Onko noloa sekasaunoa sukulaisten kanssa 18-vuotiaana?
Meillä on siis melko naisvaltainen suku ja pienempänä minua ei voinut laittaa yksin saunaan joten olin aina kaikkien muiden kanssa, koska usein ei ollut muita miehiä. Jos oli muita miehiä oli heitä yleensä niin vähän ettei erillistä saunavuoroa viitsitty tehdä.
Käyn siis vanhempien kanssa saunassa mutta jos suku kokoontuu niin myös serkkujen ja tätien kanssa. Moni pitää ilmeisesti outona. Olen siis miespuolinen.
Kommentit (29)
Ei ole noloa jos se vaan on sulle ihan ok
Käy suihkussa ja pohdi asiaa siellä ihan itseksesi.
Jatkat niin kuin ennenkin. Ovathan ennenkin nähneet sinut.
Nuorena oli kiva sekasaunoa serkkutytön kanssa. Muutakin sattui. Oi niitä aikoja.
Itselläni ei ole ollut vastaavanlaista tilannetta, mutta mä kylläkin jättäytyisin pois naisseurasta, kun sukua on. Mökillä nykyään mä aina yksin saunon ja se on mulle oikein mukavaa luksusta.
Mikäs sen parempaa kuin omaan tahtiin saunoa!
M29
Eikö yhtään ällötä nähdä rupsahtaneita vartaloita?
Vierailija kirjoitti:
Se on luonnollista ja niitä näkee miestenkin seurassa, jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli kiva sekasaunoa serkkutytön kanssa. Muutakin sattui. Oi niitä aikoja.
Tässä näätte terveimmän sekasaunojan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Toi ei oo ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Toi ei oo ok. Ap
Jos ei halua väittelyä niin ei kannata kommentoida trollille.
Mitä tarkoitat, ettei saunavuoroa "viitsitty" tehdä. Kävivätkö ne miehen naisten kanssa saunassa sitten? Vai eivätkö saunoneet ollenkaan? Mitä viitsimistä se vaatii, jos sauna oli jo lämmin?
Jokainen siellä saunassa on tissit, kikkelit ja vitut nähnyt satoja kertoja. Sauna ei ole muutenkaan mikään seksuaalinen paikka. Sauna on paikka rentoutumiselle ja siksi siellä voivat käydä kaikki kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen siellä saunassa on tissit, kikkelit ja vitut nähnyt satoja kertoja. Sauna ei ole muutenkaan mikään seksuaalinen paikka. Sauna on paikka rentoutumiselle ja siksi siellä voivat käydä kaikki kaikkien kanssa.
Eikä niin kuumasss muutenkaan jaksa semmosia ajatella
Vierailija kirjoitti:
Saati rutsahtaneita vartaloita.
Jos kaikilla saunassa olijoilla on ok olla muiden samojen ihmisten kanssa yhtä aikaa saunassa niin ei ongelmaa.
kunhan se on kaikille saunassa olijoille ok niin ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo muut on täysin esillä, mutta tuota kolmatta ei mitenkään näe, jollei joku oikein varta vasten esittele.
Ei ole meidän suvussa ikinä "sekasaunottu" alasti.
Pienenä joskus ala-asteella ihan luontaisesti jäi pois.
Itseasiassa tuo "suomalaiset saunoo alasti saunassa tyyliin kenen kanssa vain" on myytti.
Vierailija kirjoitti:
Ylö
-järvi?
Jos se teidän suvussa on tapana, kai se on silloin OK. Meidän suvussa ei.