhaiten deiteille Tinderin kautta, mutta nyt lähempänä 36:a ei oikeastaan deittejä enää synny. Ja en, en yritä nuoria naisia. Ikähaarukkani on 38-55+.

Vierailija
19/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle on suhteellisen vaikeaa (mies pian 36 vuotta). Ensin pitäisi mätsätä edes jonkun kanssa, sitten pitää onnistua avauksessa (todennäköisesti minun vastuullani), avauksen jälkeen keskustelu pitäisi saada jatkumaan, keskustelu pitäisi eskaloitua sen verran kuumaksi, että deittailusta päästään edes sopimaan ja lopulta deittien pitäisi vielä onnistua, ettei ghostaamista tule ihan viime hetkellä. 2018 pääsin parhaiten deiteille Tinderin kautta, mutta nyt lähempänä 36:a ei oikeastaan deittejä enää synny. Ja en, en yritä nuoria naisia. Ikähaarukkani on 38-55+.

Kyllä sinä nyt omanikäisiäkin voit treffailla. Oma ikä +- muutama vuosi ok.

Vierailija
20/49 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että voit kertoa mitä "tehdä oikein" sellaiselle miehelle joka ei yrittämisestä huolimatta pääse ikinä treffeille. Jotain on silloin niin pahasti pielessä että ei sitä treffailunikseillä korjata.

Minä voin kyllä kertoa: Täytyy ottaa vuosi aikaa, jos ikää ei ole vielä liikaa. Sitten tiukka salitreeni mielellään personal trainerin johdolla, ruokavalio kuntoon, rasvaprosentin pudotus noin 12 kieppeille. Kun kroppa alkaa tulla parempaan kuntoon, niin sitten laitetaan hiuksia lisää tai leikataan parempaan muotoon. Kasvot ja iho kuntoon, kulmakarvat yms... Jos ihossa epäpuhtauksia, niin kaikki huolehditaan pois. Tarvittaessa luomien leikkaus, jos rahaa on. Ulkonäkö, tyyli ja hygienia niin maksimiin, kuin voi saada. Sitten sen jälkeen mennään sinne Tinderiin uudestaan ammattilaisen ottamien valokuvien johdolla. Ja huolella mietitty bio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä