Laihaksi ja kauniiksi Nutriletin avulla?
Haluaisin kokemuksia Nutrilett VLCD-pirtelöistä ja/tai -keitoista. Onko joku laihtunut merkittävästi naitä käyttämällä? En enää jaksa yrittää laihduttaa perinteisillä keinoilla. Läskit ei vain lähde vaikka kuinka söisi vähän ja terveelisesti! Yäk oma peilikuva!
Kommentit (15)
Tsekkaa sokerin määrä ensin niistä ja mieti sit laihduttaako sokeri?
Onnistuu jos tosiaankin jaksaa syödä niitä. Mulla just kuuri menossa. Tsemppiä! Syön välillä nutrilettia ja välillä keittoja. Mulla lähti yli 30 kiloa. Aion jatkaa vielä parikymmentä kiloa.
Itse tehtynä tulee halvemmaksi. Ei tarvitse ostaa extra tuotteita ylihinnalla kun opettelee. Itse tekee kevyet pirtelöt,smoothiet jne.
Nutrilett-tuotteista et tule tällä palstalla saamaan montaakaan järkevää kommenttia, sillä suurin osa porukasta on niitä vastaan. Nutrilett-tuotteista puhuttaessa pitää ymmärtää, että ne eivät millään tavalla ole pysyvä ratkaisu, mutta ne voivat olla hyvä motivaattori alkuun saada laihdutus käyntiin ja sitten kun huomaa, että painoa alkaa tippumaan niin toivottavasti on motivaatiota jatkaa eteenpäin normaalilla ruoalla kohti pysyvämpiä terveellisempiä ruokailutottumuksia.
Itse sain aikoinaan laihdutettua Nutrilett-tuotteilla ja paino on pysynyt hyvin hallinnassa sen jälkeen. Joskus jos huomaan, että painoa on alkanut kertymään esimerkiksi kesälomaviikolla tai yleensä arkirutiineista poikkeavalla viikolla, niin sitten yleensä pidän Nutrilett-päiviä saadakseni painon pudotettua takaisin. Joskus sekoitan Nutrilett-kuuria ja normiruokailuja, saatan esimerkiksi töissä syödä työpaikkalounaan ja sitten illalla kotona vain Nutrilett-tuotteita.
Vaikka noista tuotteista voi olla montaa mieltä, niin samantyylisiä tuotteita käytetään myös lääkärien valvonnassa esimerkiksi ennen lihavuusleikkausta tapahtuvassa laihdutuksessa, joten humpuukia kyseiset tuotteet eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtynä tulee halvemmaksi. Ei tarvitse ostaa extra tuotteita ylihinnalla kun opettelee. Itse tekee kevyet pirtelöt,smoothiet jne.
Ohjeita kiitos.
Ootko aivan varma että todella olet syönyt "vähän ja terveellisesti"? Kyllä jonkinmoista laihtumista kohti normaalipainoa pitäis tapahtua jokaisella joka todella alkaa syödä vähän ja terveellisesti. Monilla lihavilla on hämärtynyt täydellisesti käsitys sopivasta annoskoosta. Tiedän ihmisiä jotka ovat alkaneet laihtua vasta sitten kun ovat alkaneet punnita ruokansa. Nutriletit on ihan tarpeetonta rääkkiä ja siihen liittyy myös riskejä.
Itselleni Nutrilett-kuuri toimii hyvänä mielitekojen "resetoijana", sillä koen helpommaksi noudattaa täysin tavanomaisista ruokailutottumuksista poikkeavaa kuuria ja jostain syystä myös mieliteoista on helpompi kieltäytyä silloin. Nutrilett-kuurin aikana olen päässyt eroon tietyistä epäterveellisistä tottumuksista, kuten iltanapostelusta, jostain makeasta kahvin kanssa jne.
Voi jösses mammat, oikeesti, oletteko noin yksinkertaisia!
Syökää vähemmän ja laadukasta, kuitupitoista ruokaa. Esim pizza on lihottavampaa kuin esim sesongissa olevat ruusukaalit!!
Toisekseen, sinä ohjeita kärttävä, oletko kuullut Googlesta?? Itsekin voi etsiä helppoja reseptejä sosekeitoista. Se ei ole rakettitiedettä. Kuori, pilko, keitä, soseuta! Syöt myös sen, etkä tilaa woltilta pizzaa kun ei vauvanruoka maistu
Vierailija kirjoitti:
Jauheesta valmistettavia pirtelöitä käyttäen päivähinnaksi tulee alle 5 euroa. Vaikka mukaan ottaisi muitakin tuotteita (patukoita, smoothieita) niin silloinkin päiväkohtainen hinta jää välille 5-10 euroa. Ei mielestäni mitenkään ylihinnoiteltu.
Miten Nutrilet tekee ihmisen kauniiksi???
Tässä omat suosikit. Lehtikaali, varsiselleri,sitruunamehu,vihreä kirpeä omena, avocado-smoothie. Kaveri teki ja mä laitoin aineita määrällisesti oman makuni mukaan. Tykkään. Tämä on ruokaisa.
Maustamaton jugurtti. Lidlistä, marjoja tai hedelmiä surauta. Ehkä voi laittaa rasvatonta maitoa ja leseitä mutta tästä tykkään ilman leseitä. Korvaa samalla jäätelön jos tekee pakastemarjoista. Hileistä ja sopii helteellä vetää. Voi laittaa jopa rasvatonta piimää jugurtin sijaan. Tykkään. Tää on vähän niinkuin jälkiruoka.
Sitten ne ruokaisat salaatit on kanssa hyviä muttei mitään kaupan majoneeseja ainakaan sekaan.
Syöt sontaa jos et laihdu. Noita litkuja ei pitäisi kenenkään laittaa kitusiinsa, minun työkaveri kuoli noihin.
Ei onnistu!