Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä mua vaivaa

Epätoivoinentytteli15
14.08.2022 |

Noniin.. moi oon 15 v tyttö ja oon nyt miettiny et miksi musta tuntuu että haisen vaikka muut sanoo etten haisisi. Musta myös tuntuu että se johtuu jotenkin lakanoista. Siis sillee jännästi eli ne käytetää iha normi pesus ja niin tottakai, ja kun otan uudet lakanat ja nukun niissä niin tuntuu että ne alkaa haisemaan ja sitten kun ne lakanat haisee niin mäkin haisen( omasta mielestäni) olenko sekoamassa vai mitä. Olen perus siisti ihminen peseydyn joka päivä ja nukun joskus paidalla tai joskus ilman mutta mua vain pelottaa että haisen pahalle ja jos haisenkin niin mistä se johtuu?? Anteeksi epäselvästä tekstistä. Ja vastatkaa pliis!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi.

Vierailija
4/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooneista se johtuu. Kysy terveydenhoitajalta tai äidiltäsi asiasta. Sheivaa myös kainalokarvat pois, ne yleensä haiskahtaa hielle.

Vierailija
5/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta päätellen olet noin 13 vuotiaan tasolla.

Vierailija
6/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt viitsikö, isot ihmiset.

Ap, tekstiileissä voi olla valmistusprosessin aikana tarttunut haju, joka ei lähde niistä millään pesemisen määrällä. Jotkut huuhteluaineet tarttuvat kankaaseen tiukasti. Haju voi tavallaan myös "herätä" kehon lämmön vaikutuksesta. Kokeile uusia lakanoita, jotka ovat puuvillaa, ei yhtään tekokuitua. Ja pese lakanat niin kuumalla kuin mahdollista, vähintään 60 asteessa.

Vierailija
7/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaatteet ei puhdistu 40 asteessa vaan pitää olla 60 asteen ohjelma. On olemassa myös pyykindesinfiointiainetta sitä voi käyttää joskus.

Käy pikasuihkuis ja laita deodoranttia.

Vierailija
8/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aistiyliherkkä eli haitat, maistat ja tunnet asioita herkemmin kuin muut ihmiset. Sellainen on välillä todella rasittava ominaisuus itsessään. Mutta ei siitä pääse ikinä eroon. Mulla on ihan näitä samoja oireita, vaihdan kaikki vaatteet ja käyn suihkussa joka päivä vaikka muut sanoo että en haise, mutta omaan nenään haisee...

Vierailija
9/9 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinentytteli15

Uskon, että olet ihan tosissasi, vaikka sitä täällä epäillään.

Toisissa ihmisissä on erikoinen ja erilainen ominaishaju. Vanhin sisareni "haisi" erikoiselta, me muut sisarukset tunnistimme hänen käyttämänsä vaatteet sekä vuodevaatteet tästä hajusta. Ikävä kyllä, haju ei ollut mikään hyvä, melko vastenmielinen.

Totta on, että hormoneista se paljonkin johtuu, mutta mitä sille voisi tehdä, onkin toinen juttu. Peseytyminen ei auta kuin jonkin aikaa, koska iho hengittää koko ajan.

Yritä päästä teveydenhoidon kautta  tutkimuksiin, ja vaadi, että hormonitoiminta ainakin tutkitaan, samoin diabetes. Kerro, että asia on Sinulle vaikea ja haluat siihen parannusta. Pistä kova kovaa vasten, älä anna periksi. Lykkyä tykö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi