Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa sekasaunoa sukulaisten kanssa 18-vuotiaana?

Vierailija
14.08.2022 |

Meillä on siis melko naisvaltainen suku ja pienempänä minua ei voinut laittaa yksin saunaan joten olin aina kaikkien muiden kanssa, koska usein ei ollut muita miehiä. Jos oli muita miehiä oli heitä yleensä niin vähän ettei erillistä saunavuoroa viitsitty tehdä.

Käyn siis vanhempien kanssa saunassa mutta jos suku kokoontuu niin myös serkkujen ja tätien kanssa. Moni pitää ilmeisesti outona. Olen siis miespuolinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, ettei saunavuoroa "viitsitty" tehdä. Kävivätkö ne miehen naisten kanssa saunassa sitten? Vai eivätkö saunoneet ollenkaan? Mitä viitsimistä se vaatii, jos sauna oli jo lämmin?

Eikä se sauna kai kylmäksi mene heti kun yksi porukka on siellä käynyt?

Vierailija
22/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli kiva sekasaunoa serkkutytön kanssa. Muutakin sattui. Oi niitä aikoja.

Mitä ihmettä? Toi ei oo ok. Ap

Kyllä on. Se on tavoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meidän suvussa ikinä "sekasaunottu" alasti.

Pienenä joskus ala-asteella ihan luontaisesti jäi pois.

Itseasiassa tuo "suomalaiset saunoo alasti saunassa tyyliin kenen kanssa vain" on myytti.

Eli ei ole ok? Ap

Vierailija
24/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole alle 18-vuotiata mukana!

Vierailija
25/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole alle 18-vuotiata mukana!

Suojaikä on 15 tai 16, en muista tarkkaan.

Vierailija
26/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tässä erilaisia tapoja ja tottumuksia. Olen itse hieman estoisemmasta perheestä, enkä harrasta sekasaunomista toisten kanssa. Tyttäreni (jo aikuinen) tottui lukion aikana sekasaunojaksi ja sekasaunoo kavereidensa kanssa. 

Miehen perheessä ollaan myös mutkattomampia alastomuuden kanssa. Yhdeltä mökkireissulta on jäänyt mieleen, kun meillä oli mukana oma lapsi ja tämän bestis. Nämä tytöt olivat jo jotain aloittelevia teinejä, olisivatkohan olleet 13-14, niin ihmettelin kun tämä tyttären bestis saunoi sen ikäisenä sujuvasti mieheni ja tyttäreni kanssa. Hän oli tottunut saunomaan isänsä kanssa ja oli kai sellainen mutkaton saunoja, joka yhtä sujuvasti saunoi sitten ystävänsä isän kanssa. Minulle tuo olisi ollut todella outo ajatus ja ihmettelin kovasti, mutta eri perheissä on erilaiset tavat. Ja tietenkin tyttäreni ja mieheni ihmettelivät, mitä ihmeellistä siinä nyt oli :-D

Vierailija
27/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meidän suvussa ikinä "sekasaunottu" alasti.

Pienenä joskus ala-asteella ihan luontaisesti jäi pois.

Itseasiassa tuo "suomalaiset saunoo alasti saunassa tyyliin kenen kanssa vain" on myytti.

Eli ei ole ok? Ap

Jos te olette aiemmin saunoneet sujuvasti keskenänne, niin voi olla että edelleen saunotte sujuvasti keskenänne. Eri suvuissa ja eri perheissä on erilaisia tapoja ja tottumuksia. 

Vierailija
28/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. "Naisvoittoinen suku" - kai siellä nyt ees yksi muukin mies on, vaikka ois miten naisvoittoinen? Hankala lisääntyä muuten, vaikka toki siihenkin keinot. Mutta en ihan usko, että siellä on 15naista ja sinä.

Me saunotaan kyllä kavereiden ja lähisuvun kanssa myös ihan sekasaunassa, ilman ainuttakaan seksuaalista toimenpidettä. Mutta samalla ymmärretään, että ne meidän 14v nuoret ei halua tehdä niin. Eli eka on tyttöjen sauna, sitten poikien sauna, sitten sekasauna niille, ketkä tahtoo (mökillä siis, missä saunotaan nonstop).

Vierailija
29/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan voi mennä YKSIN, sano että menen saunaan YKSIN.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi